Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Motor stak af fra mig i dag. Jeg har på en eller anden måde ikke koncentreret mig da jeg satte snor på ham så den røg af - og Motor løb.

 

Han løb fanme over Torvegade fyldt med biler for at komme over på den anden side hvor han tit leger med hunde, mig efter råbende og skrigende i panik, på den anden side løb han selvfølgelig hen til den sureste dame og hendes hund som ikke kan lide andre hunde og hun gik så i gang med at skælde mig ud over at min hund ikke var i snor, for det skulle man ha' på den sti - JAJA for helvede :evil:

 

Fik fat i Motor, brølede noget meget grimt lige i hovedet på ham og så begyndte jeg ellers bare at tude. Tudede næsten hele vejen hjem, troede jeg var færdig men da Anders ringede tudede jeg lige lidt mere, totalt strengt "Motor løb over Torvegade" vræææl snøftepause Anders (meget stille): Er i okay? Mig "huuuuuuulk" pause snøft snøft hulk "jaa" tude...

Godt han ikke er så hysterisk som mig.

 

Kæft mand, jeg har aldrig været så bange før, alting skete bare i slowmotion. Møgkøter som simpelthen er så billigt til salg lige nu :megaked: Nej jeg ved godt det ene og alene er min skyld men jeg er sur på ham alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aww ikke blive ved med at slå dig selv i hovedet. :ae: Det var jo et uheld - godt der ikke skete noget med nogen af jer!

 

Nogenlunde det samme skete for mig og Ozz da hun var ung - hun løb også over en trafikeret vej, fordi jeg ikke fik fumlet snoren ordentlig på og kan stadig tydeligt huske hvor frygteligt det var, men det var et uheld og der er aldrig sket noget lignende siden, så prøv at slå koldt vand i blodet og slappe af, sket er sket, det var et uheld og nu er du garanteret mere opmærksom med at få snoren på så I ikke skal have sådan en grim oplevelse igen. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv for en grim oplevelse. :ae:

 

Jeg har selv prøvet noget lignende med Nelson, en dag hvor han ikke ville ind i bilen og bare løb. Midt over vejen lørdag middagstid, hvor der bare racer biler afsted - med mig bagefter. Da jeg fik fat i ham, tudede jeg også bare den næste time. Man bliver simpelthen så chokeret. Men det satte tanker i gang om, hvad jeg egentlig ville gøre, hvis uheldet er ude, og jeg fik kodet nummer til dyrlægevagten ind i min mobil...

 

Jeg håber, du har det lidt bedre og er ved at komme dig over chokket.

 

/mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg er okay tak. Og tak for jeres svar. Dummeste hund i verden :evil: Ja det var virkelig helt chok - og så den der dame som insisterede på, at hunde ikke måtte være på stien uden snor, ihh altså. Forstår ikke hvordan hun ikke kunne se os spæne tværs over gaden, men det har hun nok ikke. Lige i situationen var det bare det sidste jeg havde plads til i hovedet.

 

Har købt en gave til mig selv fordi det var så synd for mig :engel: En gul t-shirt med en bi på hvor der står Bee Cool (dét humor!) og verdens yndigste kande som jeg vist er den eneste der værdsætter her i det lille hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Har lige opdaget at han har spist min mobil oplader i dag :confused: Det gode var så at der var slukket for strømmen - tror i han prøver at begå selvmord? Ligesom den der hund den sorte bøsse har i den der serie, Spin City??!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige opdaget at han har spist min mobil oplader i dag :confused: Det gode var så at der var slukket for strømmen - tror i han prøver at begå selvmord? Ligesom den der hund den sorte bøsse har i den der serie, Spin City??!

 

Mine rotter åd adskillige og overlevede, Bamse har ædt en og han er for retaderet til at planlægge et selvmord...tror bare generelt opladere smager godt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Endnu en dags hårdt arbejde for en lille hund, Motor minder mere og mere om en der er på vej i en kønsmodning - men så igen, det som alting med ham blender ud i en lang smøre, så det er alligevel lidt svært at sige..

