Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010
Lidt af begge - uh uh? Ej hvad er det - mmh mad, mmh sutsko, zzzzzzz, uh uh, bide i legetøj, sove....

Han logrer med den lillebitte hale og vil gerne kysse.

 

Ja hvad skal jeg næsten sige.... I'm in love.... Han er simpelthen fantastisk!!!

 

Hvornår dukker i op på udstillingerne??... Så har jeg nemlig en undskyldning for at hjælpe med at frisere og klippe...:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja hvad skal jeg næsten sige.... I'm in love.... Han er simpelthen fantastisk!!!

 

Hvornår dukker i op på udstillingerne??... Så har jeg nemlig en undskyldning for at hjælpe med at frisere og klippe...:banan:

 

Freya, jeg aner ikke hvordan man gør :lol: Men jeg lover at lære det! Vil rigtig gerne møde dig og Freya!

 

Nui hvor er han sød:lun:

 

Tillykke med uldmotoren, er du vimmer der er nogen der glæder sig til at møde ham:hjerte:

 

Jeg glæder mig også til at se Samson igen!

 

Tak tak - egen kreation xD Hvis Motor laver noget vildt sjovt en dag, så laver jeg også et af ham

 

Fedt :klap: .....ærgeligt at man ikke lige nåede at fotografere Motor som lavede playbow og gøede af sin egen pølse hva :hmm: og så alligevel ikke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er gået godt i nat! Han peb lidt da han skulle lægge sig, men da Anders lagde en hånd ned, faldt han i søvn. Vi turde ikke have ham i sengen, for den er ret høj, så var lidt nervøse for om han faldt ned.....

Motor sov indtil kl. 8 :klap:Dyyygtig hund.

 

Vi har spist morgenmad og leget og kysset nu, det er ret vildt, det er som om han allerede reagerer på nej og har en lille smule bidehæmning :shock:

Og så følger han ellers bare efter de ben han kan finde, det er sjovt det med at hvalpe slet ikke kigger op af, måske tror de at det er tæerne der taler hehe.

 

Han gør ingenting for at vise at han skal tisse :mrgreen: Lege, lige drikke lidt vand - ikke flytte sig - tisse, aaaaah. Til gengæld har han ikke tisset i nat, vildt nok.

Men det er jeg ligeglad med, det tissen der, det skal nok komme :lun:

Han er umådelig skøn.. Buddha ville også have elsket ham, sådan en lille nysgerrig lillebror.

 

Tror han har 4 cm pels! Og de fiiiineste poter og små ben altså.. har prøvet at tage et billede, men det gør dem ikke helt ære nok.

Han vil super gerne lege, heste-bamsen har fået nogle ordentlige slyngture og grrrr og så videre :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er gået godt i nat! Han peb lidt da han skulle lægge sig, men da Anders lagde en hånd ned, faldt han i søvn. Vi turde ikke have ham i sengen, for den er ret høj, så var lidt nervøse for om han faldt ned.....

Motor sov indtil kl. 8 :klap:Dyyygtig hund.

 

Vi har spist morgenmad og leget og kysset nu, det er ret vildt, det er som om han allerede reagerer på nej og har en lille smule bidehæmning :shock:

Og så følger han ellers bare efter de ben han kan finde, det er sjovt det med at hvalpe slet ikke kigger op af, måske tror de at det er tæerne der taler hehe.

 

Han gør ingenting for at vise at han skal tisse :mrgreen: Lege, lige drikke lidt vand - ikke flytte sig - tisse, aaaaah. Til gengæld har han ikke tisset i nat, vildt nok.

Men det er jeg ligeglad med, det tissen der, det skal nok komme :lun:

Han er umådelig skøn.. Buddha ville også have elsket ham, sådan en lille nysgerrig lillebror.

 

Tror han har 4 cm pels! Og de fiiiineste poter og små ben altså.. har prøvet at tage et billede, men det gør dem ikke helt ære nok.

