Hop til indhold

Total Löwchen-makeover


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Jeg kan altså bedre lide ham på før-billedet :oops: Hvorfor skal de have de der bare numser? Det må da være sindssygt koldt for dem på denne årstid, så hvis du har ret i at varme nedsætter sædkvaliteten så må kulde jo betyde det modsatte og så tror jeg at du snart skal bestille en "tapper" så den lille hund ikke eksploderer :slem: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused: nej, jeg forsøger virkelig at forstå hvorfor så mange synes det er flot, men nej, jeg kan ikke! :confused: Han var så meget sødere uden bar numse! Sorry :oops: Jeg er bare ikke til bare numser! :mrgreen:
Det er et spørgsmål om tilvænning..Når du har set dem længe nok elsker du dem med deres bare numser.. Forøvrigt er der en hel klar (og genial) grund til at klippe dem i løveklip.. Alle de steder som filtrer helt vildt bliver klippet fri..Før brugte ejer lang tid hver dag på soignering fordi de er en aktiv familie som går meget i fx skoven.. Nu kan ejer nøjes med at fjerne grene fra pelsen og så ellers bare børste en gang om ugen.. Og han har ikke længere problemer med varmen :klap:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et spørgsmål om tilvænning..Når du har set dem længe nok elsker du dem med deres bare numser.. Forøvrigt er der en hel klar (og genial) grund til at klippe dem i løveklip.. Alle de steder som filtrer helt vildt bliver klippet fri..Før brugte ejer lang tid hver dag på soignering fordi de er en aktiv familie som går meget i fx skoven.. Nu kan ejer nøjes med at fjerne grene fra pelsen og så ellers bare børste en gang om ugen.. Og han har ikke længere problemer med varmen :klap:

 

Har du så ikke tilgengæld travlt med at sætte plaster på der hvor grenene har revet dem?? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. det er nok rigtigt det med tilvænning :hmm: Og kan godt se det er smart, hvis det er praktisk og sparer hunden for filterpels! :5up:

Men de er altså så søde i "hvalpeklip"! :lun:

 

Synes forresten også altid, at du er klar til at hjælpe med saksen, det er en flot service synes jeg! :5up:

 

Det er nok en af de eneste ting jeg kunne savne ved ikke, at have Mio fra en fast opdrætter, den tætte kontakt - men så er det jo perfekt med HF! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. det er nok rigtigt det med tilvænning :hmm: Og kan godt se det er smart, hvis det er praktisk og sparer hunden for filterpels! :5up:

Men de er altså så søde i "hvalpeklip"! :lun:

 

Synes forresten også altid, at du er klar til at hjælpe med saksen, det er en flot service synes jeg! :5up:

 

Det er nok en af de eneste ting jeg kunne savne ved ikke, at have Mio fra en fast opdrætter, den tætte kontakt - men så er det jo perfekt med HF! :mrgreen:

 

Jeg tilslutter mig det med tilvænning. Jeg er ikke helt færdig med at tilvænne :lol: men det bliver bedre og bedre. Jeg er efterhånden ok med de bare numser, men jeg synes stadig, at de er sødest med hvalpeklip i hvert fald i hovedet.... (ja, Luffe er lige blevet studset lidt :oops:)

 

Og med hensyn til hjælpen med saksen; så er det da imponerende flot. Man kan altid lige køre en tur til det nordjyske - og vupti så er hundene klippet, soigneret, badet, ordnet m.m. :5up:

Det er da helt vildt

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow! han er skisme en flot fyr :hjerte:

 

bare det at pelsen er blevet kartet pynter gevaldigt på ham :)

 

og ja - de bare numser vænner mig sig til ... og så er de altså også bedre i virkeligheden, end de er på billeder de der bare måse ...