 

Han æder i hvert fald hele vores hjem, han stjæler seriøst ALT sekundet man lige blinker :mrgreen: Han har også en ide om, at hvis jeg sætter mig på gulvet, så enten lægger han snuden på mig (med ørene helt spidsede tilbage) eller også kunne man da lige forsøge at hoppe op og .. ja jeg ved ikke hvad han skal deroppe :fornaermet:

 

Men så samtidigt, så er han begyndt at falde i søvn på vores fødder og igår hoppede han med op i sengen da vi kravlede i den, han hopper stadig ned når han synes det er for varmt, men hyggeligt!

Og så nogle gange så kan man nærmest kommunikere med ham, mange gange på gåture i dag har han faktisk reageret på små håndtegn, sådan ind til siden eller herover, vi skal til højre!

 

Han sov længe i dag, og det øsregnede da han skulle ud, han stod faktisk i et minut i døren og overvejede, om han virkelig skulle ud i det der :lol: Og stadig, man må gå langt for at komme om vandpytten - men der var jo vand overalt :mrgreen:

 

Han er blevet VILDT dygtig til at vente udenfor en butik eller lignende, der kommer ikke et eneste vov (eller, nu har jeg ikke prøvet at der gik en hund forbi), og så dutter han på jakkelommen når jeg kommer ud, for så skal han jo have en godbid :lun:

 

Hans hjerne brænder stadig sådan rimelig hurtigt sammen igen, især hvis han ser en anden hund for tiden, men pyt med det :hjerte:

 

Her er vi nede og kigge på ællinger.. eller jeg er nede og kigge på ællinger, Motor tror alt der bevæger sig er hunde, så han kigger på mennesker.

IMAG0005.jpg

 

IMAG0009.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååårh :lun: og så når det bliver vinter :hjerte: Kan huske hjemme ved min veninde om vinteren. De havde den dejligste samojede :lun: og når man så kom hjem efter en lang gåtur så havde man sådan en dejlig "fodvarmer" når Bonzo (hed han) lagde sig ovenpå ens tæer :lun:

 

Hvor er han bare blevet stor og fin :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Buddha

Totalt nuttebasse hund jeg har de her dage, han skal bare køres hårdt, så er han jo som en drøm :-D

 

Anders og venner har bygget en terasse/løbegård nede på Anders arbejde, så hunden kan begynde at komme med på arbejde :5up:

Motor synes det er dejligt man lige kan sidde og holde øje med det hele

[ATTACH]27141[/ATTACH][ATTACH]27142[/ATTACH]

 

Motor ville også gerne hjælpe til med det sidste med en tatovering, se lige hvor kær han er! Han mente han kunne bistå med at bide tapen over og sådan, det mente Anders og kunden ikke helt (jeg var selvfølgelig på Motors side - han er jo en arbejdshund, måtte de forstå).

[ATTACH]27143[/ATTACH][ATTACH]27144[/ATTACH][ATTACH]27145[/ATTACH]

 

 

Og som altid, så er man bare en ualmindelig smuk hund :lun:

[ATTACH]27146[/ATTACH][ATTACH]27147[/ATTACH][ATTACH]27148[/ATTACH]

 

Tilsidst, lidt miljøtræning og "led efter skraldet, hund - døøøgtig"

[ATTACH]27149[/ATTACH][ATTACH]27150[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Totalt nuttebasse hund jeg har de her dage, han skal bare køres hårdt, så er han jo som en drøm :-D

 

Anders og venner har bygget en terasse/løbegård nede på Anders arbejde, så hunden kan begynde at komme med på arbejde :5up:

Motor synes det er dejligt man lige kan sidde og holde øje med det hele

[ATTACH]27141[/ATTACH][ATTACH]27142[/ATTACH]

 

Motor ville også gerne hjælpe til med det sidste med en tatovering, se lige hvor kær han er! Han mente han kunne bistå med at bide tapen over og sådan, det mente Anders og kunden ikke helt (jeg var selvfølgelig på Motors side - han er jo en arbejdshund, måtte de forstå).

