Hop til indhold

Total Löwchen-makeover


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Jo det har jeg da..:mrgreen:

Her er en hel serie før og efter.. Vi er blevet bedre siden den serie.Det var første gang vi prøvede det :blink:

 

http://lowchen-denmark.dk/Hvalpeklippet%20Löwchen.htm

 

Årh det var da en dårlig klipning den havde fået, den på Freudikas link :klap: Din er da sød efter klipning :lun::banan: Men hvis jeg skulle have en løve, så tror jeg ikke at jeg ville klippe den, så hellere bruge tid med børsten :5up:(tror jeg :mrgreen:) De er ret søde i fuld pels :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg også :mrgreen: Og så skulle hun have stillet den lidt bedre..den ligner næsten en bedlington terrier

 

Godt at det ikke kun er mig der synes at den ser forkert ud :mrgreen: :kys:

 

 

 

 

 

(men det gør min hund godt nok også lige nu, hun ligger på ryggen i sofaen og hendes kæmpe kinder er bukket under for tyngdekraften :stupid: :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh det var da en dårlig klipning den havde fået, den på Freudikas link :klap: Din er da sød efter klipning :lun::banan: Men hvis jeg skulle have en løve, så tror jeg ikke at jeg ville klippe den, så hellere bruge tid med børsten :5up:(tror jeg :mrgreen:) De er ret søde i fuld pels :lun:
Ja søde men meget besværglige... Pelsen er silke fin (tynd og blød) Bagben, inderlår,balder, under "armene" og sokkerne filtrer MEGET nemt..Selvom du børster hunden ud af hver dag er den filtret næste dag..og i vådt vejr er det helt vild... Hvis du vasker den i sæbespåner kan du holde meget af det væk (sæbespåner tager statisk elektricitet og fedter pelsen)...
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja søde men meget besværglige... Pelsen er silke fin (tynd og blød) Bagben, inderlår,balder, under "armene" og sokkerne filtrer MEGET nemt..Selvom du børster hunden ud af hver dag er den filtret næste dag..og i vådt vejr er det helt vild... Hvis du vasker den i sæbespåner kan du holde meget af det væk (sæbespåner tager statisk elektricitet og fedter pelsen)...

 

Hmmm :hmm:Nå men så kan det da godt være at jeg ville indgå et kompromis med en hvalpeklipning :engel::engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja søde men meget besværglige... Pelsen er silke fin (tynd og blød) Bagben, inderlår,balder, under "armene" og sokkerne filtrer MEGET nemt..Selvom du børster hunden ud af hver dag er den filtret næste dag..og i vådt vejr er det helt vild... Hvis du vasker den i sæbespåner kan du holde meget af det væk (sæbespåner tager statisk elektricitet og fedter pelsen)...

 

Enig

De få gange, hvor jeg har prøvet at lade pelsen gro lidt længere på Oskar, har det da hurtigt vist sig, at det er klart nemmest at klippe hvalpeklippet lidt kortere. Specielt regn og sjap gør, at det nemt filtrer.

- Her er Luffes bare numse altså noget nemmere :lol:

Det er nemlig mest på bagbenene og nederste del af ryggen, at det filtrer.

 

Og hvor er det da en god opfindelse med bad i sæbespåner:5up: Det virker :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig

De få gange, hvor jeg har prøvet at lade pelsen gro lidt længere på Oskar, har det da hurtigt vist sig, at det er klart nemmest at klippe hvalpeklippet lidt kortere. Specielt regn og sjap gør, at det nemt filtrer.

- Her er Luffes bare numse altså noget nemmere :lol:

Det er nemlig mest på bagbenene og nederste del af ryggen, at det filtrer.

 

Og hvor er det da en god opfindelse med bad i sæbespåner:5up: Det virker :-D

Jeg synes vi skal klippe Oskar i løveklip.. Så han ligner sin bror :mrgreen::engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...