Hop til indhold

WSG's hvalp.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Jeg vil også benytte lejligheden til at ønske dig hjerteligt tillykke med Jessie :mrgreen:

 

Og jeg kan kun tilslutte mig mk101's indlæg og prise mig lykkelig for at jeg ikke har springer så jeg har måtte lægge øre til alt det gas i andre har.

 

Ser vi den nye vidunderdims på søndag?

 

Tænker du på skuet/prøverne i Region 2? Måske dukker jeg op - jeg ved det ikke endnu. Det kommer meget an på vejret.

 

Men hun skal med som gæstehund i Brøndby, så hvis du skal udstille, kan jeg da lige slå et smut forbi cockerringen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tænker du på skuet/prøverne i Region 2? Måske dukker jeg op - jeg ved det ikke endnu. Det kommer meget an på vejret.

 

Men hun skal med som gæstehund i Brøndby, så hvis du skal udstille, kan jeg da lige slå et smut forbi cockerringen :mrgreen:

 

 

Jep, lige præcis. Nogen har lokket mig til at komme til skue på søndag. :rolleyes:

 

Uh, til Brøndby kommer jeg ikke. Fik sådan et herregårdsophold i bryllupsgave og det har vi så placeret lige i Brøndby-week-enden.

 

Tænkte at det måske var lidt ok at holde udstillingspause bare en gang imellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, lige præcis. Nogen har lokket mig til at komme til skue på søndag. :rolleyes:

 

Uh, til Brøndby kommer jeg ikke. Fik sådan et herregårdsophold i bryllupsgave og det har vi så placeret lige i Brøndby-week-enden.

 

Tænkte at det måske var lidt ok at holde udstillingspause bare en gang imellem.

 

Så må du da nyde dit herregårdsophold - det lyder fedt :-D

 

Det kan godt tænkes, at vi dukker op på søndag, så hun kan starte blidt med tilvænningen til udstilling/skue-området.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må du da nyde dit herregårdsophold - det lyder fedt :-D

 

Det kan godt tænkes, at vi dukker op på søndag, så hun kan starte blidt med tilvænningen til udstilling/skue-området.

 

Det kunne være hyggeligt. Jeg har hørt der ikke er mange tilmeldt, så det er forhåbentligt tidligt overstået (for jeg burde blive hjemme og læse til eksamen)

 

jeg ved jo der er flere deltagere i tråden her der kommer på søndag:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Ja, og det haster!!!. Vil du have ham?. Det er ham der er billede af på min avatar.

 

 

Det var ellers fristende, men min boligforening siger desværre at jeg ikke må få flere.

 

Hvordan kan det være og hvorfor haster det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ellers fristende, men min boligforening siger desværre at jeg ikke må få flere.

 

Hvordan kan det være og hvorfor haster det?

 

*GGG* Ej, du har vist ikke læst det foregående. Der er en virus blandt spanielejere som resulterer i at folk bliver gift. :lol:

 

Jeg skulle bare prøve at være morsom. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig lige, det dèr bryllups halløj,.... er det en virus der florerer blandt spanielejere?.

 

Ja, jeg tror det er en effektiv bacille :mrgreen:

 

t3.gifEr der nogen herinde, der vil overtage en brugt springer på snart 9 år?.

 

Har du en du vil af med da?

 

Ja, og det haster!!!. Vil du have ham?. Det er ham der er billede af på min avatar.

 

Det var ellers fristende, men min boligforening siger desværre at jeg ikke må få flere.

 

Hvordan kan det være og hvorfor haster det?

 

Kunne det monstro være, fordi hun er bange for at blive smittet med den der bryllupsbacille, der åbentbart florerer blandt spanielsfolk :hmm: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
*GGG* Ej, du har vist ikke læst det foregående. Der er en virus blandt spanielejere som resulterer i at folk bliver gift. :lol:

 

Jeg skulle bare prøve at være morsom. :oops:

 

 

Nej, jeg er vidst lidt forvirret idag, men det kan vidst ikke blive værre nu :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Kunne det monstro være, fordi hun er bange for at blive smittet med den der bryllupsbacille, der åbentbart florerer blandt spanielsfolk :hmm: :mrgreen:

 

 

Ja, den løsning er jeg også ved at nå til :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...