 

Og nej - de kan da ikke kender ham når de kommer og henter ham ... har du aftalt det med dem? og skal han udstilles nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. det er nok rigtigt det med tilvænning :hmm: Og kan godt se det er smart, hvis det er praktisk og sparer hunden for filterpels! :5up:

Men de er altså så søde i "hvalpeklip"! :lun:

 

Synes forresten også altid, at du er klar til at hjælpe med saksen, det er en flot service synes jeg! :5up:

 

Det er nok en af de eneste ting jeg kunne savne ved ikke, at have Mio fra en fast opdrætter, den tætte kontakt - men så er det jo perfekt med HF! :mrgreen:

Valget stod mellem hvalpeklip, hvor pelsen er omkring 3-4 cm lang over det hele eller løveklip.Ejerne kommer her jævnligt og synes hans familie er så fin..Og så er de så lækre at rør på numserne når de er klippet..SÅ nu prøver vi løveklip..Det vokser jo ud igen..

 

Tak for de pæne ord..Selvom hvalpene er flyttet er de jo stadig mine små babyer, så selvfølgelig står jeg da klar med hjælp..og saks :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Valget stod mellem hvalpeklip, hvor pelsen er omkring 3-4 cm lang over det hele eller løveklip.Ejerne kommer her jævnligt og synes hans familie er så fin..Og så er de så lækre at rør på numserne når de er klippet..SÅ nu prøver vi løveklip..Det vokser jo ud igen..

 

Tak for de pæne ord..Selvom hvalpene er flyttet er de jo stadig mine små babyer, så selvfølgelig står jeg da klar med hjælp..og saks :slem:

 

Har du ikke et billede af en i hvalpeklip? Jeg har en fornemmelse af at de er sindssygt kære at se på så :lun: Lidt ligesom Shih Tzu, dem kan jeg også bedst lide i hvalpeklip, man kan få en Shih Tzu til at ligne en hvalp hele livet :hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow! han er skisme en flot fyr :hjerte:

 

bare det at pelsen er blevet kartet pynter gevaldigt på ham :)

 

og ja - de bare numser vænner mig sig til ... og så er de altså også bedre i virkeligheden, end de er på billeder de der bare måse ...

 

Og nej - de kan da ikke kender ham når de kommer og henter ham ... har du aftalt det med dem? og skal han udstilles nu?

:slem::slem::mrgreen: Ja vi havde aftalt det.. Sådan noget kunne jeg godt nok ikke finde på at gøre uden det var aftalt

 

Vi må se med udstillinger...De er næsten overtalt.. Hvis isabella gider handle ham :mrgreen: Og det gik jo fint til Löwchenspcialen :damn: Jeg har aldrig grint så meget som da han trillede rundt i ringen og trillede op på bordet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du ikke et billede af en i hvalpeklip? Jeg har en fornemmelse af at de er sindssygt kære at se på så :lun: Lidt ligesom Shih Tzu, dem kan jeg også bedst lide i hvalpeklip, man kan få en Shih Tzu til at ligne en hvalp hele livet :hjerte::lun:

 

Der er en løve i hvalpeklip her:

 

http://www.dyrenesbutik-ikast.dk/for%20og%20efter.htm

 

Den er godt nok sød :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:slem::slem::mrgreen: Ja vi havde aftalt det.. Sådan noget kunne jeg godt nok ikke finde på at gøre uden det var aftalt

 

Vi må se med udstillinger...De er næsten overtalt.. Hvis isabella gider handle ham :mrgreen: Og det gik jo fint til Löwchenspcialen :damn: Jeg har aldrig grint så meget som da han trillede rundt i ringen og trillede op på bordet :mrgreen:

 

Nåja - men Isabella er jo også ret underholdende, når hun skal handle hunde der triller :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en løve i hvalpeklip her:

 

http://www.dyrenesbutik-ikast.dk/for%20og%20efter.htm

 

Den er godt nok sød :hjerte:

 

Øhh, er det den har fået en pæn klipning :confused::oops: Jeg tror at den havde været totalt kær, hvis den bare var blevet børstet godt :lun: Jeg synes at den er blevet klippet for kort :oops:

 

 

 

 

Brok brok brok med mig i dag :oops: undskyld :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh, er det den har fået en pæn klipning :confused::oops: Jeg tror at den havde været totalt kær, hvis den bare var blevet børstet godt :lun: Jeg synes at den er blevet klippet for kort :oops:

 

 

 

 

Brok brok brok med mig i dag :oops: undskyld :genert:

Det synes jeg også :mrgreen: Og så skulle hun have stillet den lidt bedre..den ligner næsten en bedlington terrier

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...