Hop til indhold

Hundehuler i XXL?


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Har lige fået at vide, at Mio er en "hulehund", så nu tænker jeg om der mon findes hundehuler i Golden størrelse?

 

Synes fx den her er lidt sød:

http://www.alttilhundogkat.dk/hundekurve_som_hule.6?/Generelt/HUNDE/Senge,%20T%E6pper,%20Kurve/Hundekurv%20som%20Hule/125-171%20Hule%20som%20hus%20i%20Cowboy%20str.%202%20med%20eller%20uden%20plys.%20Lille.%2036x36%20cm./&showitem=585

 

Nogen der har set store hundehuler?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumt og lidt OT - hvordan finder man ud af om man har en hulehund? For de er da for kære, de huler!

 

Det er et af kendetegnene ved en "nyre"-hund i kinesiologi :mrgreen: - at de er glade for huler.

Ved ikke helt om det gælder for alle, og i nogens øjne sikkert lidt langt ude, men jeg ville da gerne prøve, for det handler om, at Mio trænger til lidt tryghed, og en hule er da et godt bud.. :hmm:

 

Og ja, de er vildt dejlige de huler, og Petrine er jo en fin størrelse til dem! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alternativt kan du bruge et alm. bur med overdække til. Og så lægge en madres og en eller flere dyner/tæpper derind. - Sådan er vores hule herhjemme, til begge hundes glæde :)

 

Det var ikke en dum ide faktisk - har ellers været lidt imod bure, men hvis det nu bare skal være som hule, så kunne man jo bare fjerne lågen.. :hmm:

Og hvis man var rigtig kreativ, så selv sy et betræk der ligner dem jeg har linket til? :hmm:

 

Wee.. :mrgreen: Tak for godt tip! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke det man kalder et hundehus? :engel: :blink:

 

Jo måske, men når man søger på hundehus, så kommer der sådan nogle udendørs nogle i træ frem! :blink:

 

Men så søger jeg både hundehuler og indendørs hundehuse! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ikke en dum ide faktisk - har ellers været lidt imod bure, men hvis det nu bare skal være som hule, så kunne man jo bare fjerne lågen.. :hmm:

Og hvis man var rigtig kreativ, så selv sy et betræk der ligner dem jeg har linket til? :hmm:

 

Wee.. :mrgreen: Tak for godt tip! :5up:

 

Ork ja, bare fjern lågen. Jeg har selv syet betræk til beaglernes bur. Lågen er der endnu, men vi bruger også buret til udstillinger osv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke man kan få "rigtige" hundehuler i så stor en størrelse. Jeg har i hvert tilfælde søgt nettet tyndt, da vi fik Elvis, for at finde en hule, og den største jeg fandt, er han vist vokset ud af (han har i hvert tilfælde mast den flad, så han bruger den som madras i stedet, men jeg tror heller ikke, han kan være derinde ret godt).

 

Men så er det godt, der er kommet så mange alternative forslag i stedet :-D Det havde jeg slet ikke tænkt på selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, sikke mange fine forslag - stort tak! :vinken:

 

Jeg er ret hooked på ideen med sådan en hunde-borg/slot, men som jeg skrev i mit andet indlæg, så har vi desværre ikke plads til noget så stor pt.. :( Vi har ca 40m2 inkl køkken og bad, og alt for mange møbler, så der er ikke rigtig nok gulvplads!

 

Hader at bo så trangt, og så havde vi oven i købet lige sat vores håb op på et tilbud om at leje et nybygget hus med købsforpligtigelse lige ved Solbjerg hundeskov. Men så fandt ejeren af byggeriet pludselig ud af at han kunne sælge dem alle nu, hvis han satte prisen ned og banken vil ikke give os lån før om 8mdr! :???:

Er bare så trist, især på Mios vegne, han ville have elsket at få sin egen have og Solbjerg hundeskov så tæt på! :(

 

Når men jeg tror jeg vil forsøge med et billigt bur med hjemmelavet betræk og indmad eller den der madras-løsning, den ser også spændende ud - selvom jeg er lidt i tvivl om hvordan underdelen er lavet og hvordan den sidder fast på tag-madrassen?! :hmm:

Nogle ideer udfra billedet?! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...