Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Jeg kan heller ikke se, hvordan han fik det til tang :hmm:Men han vil sikkert ikke skræmme mig og fortælle mig sandheden, at det virkelig findes havmonstre! Ja, godt du har Motor! Han skal nok slå monstret ihjel i nat...når det kommer kravlende våd og slimende ind gennem vinduet :shock: Go, Motor, go!

 

Hvis det først kommer i nat, så gør det ikke noget. 1 - jeg sover ikke yderst af den grund, at HVIS nu der kommer øksemordere om natten, så er det bedst at de tager Anders først :mrgreen:

2 - jeg vågner ikke om så taget faldt ned om ørerne på mig når jeg sover, så monsteret kan bare komme alt det den vil ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Buddha

Hihi Motor har nu tilføjet dræberheste på listen over ting der bør forbydes!

 

Ville køre ud og gå en lille snusetur med ham, og troede en af vejene tæt på var afspærret. Det var den ikke, der kom mange biler og kanten var fyldt med skrald. Nå men så kom jeg i tanke om, at der jo er heste derude, og dem har Motor alligevel kun set 2 gange.

 

Så vi gik ind for lige at miljøtræne lidt..

 

Ville gå hen hvor de står i en indhegning, men der stod en hest med hovedet ude af et vindue, og Motor gik lidt overrasket hen for at snuse til den. Og så begyndte han at bjæffe. Og blev ved. Og han bjæffede mere. Og mere.

 

Nå væk fra hestehovedet (som var drønende ligeglad med hans bjæffen), hen mod indhegningen. Åååårg hvor Motor bjæffede da han så de 2 små heste! Jeg trak længere og længere og længere væk med ham, han stoppede først da vi ikke kunne se dem mere :mrgreen:

 

Gik rundt og snuste lidt til skov, og så skulle vi forbi hestene igen for at komme ned til cyklen. Motor havde så travlt med at kigge efter farlige heste at han slet ikke opdagede at vi gik lige forbi dem :lol:

 

Dem bør vi vist tage ud og kigge på igen.... For det bliver ikke sjovt for en lille hestepige på ridetur, hvis mit brød skal rende rundt og bjæffe sådan :genert:

 

Ja ingen billeder, for nogen havde lidt travlt med at få nogen til at tie stille!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi Motor har nu tilføjet dræberheste på listen over ting der bør forbydes!

 

Ville køre ud og gå en lille snusetur med ham, og troede en af vejene tæt på var afspærret. Det var den ikke, der kom mange biler og kanten var fyldt med skrald. Nå men så kom jeg i tanke om, at der jo er heste derude, og dem har Motor alligevel kun set 2 gange.

 

Så vi gik ind for lige at miljøtræne lidt..

 

Ville gå hen hvor de står i en indhegning, men der stod en hest med hovedet ude af et vindue, og Motor gik lidt overrasket hen for at snuse til den. Og så begyndte han at bjæffe. Og blev ved. Og han bjæffede mere. Og mere.

 

Nå væk fra hestehovedet (som var drønende ligeglad med hans bjæffen), hen mod indhegningen. Åååårg hvor Motor bjæffede da han så de 2 små heste! Jeg trak længere og længere og længere væk med ham, han stoppede først da vi ikke kunne se dem mere :mrgreen:

 

Gik rundt og snuste lidt til skov, og så skulle vi forbi hestene igen for at komme ned til cyklen. Motor havde så travlt med at kigge efter farlige heste at han slet ikke opdagede at vi gik lige forbi dem :lol:

 

Dem bør vi vist tage ud og kigge på igen.... For det bliver ikke sjovt for en lille hestepige på ridetur, hvis mit brød skal rende rundt og bjæffe sådan :genert:

 

Ja ingen billeder, for nogen havde lidt travlt med at få nogen til at tie stille!

