Hop til indhold

2012


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

Nogle der har set den?

 

Var inde og se den i går, og synes den er lidt skræmmende tæt på virkeligheden.

 

Måske ikke så meget med opvarmning af jordens kerne.

Men med jordskælv og tsunamier, som de kloge siger, vil ske pga den globale opvarmning..

 

Sad spændt og bed i min hårklemme den sidste halve time, eller mere..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Rigtig god og flot film - Så den også i går.

 

Synes dog at plottet mindede alt for meget om alle de andre katastrofe/verdensundergang/alien invation film.

 

Men alligevel sad jeg på kanten af biograf stolen og fattede slet ikke at den havde varet 2½ time - Og den var afsindig flot.

Mange af billederne sidder klistret på nethinden endnu.

 

Men synes den skal ses i biografen, mm. man selvfølgelig har et kæmpe fjernsyn og god lyd derhjemme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst michelle150

Jeg har ikke set den og jeg skal heller ikke.

Jeg går simpelthen psykisk ned, når man begynder på alt det der med krig, naturkaterstrofer, verdens undergang.. Jeg kan slet ikke tåle, at høre det, det er alt for skræmmende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zoey Bell
Jeg har ikke set den og jeg skal heller ikke.

Jeg går simpelthen psykisk ned, når man begynder på alt det der med krig, naturkaterstrofer, verdens undergang.. Jeg kan slet ikke tåle, at høre det, det er alt for skræmmende!

 

Kender mange der siger det samme, de vil heller ik se den. Jeg syntes altså bare den er sej :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så den hjemme ved de gamle i julen, og må ærligt indrømme at jeg var mere fikseret på julebaget og hunden der var ved at æde et starinlys ved brændeovnen (det var et duftlys, der var meget intra:rolleyes:)...

 

Men jo til tider meget flotte scener, syntes bare at nu skal der bare ske ting og sager, blev lidt for meget af det gode...

 

Og så har Inkaerne ikke forudsagt verdens undergang, deres kalender løber blodt ud det år, og deres æra er forbi (selvom den for lang tid siden har været forbi), men det er nu en mindre detalje:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...