Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg troede at det var Noomi, der havde lært din det :engel::blink:

 

Tja, det vil jeg såmænd også gerne prøve at bilde mig selv ind, men jeg tror sgu desværre han har lært det helt på egen hånd:blink:

Hvis nogen har lært ham det, så er det måske Nollike - en af de første gange vi var i skoven ville hun lige skylle sin mudrede støvle i en muddervandpyt... og pludselig var gravhunden i fuld gang med at ændre farve til sort:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, det vil jeg såmænd også gerne prøve at bilde mig selv ind, men jeg tror sgu desværre han har lært det helt på egen hånd:blink:

Hvis nogen har lært ham det, så er det måske Nollike - en af de første gange vi var i skoven ville hun lige skylle sin mudrede støvle i en muddervandpyt... og pludselig var gravhunden i fuld gang med at ændre farve til sort:mrgreen:

 

Kan godt huske dem begge fra skovturen for læææænge siden :shock: faktisk var det forrige jul .......

 

Forøvrigt er naboens voksne søn flyttet hjem (hun blev pludselig enke) - og han har bare den dejligste samojed-tæve med sig :hjerte: så nu er der liv og glade hundedage på vores lille vej :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt huske dem begge fra skovturen for læææænge siden :shock: faktisk var det forrige jul .......

 

Forøvrigt er naboens voksne søn flyttet hjem (hun blev pludselig enke) - og han har bare den dejligste samojed-tæve med sig :hjerte: så nu er der liv og glade hundedage på vores lille vej :klap:

 

Okay - den sætning forstår jeg overhovedet ikke:genert:

 

Årh - jeg er sikker på at Samson gerne ville vise hende hvordan en rigtig mand graver huller:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Badeland / de hvide hundes Lalandia :slem:... nøøj de hygger :banan:

 

Samson er en værre gris :mrgreen: Kan man godt se hans sorte tryne? Det syntes jeg var skægt!

 

Motor syntes ikke det var så skægt at få en skyller, det var ikke engang et rigtigt bad, det var vaske numse og skylle stænger :rolleyes: Piiiv sagde han, piiiv onde mennesker :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Forøvrigt er naboens voksne søn flyttet hjem (hun blev pludselig enke) - og han har bare den dejligste samojed-tæve med sig :hjerte: så nu er der liv og glade hundedage på vores lille vej :klap:

 

Fox har en nabo. Naboen er en kone og hun er blevet enke.. det ikke så godt.

Så flytter sønnen hjem. Nu er der jo plads og hun skal jo passes på.

Sønnen har en hund....... nårh, det fangede du måske :mrgreen:

 

Okay - den sætning forstår jeg overhovedet ikke:genert:

 

Årh - jeg er sikker på at Samson gerne ville vise hende hvordan en rigtig mand graver huller:hjerte:

 

Er sikker på at Motor gerne vil lære hende at gø... og vise hende hvordan man laver små hundehvalpe :genert:

 

Hey, Samson slap da rimelig smertefrit i dag! Det gjorde tæpperne herhjemme så ikke.. mens jeg sagde nej og lagde dem fladt igen i det ene rum, spænede Motor da bare ind i det andet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, Motor og Samson - samojeder, når de er bedst! Eller værst :mrgreen:

 

Hihi, Valentin gør også altid totalt meget, når han er sammen med andre hunde - heeey, vi skal lege! Heeey, vi skal lege vildere! Heeeey, du kiggede ikke på mig i et milisekund! :mrgreen: Eller noget i den retning i hvert fald :mrgreen:

 

Elsker, da de står og gør ad hinanden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var på gåtur med en kammerat igår, deeeejligt vejr, og han tog bedre billeder end mig :???: Jeg skal overtale Anders til at købe en ordentlig linse snart :fornaermet:

Motor er smuk som altid :lun:

 

[ATTACH]24793[/ATTACH][ATTACH]24794[/ATTACH]

 

Motors søde legeveninde, Kiwi

[ATTACH]24795[/ATTACH][ATTACH]24796[/ATTACH]

 

[ATTACH]24797[/ATTACH][ATTACH]24798[/ATTACH][ATTACH]24799[/ATTACH]

 

[ATTACH]24800[/ATTACH][ATTACH]24801[/ATTACH]

 

[ATTACH]24802[/ATTACH][ATTACH]24803[/ATTACH][ATTACH]24804[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor var totalt dygtig igår! Han var med mig til møde på mit arbejde, da Anders også skulle til møde et mindre praktisk sted - Motor tog det i stiv arm! Han var der i 3 timer og var SÅ fin til bare at ligge eller sidde og kigge.

Der var 2 andre hunde der, kan se at han er blevet rigtig forskrækket over den hund som sprang på ham i lørdags, så han var meget forsigtig i mødet :ae: Nok også derfor han ikke brokkede sig over, at han ikke skulle lege med dem. Men de fik hilst fint og så lå han og tyggede i tyggeting sammen med mig.

Tilsidst begyndte han at kede sig (med lidt lyd på), så smuttede vi :-D

 

Han kom først i seng omkring midnat, så han er helt træt i dag.

Normalt kommer han ud på tissetur når han vågner, så larmer han lidt og falder lidt i søvn igen, og så kommer han ud på en sjov tur ved 10-12 tiden. Nummer 2 tur sprang han over i dag, han nægtede at stå op :lol:

 

Men her er lidt fra vores eftermiddagstur:

 

IMG_0535.jpg

 

 

Øver grib

IMG_0540.jpg

 

 

_MG_0588.jpg

 

 

_MG_0587.jpg

 

 

Motor med gevækst på næsen:

_MG_0593.jpg

 

 

Som han kan tisse, den lille mand:

_MG_0577.jpg

 

 

IMG_0559.jpg

 

 

IMG_0620.jpg

 

 

IMG_0653.jpg

 

 

IMG_0655.jpg

 

 

Klassisk Motor billede :mrgreen:

IMG_0542.jpg

 

 

Neeej du mener da ikke vi skal hjem nu vel :engel:

IMG_0676.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk at du får taget så mange gode billeder, jeg er meget misundelig:vuf:

 

Men hvorfor gør du det ikke?! Du får jo 12 i foto hvis du går i gang! :-D

 

Sidder og taenker paa, om I maatte betale ekstra for underholdningsvaerdi, da i koebte Motor? :-D Han ser i hvert fald ud til at kunne give jer et godt grin hver eneste dag. Hvor er han skoen!

 

Hehe, ja det var lige før :-D Her til aften er han MÅSKE kommet i løbetid, for han hyler hele tiden - det tror jeg Anders synes er knap så morsomt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvorfor gør du det ikke?! Du får jo 12 i foto hvis du går i gang! :-D

 

 

Men hvis jeg pludselig bruger for meget tid på det, så er jeg sikker på det hurtigt går den anden vej:mrgreen:

 

 

Og æv, at lille Motor ikke er helt kommet sig over overfaldet :ae: Hvis det er, stiller jeg og Møffe gerne op i næste uge :-D Hvis altså ikke, Møffe får et tilbagefald med benet, that is :???: Men det gør han ikke, basta! :mrgreen:

 

Ja vi stiller jo også op - men jeg har ikke indtryk af at Motor pludselig skulle være blevet bange for Samson, så det skulle nok ikke så meget være for træningens skyld

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...