Hop til indhold

Emil på slap line!


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Ja, det bliver til lidt tid jeg har herinde.

 

Ikke overvældende, når man render til eksamen hele tiden!

 

Men Emil er jo pludselig blevet en stor gut. :hmm: For pokker hvor er vi glade for ham. Hans personlighed er virkelig begyndt at træde frem og det er simpelthen en evig "griner" at have en GD. :klap: Og så har man også en kælehund for livet!

 

Hormonerne fræser jo rundt pt. = Emil vil have opmærksomhed hele tiden.

 

Selv når jeg sidder på på toilettet, kommer han, åbner døren og lister hovedet indenfor, skubber døren op, kigger på mig............Jeg skubber døren i, han stikker snuden ind lige før døren går i og skubber den op igen - jeg skubber den i igen - Og sådan går det indtil jeg er færdig! :stupid::mrgreen: CRIST!

 

Greyhoundén har sat sine spor i ham. Han er i hvert fald ikke af den dovne GD type (måske lige pånær om morgenen). Jeg har taget mig selv i at tænke om jeg mon skulle teste hans evner som løbshund (ps. joke! :engel:).....Han kan virkelig løbe til! Og han eeelsker det. Han slår kolbøtter om sig selv som opvarmning...og så står jeg der og tænker "jamen så løb dog" :lol::stupid:

 

Og så er han apporteringshund, så man skulle tro han havde talt sammen med en retriever!:banan: Han elsker at hente ting, komme med dem og hente dem igen. Jeg har endda på den konto lært ham at rydde vasketøj sammen i en kurv...:5up: Nyttigt, kan jeg hilse at sige!

 

Så danser vi lidt for sjov herhjemme. Det er endnu på "meget for sjov" stadiet....og jeg er ikke sikker på det nogensinde kommer videre end det :klap: - men hold fast hvor får jeg bare grint af ham, når vi sådan fjoller rundt til musik. (Han er vild med sådan noget filmmusik med massere af lydeffekter).

 

Nå men jeg ville egentlig også bare vise lidt billeder af skønheden :hjerte::lun: Hvis i gider se dem, så kommer de her.

 

Ps. han blir 8 måneder om en uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mie med Laika

Super skønne billeder! :lun:

Og så lyder han jo bare til at være en dejlig kammerat at bo sammen med :5up:

Det med toiletdøren kan jeg nikke genkendende til! Laika synes bestemt ikke at jeg skal sidde der alene. Hun møffer også døren op og kan ikke forstå, når jeg skubber den i igen - De kære hundebasser :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vidste vi skulle have stjålet ham da vi var i hundeskoven! :stupid:

 

 

Emil lyder super dejlig, og den med toiletdøren, den har vi også herhjemme......jeg tror aslan tager pis på mig, og står og griner som møghunden :mrgreen:

 

 

Men men men, hvor er videoerne :mrgreen:

 

 

 

Dejlige Emil :lun: han er ved at blive en stor dreng, en flot stor dreng :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

IH altså, tak for jeres søde roser til Emil bassen! :hjerte:

 

Han er bare en ganske fantastisk kammerat...Jeg er så glad for den hund han har har udfoldet sig til!

 

Venlig, betænksom, (ganske lydig for en GD :klap:) og fyldt med vaskeægte humor!...

 

Åh, det har jeg vidst sagt.....:genert: Men som i ved, så bliver man jo så glad for de kære firbenede!

 

Jeg ved jo jeg skrev herinde i tidernes morgen, at jeg ikke gad det klikkertræning...............Men som i ved....man har et standpunkt til man tager et nyt! :lol::5up:

 

Og nu leger vi altså lidt med det...Vi har den ikke med overalt, men laver mest nogle triks, såsom det med vasketøjet :pift:....og det er jo ganske sjovt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Årh, han lyder altså bare lækker, ham Emil!

 

Og så ser han også ret godt ud, siger Vilya... også selv om han er en hel måned ældre end hende :hjerte:

 

Emil er altid klar på at dele et ben med en smukling som Vilya!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Jeg vidste vi skulle have stjålet ham da vi var i hundeskoven! :stupid:

 

 

Emil lyder super dejlig, og den med toiletdøren, den har vi også herhjemme......jeg tror aslan tager pis på mig, og står og griner som møghunden :mrgreen:

 

 

Men men men, hvor er videoerne :mrgreen:

 

 

 

Dejlige Emil :lun: han er ved at blive en stor dreng, en flot stor dreng :hjerte:

 

Taaark

 

Hehe..ja den med toiletdøren er altså skæg....sidst begyndte jeg at grine så meget at jeg ikke kunne stoppe tisseriet :mrgreen:

 

Video...jo nu skal du høre....:mrgreen:....jeg kan faktisk godt uplæoade en video senere af lidt hygggetræning...men jeg har altså intet video af "oprydningen" endnu. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det bliver til lidt tid jeg har herinde.

