Hop til indhold

New Moon


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 311
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Breton-Jet

:shock: Har du dem ikke???:skraek:

 

 

hehehe men kan sige at de fleste billeder jeg har lagt ind (Oven over) (på engen) er han ved at bide hende, men hun siger "nej jeg vil først sige farvel til charlie og Rénee ved at giftes først" 2talt langt ude :roll:

 

 

Breaking down er den bedste! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Øhh, det er da Edward, der vil giftes, og Bella der helst vil slippe. :confused:

 

Ikke på engen;-) Der vil hun bruge hendes "definition" Finder lige side talene efter jeg har spist:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Umiddelbart ikke. Dog ligger der en version af Twilight på hendes hjemmeside, hvor historien bliver fortalt fra Edwards synsvinkel.

 

Og så er der jo altid fanfiction :slem:

 

Den hedder Midnight Sun og er mega fantastisk :klap:Kan bedre lide den udgave end Bellas faktisk.. Bare ærgeligt at hun ikke har skrevet den færdig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart ikke. Dog ligger der en version af Twilight på hendes hjemmeside, hvor historien bliver fortalt fra Edwards synsvinkel.

 

Og så er der jo altid fanfiction :slem:

 

Den hedder Midnight Sun og er mega fantastisk :klap:Kan bedre lide den udgave end Bellas faktisk.. Bare ærgeligt at hun ikke har skrevet den færdig..

 

Den har Tweesa givet mig! :mrsgreen: jeg mangler lige et par sider af den endnu, men det er super sjovt at læse den historie fra en anden synsvinkel :lun:

 

*suk* Edward! *suk*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
kommer der egentlig flere bøger end de fire?

 

Der skulle ikke komme flere end de 4 nej

 

Og der skulle vidst heller ikke blive filmatiseret mere end 3 af bøgerne....:damn::megaked::megaked::megaked:

 

Skam du ikke bor tættere på - har alle 4 bøger og de er læst så mange gange efterhånden at jeg kan tåle de bliver lånt ud :mrgreen: Men det er så den engelske version jeg har:-D

 

 

nåja - I'm a fan :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Breaking dawn skal nok blive filmatiseret... Den skulle komme til 2011, men der er ikke nogen instruktør på endnu...

( OBS: DISCLAIMER PÅ BOG 4!!!)

Stephenie Meyer siger da at hun ikke vil have den filmatiseret da der ikke kan blive lavet en autentisk Nessie?

Link til indlæg
Del på andre sites

3639326163_13826db5d0.jpg

 

:badr: SLET ikke som Edward SKAL se ud :fornaermet: han er jo ikke flot og markeret :roll:

 

Der skulle ikke komme flere end de 4 nej

 

Og der skulle vidst heller ikke blive filmatiseret mere end 3 af bøgerne....:damn::megaked::megaked::megaked:

 

Skam du ikke bor tættere på - har alle 4 bøger og de er læst så mange gange efterhånden at jeg kan tåle de bliver lånt ud :mrgreen: Men det er så den engelske version jeg har:-D

 

 

nåja - I'm a fan :engel:

 

Jojo...tjekkede lige hendes hjemmeside igår, Midnight Sun skulle gerne komme ud også :mrgreen: Og det er godt, for jeg længes efter hans tanker :lun:

 

Sødt af dig! :kys: men læser dem på dansk :blink:

 

( OBS: DISCLAIMER PÅ BOG 4!!!)

Stephenie Meyer siger da at hun ikke vil have den filmatiseret da der ikke kan blive lavet en autentisk Nessie?

 

Okay nu er jeg NØDT til at læse dem alle sammen MED det SAMME!!! :genert:

 

 

Opdagede lige jeg har lidt flere penge end beregnet :mrgreen: = Nymåne til miiiig! imorgen eftermiddag :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

January 12, 2010

Just a quick note on the subject of the Breaking Dawn film: there is no drama over whether the book should be one movie or two. My personal feeling is that it would be very difficult to cram the whole story into one movie (as I've said in many interviews previous to this), but if a great way of doing that surfaces, I'm all for it. Two or one, whichever way fits the story best is fine by me, and everyone I've spoken with at Summit seems to feel the same way. We're all excited to move forward on this, and we are slowly and surely getting there. I know people are anxious for news, and so sometimes gossip gets fabricated to stir things up, but there's no basis to this particular story.

Steph

 

 

Sakset fra hendes egen hjemmeside... Og jo, Nessie bliver nok en udfordring, men man kan så meget med CGI efterhånden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...