Hop til indhold

Ringkøbing Dyrehospital

Gæst Annemette79
 Share

Recommended Posts

Gæst Annemette79

Hej alle i dejlige, fantastiske, hjælpsomme mennesker på H-F :blink:

Jeg vil lige høre om der er nogen herinde der har gode/dårlige erfaringer med dyrlæge Leif Sohnemann fra Ringkøbing Dyrehospital? Jeg spørger fordi vi selv bruger ham og synes han er en fantastisk dyrlæge, men jeg havde en mærkelig oplevelse idag, da jeg var henne i en dyrehandel. Vi snakkede om lidt af hvert og kom på et tidspunkt til at snakke om hvem vi havde til dyrlæge. Da jeg fortalte det, stod samtlige 4 ansatte i dyrehandlen, måbende og så på mig og sagde, at han var en dårlig dyrlæge, der ikke havde forstand på smådyr, de hørte tit folk klagede over ham og at han ikke vidste hvad han snakkede om :shock: Jeg må sige jeg blev målløs, da det overhovedet ikke er det indtryk vi har, tværtimod.

Så kære brugere herinde, jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med at få lidt ro i sindet, da jeg faktisk er blevet bekymret og forvirret og ikke helt ved hvordan jeg skal forholde mig til deres udtalelser :vedikke:

Mange fortvivlende hilsner

Annemette

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er stor forskel på smådyr (her tænker jeg gnavere og fugle) og hunde. Mine fugle kommer på Københavns Dyrehospital, mine rotter har kun en gang været der og kommer der aldrig nogensinde igen, lige så god de er til fugle, lige så elendige er de til rotter.

Hvis dyrlægen er god til din hund og den ikke fejler noget sært og avanceret, så bare bliv ;-) eller prøv at google dem, hvis nogen er tilpas utilfreds, så dukker det op et sted på nettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annemette79
Der er stor forskel på smådyr (her tænker jeg gnavere og fugle) og hunde. Mine fugle kommer på Københavns Dyrehospital, mine rotter har kun en gang været der og kommer der aldrig nogensinde igen, lige så god de er til fugle, lige så elendige er de til rotter.

Hvis dyrlægen er god til din hund og den ikke fejler noget sært og avanceret, så bare bliv ;-) eller prøv at google dem, hvis nogen er tilpas utilfreds, så dukker det op et sted på nettet.

Jeg har prøvet at google dem, men der dukker intet op, udover deres hjemmeside og konferencer de har deltaget i.

Jeg ved ikke om man kan sige at min hund fejler noget sært, men han er multiallergisk, har hårsækmider og hudbetændelse. Han har stået med 3 poter på regnbuebroen :megaked: men det ser nu ud til at det begynder at gå den rigtige vej :x: Han er 10 måneder.

Hilsen Annemette

Link til indlæg
Del på andre sites

Han behandler alle dyr. Det kan du også se på hjemmesiden Ringkøbing Dyrehospital

Jeg havde bare indtrykket af (dengang i hvert fald) at han havde en særlig interesse i heste. Men ja.. derfor kan han jo også behandle mindre dyr. Men jeg synes jo også det er lidt værd at tage med hvad de brænder for. Men jeg ved desværre ikke nok om ham. Blev bare lidt nostalgisk over at se navnet. :-D

Held og lykke med din lille vapser. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg faldt over dit indslag ang dyrlæge Leif Sohnemann, da jeg surfede efter special hundefoder. Vi har brugt Sohnemann som dyrlæge de sidste 15 år, og har altid fået en yderst kompetent behandling. Det gælder så vel til hund, kat og hest, som til fisk. Han er altid opdateret omkring nye behandlingsformer, og har med stor succes behandlet en af vore hunde mod hormon forstyrelser med akupunktur. Man kan altid søge råd og vejledning, og får altid proffesionel og meget venlig behandling på Ringkøbing Dyrehospital. Mvh Bente

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annemette79
Jeg faldt over dit indslag ang dyrlæge Leif Sohnemann, da jeg surfede efter special hundefoder. Vi har brugt Sohnemann som dyrlæge de sidste 15 år, og har altid fået en yderst kompetent behandling. Det gælder så vel til hund, kat og hest, som til fisk. Han er altid opdateret omkring nye behandlingsformer, og har med stor succes behandlet en af vore hunde mod hormon forstyrelser med akupunktur. Man kan altid søge råd og vejledning, og får altid proffesionel og meget venlig behandling på Ringkøbing Dyrehospital. Mvh Bente