 

Hihi, det lyder meget bekendt:mrgreen:

Jeg kan heldigvis sige, at det er muligt at få en samojede til at være nogenlunde stille når han ser store heste, det kræver bare lidt tilvænning:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Larmebob leger med slatten hane:

 

[media]

[/media]

Og lidt hyle-gø-gø-hyle...gø :mrgreen:

 

[media]

[/media]

 

Folk er begyndt at spørge meget til, hvornår han stemme mon går i overgang - det forstår jeg ikke hvorfor de gør :engel:

 

Han skifter stadig mellem tøsetisse og lette ben, men i dag gik han så i gang med at øve sig i at strinte! Tog os lang tid at nå 200 meter ned af vejen, for der gik ligesom sport i, at skulle strinte over det hele :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hihi, det lyder meget bekendt:mrgreen:

Jeg kan heldigvis sige, at det er muligt at få en samojede til at være nogenlunde stille når han ser store heste, det kræver bare lidt tilvænning:blink:

 

Ja...... og tak for beroligelsen........... men det er bare som om, at alting virkelig tager lang tid med Motor :lol: Måske til næste år ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja...... og tak for beroligelsen........... men det er bare som om, at alting virkelig tager lang tid med Motor :lol: Måske til næste år ;-)

 

De første par gange vi mødte heste var vi slet ikke klar over at vi kunne risikere at møde nogen. Så Samson fik øje på dem og stak af, mens han hoppede rundt om dem, gøede som en gal og var umulig at fange:damn:

 

Efter de episoder der jo kunne have været gået noget galt lod vi ham hilse på alle mulige heste i snor, så han er blevet mere og mere ligeglad med dem. Men han vil stadig gerne hilse på dem og synes de er lidt spændende:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
De første par gange vi mødte heste var vi slet ikke klar over at vi kunne risikere at møde nogen. Så Samson fik øje på dem og stak af, mens han hoppede rundt om dem, gøede som en gal og var umulig at fange:damn:

 

Efter de episoder der jo kunne have været gået noget galt lod vi ham hilse på alle mulige heste i snor, så han er blevet mere og mere ligeglad med dem. Men han vil stadig gerne hilse på dem og synes de er lidt spændende:mrgreen:

 

Nåårh ok - tak :mrgreen: Ja, vi må bare tage ud til ridestalden noget mere, hestene så heldigvis pænt ligeglade ud (faktisk gik den ene meget mere op i, at prøve at bolle den anden! :shock: Så der dømt forår, hva.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh ok - tak :mrgreen: Ja, vi må bare tage ud til ridestalden noget mere, hestene så heldigvis pænt ligeglade ud (faktisk gik den ene meget mere op i, at prøve at bolle den anden! :shock: Så der dømt forår, hva.)

 

Hihi, det er da lige noget for den gode Motor så - deltog han ikke i løjerne:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Motor ligger bare inde ved siden af og tuder ligeså stille og helt fint....

Hvorfor? Mon det er fordi Anders er gået og han ville med?

 

Anders er ude med en pølse prøve - uhhhh det bliver spændende at høre svaret!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Motor deler helst ikke sit legetøj - han har fået en ny Bæver Nylon, nu den anden blev på Dyrehospitalet....

Og læg lige mærke til den meget mandige gøen der kommer til næstsidst:

[media]

[/media]

 

Og her er en lille video af manden som, efter jeg kastede et floooot kast, sagde "hva, er det sådan noget indianerkast??" ...for så selv at kaste, og min glæde var stor da jeg så hvor den landede :mrgreen::

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Motor deler helst ikke sit legetøj - han har fået en ny Bæver Nylon, nu den anden blev på Dyrehospitalet....

Og læg lige mærke til den meget mandige gøen der kommer til næstsidst:

[media]

[/media]

Og her er en lille video af manden som, efter jeg kastede et floooot kast, sagde "hva, er det sådan noget indianerkast??" ...for så selv at kaste, og min glæde var stor da jeg så hvor den landede :mrgreen::

[media]

[/media]

 

:hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Motor ligger bare inde ved siden af og tuder ligeså stille og helt fint....

Hvorfor? Mon det er fordi Anders er gået og han ville med?

 

Anders er ude med en pølse prøve - uhhhh det bliver spændende at høre svaret!

 

:x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...