 

Ikke overvældende, når man render til eksamen hele tiden!

 

Men Emil er jo pludselig blevet en stor gut. :hmm: For pokker hvor er vi glade for ham. Hans personlighed er virkelig begyndt at træde frem og det er simpelthen en evig "griner" at have en GD. :klap: Og så har man også en kælehund for livet!

 

Hormonerne fræser jo rundt pt. = Emil vil have opmærksomhed hele tiden.

 

Selv når jeg sidder på på toilettet, kommer han, åbner døren og lister hovedet indenfor, skubber døren op, kigger på mig............Jeg skubber døren i, han stikker snuden ind lige før døren går i og skubber den op igen - jeg skubber den i igen - Og sådan går det indtil jeg er færdig! :stupid::mrgreen: CRIST!

 

Greyhoundén har sat sine spor i ham. Han er i hvert fald ikke af den dovne GD type (måske lige pånær om morgenen). Jeg har taget mig selv i at tænke om jeg mon skulle teste hans evner som løbshund (ps. joke! :engel:).....Han kan virkelig løbe til! Og han eeelsker det. Han slår kolbøtter om sig selv som opvarmning...og så står jeg der og tænker "jamen så løb dog" :lol::stupid:

 

Og så er han apporteringshund, så man skulle tro han havde talt sammen med en retriever!:banan: Han elsker at hente ting, komme med dem og hente dem igen. Jeg har endda på den konto lært ham at rydde vasketøj sammen i en kurv...:5up: Nyttigt, kan jeg hilse at sige!

 

Så danser vi lidt for sjov herhjemme. Det er endnu på "meget for sjov" stadiet....og jeg er ikke sikker på det nogensinde kommer videre end det :klap: - men hold fast hvor får jeg bare grint af ham, når vi sådan fjoller rundt til musik. (Han er vild med sådan noget filmmusik med massere af lydeffekter).

 

Nå men jeg ville egentlig også bare vise lidt billeder af skønheden :hjerte::lun: Hvis i gider se dem, så kommer de her.

 

Ps. han blir 8 måneder om en uge.

Ham Emil er bare dejlig :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

:mrgreen: Emil er lige så bedårende som altid :lun:

 

Ja kender godt til det der med tiden - jeg kan dog ikke skyde skylden på eksamener længere.

Men en fuld kammerat som smider rødvin ned i tastaturet, kan jeg nu godt give lidt af skylden for, jeg ikke har kunne bruge min computer i noget tid! :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
:mrgreen: Emil er lige så bedårende som altid :lun:

 

Ja kender godt til det der med tiden - jeg kan dog ikke skyde skylden på eksamener længere.

Men en fuld kammerat som smider rødvin ned i tastaturet, kan jeg nu godt give lidt af skylden for, jeg ikke har kunne bruge min computer i noget tid! :damn:

 

Taark! Hvordan går det med frigg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Taark! Hvordan går det med frigg?

 

Frigg har det skam meget godt :mrgreen: Hun vrimser rundt lige som hun plejer. Vi skal dog snart flytte i ny lejlighed , jeg er noget spændt på hvordan det kommer til at gå, men jeg tror, nu ikke det bliver et problem.... men spændt alligevel. Det bedste er dog det ligger lige ud til en park, og kæresten kan komme endnu tidligere hjem, så der er mindre alene hjemme tid :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Frigg har det skam meget godt :mrgreen: Hun vrimser rundt lige som hun plejer. Vi skal dog snart flytte i ny lejlighed , jeg er noget spændt på hvordan det kommer til at gå, men jeg tror, nu ikke det bliver et problem.... men spændt alligevel. Det bedste er dog det ligger lige ud til en park, og kæresten kan komme endnu tidligere hjem, så der er mindre alene hjemme tid :banan:

 

Eeeej det lyder da fedt! Særligt for Frigg!

 

Dejligt det går godt med hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Ihee, jeg havde slet ikke set denne tråd med billeder af Bette-Emil, hvor er han bare blevet stor:hjerte:

 

Vi glæder os til at komme og lege med jer til jul, Freya kan slet ikke vente med at drille Emil igen:banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Ihee, jeg havde slet ikke set denne tråd med billeder af Bette-Emil, hvor er han bare blevet stor:hjerte:

 

Vi glæder os til at komme og lege med jer til jul, Freya kan slet ikke vente med at drille Emil igen:banan::banan::banan:

 

Jaaa, han vokser hver dag nu, synes jeg....Men han mangler stadig meget fylde er en splejset høj dreng :mrgreen:

 

Vi glææææder os bare sådan til i kommer! Men jeg tror der er en chance for at Emil kan drille lidt igen, denne gang! :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår melder forsikringsselskabet tilbage med penge til et nyt?

 

:-):-) vi har ikke lavet listen over hvad vi mangler endnu, den skal først sendes til politiet og så til forsikringen, så der gå nok lige lidt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...