Hop til indhold

Omplacerings samojeder


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Ikke klikke på linket, ikke klikke på linket, ikke klikke på linket, ikke klikke på linket....

 

Ups... Altså, nu bliver jeg jo igen fristet til at få hund nr. 2!!

De lyder jo så dejlige alle sammen.

 

Håber de får nogle gode nye hjem - Må hellere selv holde mig i skindet, hvis jeg vil undgå skilsmisse! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ikke klikke på linket, ikke klikke på linket, ikke klikke på linket, ikke klikke på linket....

 

Ups... Altså, nu bliver jeg jo igen fristet til at få hund nr. 2!!

De lyder jo så dejlige alle sammen.

 

Håber de får nogle gode nye hjem - Må hellere selv holde mig i skindet, hvis jeg vil undgå skilsmisse! :roll:

 

Man kan vel godt side "heldigvis" for mange at der ikke er billede på.

 

Du kunne jo prøve at vende det alligevel:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skulle i lige prøve at se dem på det her link

http://www.danskdyrevaern.dk/internathunde.htm

 

Jeg tror det er godt at jeg har en fornuftig mand, der kan fungere som stop klods ;-) ellers var de flyttet ind komplet med mor.

 

Tror Samson gerne vil have en lille legekammerat der lyder navnet Boris:hjerte:

 

Men det vil andelsforeningen ikke:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:dejlige vovser,:hjerte: det er hvis godt at jeg kun må havde 1hund her ellers havde jeg haft alle de dejlige hunde :hjerte:hos mig:5up:håber at de må få et rigtigt dejlig blivende hjem , det fortjerner de:hjerte:, alså bare de var mine:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:engel: Da jeg viste min mand chiba'en og prøvede at overbevise ham om hvor synd det er med en spidshund på internat, blev der bare sagt blankt nej :cry: Da jeg så viste ham de små hvide isbjørne, fik jeg at vide at nu kunne jeg selv regne ud hvorfor jeg ikke skulle arb. på et internat.:hmm:hvad mon han mener med det :engel::engel::engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

:engel: Da jeg viste min mand chiba'en og prøvede at overbevise ham om hvor synd det er med en spidshund på internat, blev der bare sagt blankt nej :cry: Da jeg så viste ham de små hvide isbjørne, fik jeg at vide at nu kunne jeg selv regne ud hvorfor jeg ikke skulle arb. på et internat.:hmm:hvad mon han mener med det :engel::engel::engel:
Ja, det var da en mærkelig udmelding :hmm: Du ville da passe perfekt på et internat :blink: Hundene vil i hvert fald hurtigt komme derfra igen og det er da godt.. Ikk' :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...