Hop til indhold

God VARM jakke f.eks Arrak outdoor


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Jo, men hvis den holder mange år så kan det vel forsvares. Og så vil jeg ønske mig et tilskud til den i julegave.:engel:

 

Jeg fryser vist også mere end de fleste. (Har dårligt knæ, så styrter ikke omkring heller). Uld er ikke så godt, da det ikke kan vaskes.

 

Tænkte bare på om der var nogen der ville anbefale noget endnu varmere eller noget andet eller denne...:blink:

jeg vasker uldtr¢jer på 30c, strækker dem efter vask og lader dem luftt¢rre, ingen problemer her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tror tilbudet gælder stadig :-) Kan se du bor i København, der ligger da en del Sportmaster butikker....

 

Du kan se sættet på www.sportmaster.dk og så klikke på deres katalog. Det er det på side 11.

 

Du er en Stjerne - Jeg vil fluks kigge på det:-) Hvor ville det være lækkert med noget dejligt varmt... Hehe TAK:banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har i sidste uge købt et Aspen skisæt i Sportmaster nedsat fra 1400 kr til 599 kr. Det er virkeligt lækkert :-) og også praktisk til hundeture! Og jeg er èn af de mennesker der ellers ALTID fryser! Jeg har slidgigt, diskusprolapser og dårlige knæ, så for mig er det meget vigtigt at hele kroppen er varm. Du skriver du har dårligt knæ, så tænkte at et helt sæt er bedre end en jakke alene, måske :hmm:?

 

Jeg har nemlig også dårlige led sådan generelt. Sættet ser dejligt ud. Larmer det når man går?

 

Grunden til jeg bare efterlyste en jakke var for at så var det lidt billigere i første omgang. Jeg har et par jægerbukser fra Netto og dem kan jeg godt bruge, de er dejlig varme. Synes også det er rarest med en jakke der går ned over bagdelen og varmer (og så skjuler den den kæmpe røv jeg får i mine jægerbukser). :lol:

 

Tak for tippet. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:den er godt nok dyr,,, 00020385.gif

:hmm:nå jeg nøjes med min gamle skijakke:hmm:

:hmm:kender ikke det mærke, men det skal nok være godt mærke

 

Hæ hæ :lun:

 

Men det er jo en prioriteringssag, hvis man som mig har smerter/ spændinger og er meget stillesiddende, så er det svært at holde varmen allerede nu. Hvordan bliver det så ikke, når vi får frost. Brrrrrrrr....;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har i sidste uge købt et Aspen skisæt i Sportmaster nedsat fra 1400 kr til 599 kr. Det er virkeligt lækkert :-) og også praktisk til hundeture! Og jeg er èn af de mennesker der ellers ALTID fryser! Jeg har slidgigt, diskusprolapser og dårlige knæ, så for mig er det meget vigtigt at hele kroppen er varm. Du skriver du har dårligt knæ, så tænkte at et helt sæt er bedre end en jakke alene, måske :hmm:?

 

Nåå jeg var jo liige forbi sportsmaster igår, for at prøve sættet. Jeg skulle have børne str. hehe! Jeg kunne godt lide kvaliteten af sættet, men jeg så en anden ski/sportsjakke der var sat ned til 500 - dog uden bukser.. Den sad meget meget bedre, så den købte jeg.. Og nøøj hvor er den lækker. Det er en 2-1 jakke, så man kan tage flece jakken ud når det bliver varmere! Den store test var her til morgen da jeg skulle afsted på arbejde. Jeg frøs ikke, og mit hår blev ikke vådt ( Jeg cykler hver dag) Såå jeg er ganske tilfreds. Jeg bliver glad for den til hundetræningen...

Ved ikke hvad der gik af mig i går, jeg tænkte bare " Jeg fortjener en ny jakke" Køb den... :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåå jeg var jo liige forbi sportsmaster igår, for at prøve sættet. Jeg skulle have børne str. hehe! Jeg kunne godt lide kvaliteten af sættet, men jeg så en anden ski/sportsjakke der var sat ned til 500 - dog uden bukser.. Den sad meget meget bedre, så den købte jeg.. Og nøøj hvor er den lækker. Det er en 2-1 jakke, så man kan tage flece jakken ud når det bliver varmere! Den store test var her til morgen da jeg skulle afsted på arbejde. Jeg frøs ikke, og mit hår blev ikke vådt ( Jeg cykler hver dag) Såå jeg er ganske tilfreds. Jeg bliver glad for den til hundetræningen...

Ved ikke hvad der gik af mig i går, jeg tænkte bare " Jeg fortjener en ny jakke" Køb den... :banan:

Tillykke med den. :mrgreen: Går den ned over bagdelen? 'Knitrer' den?

Kan være man skal i sportsmaster. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tillykke med den. :mrgreen: Går den ned over bagdelen? 'Knitrer' den?

Kan være man skal i sportsmaster. :blink:

 

synes ikke at den "knitrer". Den sidder ret godt, bedre end den anden model. Jeg er ikke så stor, så en sports jakke kan hurtigt se klodset ud på mig. Hmm. Må lige prøve den igen.. Den går ikke helt ned over bagdelen, men den er heller ikke ultra kort. Så på mig sidder den som den skal... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

synes ikke at den "knitrer". Den sidder ret godt, bedre end den anden model. Jeg er ikke så stor, så en sports jakke kan hurtigt se klodset ud på mig. Hmm. Må lige prøve den igen.. Den går ikke helt ned over bagdelen, men den er heller ikke ultra kort. Så på mig sidder den som den skal... :lol:

 

Tak for det. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Nåå jeg var jo liige forbi sportsmaster igår, for at prøve sættet. Jeg skulle have børne str. hehe! Jeg kunne godt lide kvaliteten af sættet, men jeg så en anden ski/sportsjakke der var sat ned til 500 - dog uden bukser.. Den sad meget meget bedre, så den købte jeg.. Og nøøj hvor er den lækker. Det er en 2-1 jakke, så man kan tage flece jakken ud når det bliver varmere! Den store test var her til morgen da jeg skulle afsted på arbejde. Jeg frøs ikke, og mit hår blev ikke vådt ( Jeg cykler hver dag) Såå jeg er ganske tilfreds. Jeg bliver glad for den til hundetræningen...

Ved ikke hvad der gik af mig i går, jeg tænkte bare " Jeg fortjener en ny jakke" Køb den... :banan:

Ej hvor godt :klap:- tillykke med den! Og ja, nogengange skal man altså forkæle sig selv, især i denne kolde og våde tid :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Tillykke med den. :mrgreen: Går den ned over bagdelen? 'Knitrer' den?

Kan være man skal i sportsmaster. :blink:

 

Jeg synes heller ikke sættet "knitrer", men bukserne laver jo den der "usshh..." lyd når buksebenene gnider mod hinanden :hmm:- men jeg er glad for det, for det er varmt og jeg fryser ellers altid :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

nu vi er ved emnet, er der så nogen der har erfaring med Haglöfs? Min lokale "outdoor"-pusher har 20% på alt Haglöfs... så overvejer lidt, om det var sagen at investere i et sådan sæt...

 

 

Haglöfs er bare det bedste:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis en 3i1 jakke kan friste så har spejdersport gode tilbud for øjeblikket.

 

The North Face Atlas 3i1 jk. Sort, dame. - Spejder Sport

 

[ATTACH]16410[/ATTACH]

 

Den ligger på knap 1500,-

 

Og her til herrer og andet godtfolk samt andet udstyr.Er du klar til sne og kulde? - Spejder Sport

 

Den jakke har jeg - den er fantastisk og kan klart anbefales:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...