Han vil super gerne lege, heste-bamsen har fået nogle ordentlige slyngture og grrrr og så videre :hjerte:

 

Hvor er han altså smuk - billede nr. 3 er da bare fantastisk. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

HAH, jeg var lige på vej ind for at forlange morgen billeder :blink:

 

 

 

Dejlig updatering, han lyder til at være vidunderlig, og det tissen, det har du helt ret i, det skal nok komme :blink: Men i kan jo huske hvordan det er, så det er jo ikke fordi i får et chock :mrgreen:

 

Jeg glæder mig til at følge motor, jegt ror han bliver absolut vidunderlig, og det gør da heller ikke noget at hunden først kommer op i sengen, når den selv kan. Det er ligesom med børn, de må (ifølge mig) først klatre i træer når de selv kan komme op :blink:

 

Lækkert hvis i får en hund der kan sove længe og holde sig hele natten :x:

 

Nu må i nyde din fridag, og husk en masse billeder, og imens du er samme med motor, kan din halvdel ligge billeder ind til os andre :mrgreen::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mie med Laika

Hold da op, hvor er han alt for lækker!!! :lun:

Han skal da bare have den største krammer :klap:

Vidunderlige billeder - hvad siger han til katten? Er han vant til katte fra opdrætter?

Glæder mig til at følge ham - tillykke med vidunderet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

HAH, jeg var lige på vej ind for at forlange morgen billeder :blink:

 

Hihi snydt grønært :-D

 

Dejlig updatering, han lyder til at være vidunderlig, og det tissen, det har du helt ret i, det skal nok komme :blink: Men i kan jo huske hvordan det er, så det er jo ikke fordi i får et chock :mrgreen:

 

Nej for Buddha ville helst tisse ude, helt fra starten - han peb når det var tid, det var vi også ret overraskede over! Motor sprøjter bare væske ud over det hele :lol: Men har lige formået at nå ud med ham, og hans ører stod helt op over alt det ros han fik :klap:

 

Jeg glæder mig til at følge motor, jegt ror han bliver absolut vidunderlig, og det gør da heller ikke noget at hunden først kommer op i sengen, når den selv kan. Det er ligesom med børn, de må (ifølge mig) først klatre i træer når de selv kan komme op :blink:

 

Lækkert hvis i får en hund der kan sove længe og holde sig hele natten :x:

 

Nu må i nyde din fridag, og husk en masse billeder, og imens du er samme med motor, kan din halvdel ligge billeder ind til os andre :mrgreen::5up:

 

Jeg har kun en halv fridag :cry:...... men Anders sværger at holde mig opdateret heeeele tiden. Og tage billeder.

Det er den her uge jeg skal arbejde mest, men derefter skal det nok gå, sådan er det bare, med Buddha var det jo Anders der var meget på job.

Når vi kommer hjem fra Hvidovre, arbejder jeg jo også 5 min fra hjemme, så kommer de forbi hele tiden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, hvor er han alt for lækker!!! :lun:

Han skal da bare have den største krammer :klap:

Vidunderlige billeder - hvad siger han til katten? Er han vant til katte fra opdrætter?

Glæder mig til at følge ham - tillykke med vidunderet :5up:

 

Overhovedet ikke vant til katte - han gøede og knurrede lidt først da han så ham, men nu vil han bare vildt gerne lege med ham. Så det skal nok gå, Skipper dasker lidt efter ham hvis han kommer for tæt på, men han er sådan en høflig kat - han bruger ikke kløerne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan du side og kigge ud af vinduet og se dem?

Og de kan også lige komme indenfor til en tissepause :mrgreen:

 

....Indenfor :mrgreen:

 

ai, altså Buddha! Hvor er lille Motor altså bare for skøn, dejlig, lækker, krambar, kær, nuser og ja, kan slet ikke finde nok ord :lun:

 

Endnu engang kæmpe tillykke med ham! :klap: Han lyder også bare for kær og dejlig :hjerte:

 

PS. Skulle vi finde en playdate, mens du stadig er i Hvidovre? :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...