[ATTACH]27143[/ATTACH][ATTACH]27144[/ATTACH][ATTACH]27145[/ATTACH]

 

 

Og som altid, så er man bare en ualmindelig smuk hund :lun:

[ATTACH]27146[/ATTACH][ATTACH]27147[/ATTACH][ATTACH]27148[/ATTACH]

 

Tilsidst, lidt miljøtræning og "led efter skraldet, hund - døøøgtig"

[ATTACH]27149[/ATTACH][ATTACH]27150[/ATTACH]

 

Nååårh :hjerte: Han ville være en super "bide-tape-over-med-tænderne" medarbejder :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Har lige opdaget at han har spist min mobil oplader i dag :confused: Det gode var så at der var slukket for strømmen - tror i han prøver at begå selvmord? Ligesom den der hund den sorte bøsse har i den der serie, Spin City??!

 

Hihi den er så bims :mrgreen: Ej da, han synes sikkert bare at det lignede en lakrids-snor :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
:lol:

 

Du er mig et dyrt bekendtskab :mrgreen: Nu har jeg også bestilt en furminator, så skal jeg dælme se om jeg kan få bugt med de 2 hovedpuder hår Motor render rundt med på numsen. Selvom det er meget sjovt, det ligner at han har usandsynligt store lår :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Du er mig et dyrt bekendtskab :mrgreen: Nu har jeg også bestilt en furminator, så skal jeg dælme se om jeg kan få bugt med de 2 hovedpuder hår Motor render rundt med på numsen. Selvom det er meget sjovt, det ligner at han har usandsynligt store lår :lol:

 

De der pude-baller har Darwin også hvis ikke man reder ham hver dag :lol: De ser sååå skægt ud :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Motor er en jagthund nu. Pludselig sprang han på hovedet ind i en busk og brugte et godt stykke tid på at jagte noget der i hvert fald ikke var der mere :hmm:

 

Videre... Motor så en due, Motor gjorde helt klar til at fange duen, Motors dame sagde ":evil: ka du SÅ ha respekt for at jeg har trænet dig til at lade fugle være i et halvt år nu"

 

Udover det, er det bomben at der er store ting man kan gemme sig i i naturen nu :-D

[ATTACH]27421[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor er en jagthund nu. Pludselig sprang han på hovedet ind i en busk og brugte et godt stykke tid på at jagte noget der i hvert fald ikke var der mere :hmm:

 

Videre... Motor så en due, Motor gjorde helt klar til at fange duen, Motors dame sagde ":evil: ka du SÅ ha respekt for at jeg har trænet dig til at lade fugle være i et halvt år nu"

 

Udover det, er det bomben at der er store ting man kan gemme sig i i naturen nu :-D

[ATTACH]27421[/ATTACH]

 

Han ligner en, der er klar til en gang efeutræning med onkel Samson. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Han ligner en, der er klar til en gang efeutræning med onkel Samson. :slem:

 

Ja det skal jeg love for :shock:

Anders mener godt han må fange mus, jeg mener, at jeg ikke gider stå og skulle trampe en mus ihjel fordi hunden ikke ved hvordan man afslutter jobbet :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor altså, din bandit! :mrgreen:

 

Kan du så lytte efter moar! :lol:

 

Møffe har heldigvis lært at lade fuglene værre (virker det i hvert fald til), efter vi nærmest fast har to krager kredsene om os, når vi er ude og gå :mrgreen: De tør endda befinde sig 1½ meter fra ham nu :mrgreen: Lige så tæt som de tør med mig :lol: De er vist ikke rigtig kloge....

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal da tydeligvis på musejagt sammen - Samson fangede to stk i dag med ninjahop og 'rul dig på musen til den dør':blink:

 

Vi tager ham med i skoven i næste uge, så skal han sgu nok få det lært. Han kan jo lige så godt lære det så han kan holde båden fri for kryb:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...