Hop til indhold

God VARM jakke f.eks Arrak outdoor


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Har kig på denne jakke (polar bear). (Har nogen af jer erfaringer med den?) Eller der der nogen der kan anbefale en god (for alt i verden) varm jakke?

 

http://shop.hundesport.dk/group.asp?group=70

Kender den ikke :genert: Men den er godtnok halvpebret hva' :genert: Jeg har sådan en uld/viskose (-tror jeg det er) blanding fra H&M og dén er dejlig varm nok til mig :5up: Jeg har aldrig så mange penge men tilgengæld har jeg masser af tøj så jeg bruger metoden lag-på-lag (på-lag-på-lag :mrgreen:)

Her er den:

DXL755_72137_63004_99_9999.jpg

Redigeret af LilleBali
tilføjelse af billede
Link til indlæg
Del på andre sites

Kender den ikke :genert: Men den er godtnok halvpebret hva' :genert: Jeg har sådan en uld/viskose (-tror jeg det er) blanding fra H&M og dén er dejlig varm nok til mig :5up: Jeg har aldrig så mange penge men tilgengæld har jeg masser af tøj så jeg bruger metoden lag-på-lag (på-lag-på-lag :mrgreen:)

 

Jo, men hvis den holder mange år så kan det vel forsvares. Og så vil jeg ønske mig et tilskud til den i julegave.:engel:

 

Jeg fryser vist også mere end de fleste. (Har dårligt knæ, så styrter ikke omkring heller). Uld er ikke så godt, da det ikke kan vaskes.

 

Tænkte bare på om der var nogen der ville anbefale noget endnu varmere eller noget andet eller denne...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men hvis den holder mange år så kan det vel forsvares. Og så vil jeg ønske mig et tilskud til den i julegave.:engel:

 

Jeg fryser vist også mere end de fleste. (Har dårligt knæ, så styrter ikke omkring heller). Uld er ikke så godt, da det ikke kan vaskes.

 

Tænkte bare på om der var nogen der ville anbefale noget endnu varmere eller noget andet eller denne...:blink:

Sorry for OT men kan uld ikke vaskes? :shock: Læste lige at min er 60% uld og 40% viskose, kan jeg ikke bare smide den i vaskemaskinen? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et skisæt - børnestørrelse på tilbud i Bilka :mrgreen: - men har tænkt, at jeg enten må have mig en heldragt eller et rigtigt lækkert varmt sæt...

 

Skisættet kostede 250 i alt og er nu på 2. sæson... det virker fint - og er dejligt varmt! - men er meget grimt allerede og alle lommerne er gået istykker indeni (foret er revnet) :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

nu vi er ved emnet, er der så nogen der har erfaring med Haglöfs? Min lokale "outdoor"-pusher har 20% på alt Haglöfs... så overvejer lidt, om det var sagen at investere i et sådan sæt...

 

Du vil aldrig fortryde! Dog er deres tøj bygget meget op efter lag på lag princippet, så hvis du er til tykke sæt, bliver du skuffet....

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder godt. :-) Kan du holde varmen i den. Er den ligeså varm som en dunjakke? Har du bukserne til også? Bruger du det hele året eller kun i vintertiden? Fortæl fortæl...:-)

 

Jeg kan fint holde varmen i den... Har ikke bukserne, plejer bare at bruge regnbukser over et par jeans eller lignende. Eller et par skibukser hvis der er sådan rigtig koldt.

 

Jeg bruger den efterår og vinter. Den er alt for varm til om sommeren :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan fint holde varmen i den... Har ikke bukserne, plejer bare at bruge regnbukser over et par jeans eller lignende. Eller et par skibukser hvis der er sådan rigtig koldt.

 

Jeg bruger den efterår og vinter. Den er alt for varm til om sommeren :)

 

Tak det var en god hjælp. Må se om jeg kan finde en fysisk butik med den i. Jeg er normalt en 38-40, troede det svarede til M, men åbenbart S ifølge dem. Det lyder småt. Og bare den så ikke er for kort på ærmerne til mine abearme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv nu har jeg prøvet både North face og fjellræven og de sidder bare ikke godt (for korte i armlængde og hvis der er taljebælte sidder det også for højt oppe). Træls at være høj (178), men kender det jo også lidt fra bukser. Ellers rigtig lækre jakker.:ivrig:

 

Men den der arrak hundejakke er da fra Sverige, så måske er den noget 'længere'... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv nu har jeg prøvet både North face og fjellræven og de sidder bare ikke godt (for korte i armlængde og hvis der er taljebælte sidder det også for højt oppe). Træls at være høj (178), men kender det jo også lidt fra bukser. Ellers rigtig lækre jakker.:ivrig:

 

Men den der arrak hundejakke er da fra Sverige, så måske er den noget 'længere'... :hmm:

 

mon de mæker så passer til os der har gnom-størrelse? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

mon de mæker så passer til os der har gnom-størrelse? :hmm:

Ha ha, det tror jeg, gør jo ikke noget hvis en jakke er god lang på ærmerne. :5up: Passer sikkert alle andre end mig. :megaked:Hold fast hvor ville jeg gerne eje en af dem jeg prøvede, men selv ekspedienten sagde det gik ikke...:damn:

 

Har du ikke været på hagløft udsalg?? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Jeg har i sidste uge købt et Aspen skisæt i Sportmaster nedsat fra 1400 kr til 599 kr. Det er virkeligt lækkert :-) og også praktisk til hundeture! Og jeg er èn af de mennesker der ellers ALTID fryser! Jeg har slidgigt, diskusprolapser og dårlige knæ, så for mig er det meget vigtigt at hele kroppen er varm. Du skriver du har dårligt knæ, så tænkte at et helt sæt er bedre end en jakke alene, måske :hmm:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Det lyder som et lækkert sæt - Jeg kunne også godt tænke mig sådan et, i sær når man har to hunde der skal ud at gå laange ture, og når man står til hundetræning i al slags vind og vejr, ville det da være sagen med et ordentligt sæt:-)

 

Og hvor er det dog billigt, må se om jeg kan finde noget lign. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...