Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010
Jeg tror det går med tirsdag - men er ansat som driftsleder, og er ene kvinde i butikken... så der ikk rigtigt så meget at gøre (andet end at holde sig vågen om natten :mrgreen:)

 

Det kan jeg godt se... Men så må du bare holde dig vågen om natten, tage en kop kaffe og et tæppe, og så ellers bare sidde og kigge på Motor i mens han sover:lun:.... altså hvis du ikke har tænkt dig at vække ham:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Marie Svane
Fik byttet tirsdag :klap: Så kan lørdagen gå hurtigt med at arbejde, søndag skal jeg bare sidde med benene oppe :sove:

 

Ja det godt nok snart!

 

Dejligt!!! :klap::klap::klap::klap:

Så er det også ved at være (Motor)tid :genert::mrgreen::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

yaaaaaaiiiii :ivrig: Motor bøllen lige om snart :klap:

 

NØJ :scared: han er stor :lol:

 

Ja han er stor i forhold til en gårdhund - vores venner har fået en ala gårdhund-blandings hvalp, vi var ude og besøge den da den var 10 uger - jeg kunne slet ikke komme mig over hvor lillebitte (og totalt bedårende) hun var :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor længe er det nu liiige der er tilbage? :mrgreen:

 

Hehe jeg er jo på ferie - jeg havde travlt med at se animal planet i går kl. midnat :mrgreen:

Lige nu er der cirka 20 timer til at vi kører og 24,5 time til at vi står foran Motor i det mørke jylland!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøøøj hvor er han bare læææækker :lun: :hjerte: :lun: Er han af "normal" sneboldestørrelse, eller er han større end de plejer at være? Han ser ud til at være en ordentlig bamse :lun: Hurra, det er snart!!! :klap:Vi skal ha' hvaaalp :banan::klap:

 

Freya siger at det er helt normalt når de vejer mellem 5 og 6 kilo, tror han ligger lige på eller lige over 6 :-D

Der er 2 store hanner, 2 mindre, og 2 piger i kuldet - Motor er helt klart en af basserne :mrgreen:

Det er sååå snart.. thank god for animal planet, så jeg har noget at give mig til på denne hellige søndag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Freya siger at det er helt normalt når de vejer mellem 5 og 6 kilo, tror han ligger lige på eller lige over 6 :-D

Der er 2 store hanner, 2 mindre, og 2 piger i kuldet - Motor er helt klart en af basserne :mrgreen:

Det er sååå snart.. thank god for animal planet, så jeg har noget at give mig til på denne hellige søndag!

 

Det er godt at være en basse når man er en snebold :lun: Ej hvor bliver det vildt at han snart tumler rundt hjemme hos jer :klap: Ventetiden er bare så laaaang og det føles længere og længere jo tættere man kommer på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han er stor i forhold til en gårdhund - vores venner har fået en ala gårdhund-blandings hvalp, vi var ude og besøge den da den var 10 uger - jeg kunne slet ikke komme mig over hvor lillebitte (og totalt bedårende) hun var :lun:

 

Freya siger at det er helt normalt når de vejer mellem 5 og 6 kilo, tror han ligger lige på eller lige over 6 :-D

Der er 2 store hanner, 2 mindre, og 2 piger i kuldet - Motor er helt klart en af basserne :mrgreen:

Det er sååå snart.. thank god for animal planet, så jeg har noget at give mig til på denne hellige søndag!

 

Ja tak :shock: Izzie vejer 6,4 kg lige nu - vildt at Motor måske er større og han kun er en hvalp :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...