Hej Bente

Hvor er jeg bare super glad for dit indlæg, da jeg virkelig har siddet med blandede følelser efter mit sidste besøg i dyrehandlen. Jeg har også udelukkende oplevet alt det posistive på Ringkøbing Dyrehospital som du beskriver og havde på ingen måde betænkeligheder ved at få min hund behandlet der. Mit indlæg blev også udelukkende skrevet på baggrund af den ubehagelige oplevelse jeg havde i dyrehandelen, hvor Ringkøbing Dyrehospital på ingen måde blev pænt omtalt og derfor ville jeg gerne høre om der mon ikke var nogen herinde der enten kunne be- eller afkræfte deres holdninger/meninger. Jeg vil nu ikke længere sidde med blandede følelser og en klump i maven og spekulerer over om min hund får den rigtige behandling, da jeg ikke længere er i tvivl om, at de positive erfaringer og oplevelser jeg selv har haft med Ringkøbing Dyrehospital, heldigvis også deles af andre.

Mange hilsner

Annemette

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Annemette,

Jeg så dit indlæg og vil gerne lige kommentere det. Jeg bruger nemlig Ringkøbing Dyrehospital og er ligesom dig en tilfreds kunde. Jeg fik anbefalet stedet, da jeg flyttede til området. Den anbefaling har jeg været glad for, for jeg synes, at dyrlægen har stor viden inden for sit fag. Senest har jeg været glad for at få hjælp til at løse min hunds problemer ved hjælp af kostændringer i stedet for medicinsk behandling. Og så har jeg forøvrigt mødt megen fintfølelse og forståelse for børns følelser, når deres kæledyr ikke har det godt. Det har jeg sat meget pris på. Mvh Jette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annemette79
Hej Annemette,

Jeg så dit indlæg og vil gerne lige kommentere det. Jeg bruger nemlig Ringkøbing Dyrehospital og er ligesom dig en tilfreds kunde. Jeg fik anbefalet stedet, da jeg flyttede til området. Den anbefaling har jeg været glad for, for jeg synes, at dyrlægen har stor viden inden for sit fag. Senest har jeg været glad for at få hjælp til at løse min hunds problemer ved hjælp af kostændringer i stedet for medicinsk behandling. Og så har jeg forøvrigt mødt megen fintfølelse og forståelse for børns følelser, når deres kæledyr ikke har det godt. Det har jeg sat meget pris på. Mvh Jette

Hvor er jeg bare glad for at høre at der er andre der deler den samme opfattelse omkring Dyrehospitalet, som jeg selv gør :-D Nu tør jeg godt tage min hund med til dyrlægen igen :vuf:

Hilsen Annemette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annemette79
Det var da også virkelig heldigt at der lige var to helt nye medlemmer der fandt denne tråd, lige som du er i tvivl om din dyrlæge :klap:

...eller er jeg bare for gammel og mistroisk? :genert:

Hmm, den havde jeg ikke lige tænkt over :hmm: Jeg troede at man kunne regne med at få ærlige og konstruktive svar herinde på ens spørgsmål og problemstillinger. Måske jeg tager helt fejl :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annemette79
Altså, jeg siger ikke at de ikke taler sandt, det er bare mit paranoide indre der skriger til mig at det er meget tilfældigt :mrgreen:

Især fordi hverken Bente eller Puk har skrevet andre indlæg overhovedet.

Så du tror at de to der har skrevet det måske har en forbindelse til dyrlægen, eller??? Ja jeg er også forvirret, derfor spørgsmålet :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annemette79
Det er hvad min indre paranoia siger mig, ja :genert:

MEN jeg frasiger mig alt ansvar for mine udtalelser, jeg var sindssyg i gernings¢jeblikket :mrgreen: (i tilfælde af at de IKKE kom her bare for den grund, og nu synes jeg er en dum kælling :lol:)

Hmm øv, nu fik du også vækket min paranoia. Altså hvis det er rigtigt, og det ved vi jo ikke om det er og finder aldrig ud af det, så synes jeg bare at det er mega sur r.v at folk gør sådan noget, for hvad kan jeg og andre bruge det til? INGENTING :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm øv, nu fik du også vækket min paranoia. Altså hvis det er rigtigt, og det ved vi jo ikke om det er og finder aldrig ud af det, så synes jeg bare at det er mega sur r.v at folk gør sådan noget, for hvad kan jeg og andre bruge det til? INGENTING :damn:

Du kan altid spørge Admin pænt, om han vil undersøge det lidt hvis han får tid... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annemette79
Du kan altid spørge Admin pænt, om han vil undersøge det lidt hvis han får tid... :engel:

Hvordan kan han undersøge det? Jeg mener der er jo ikke nogen oplysninger om dem udover deres fornavne og hvilke hunde de har :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er hvad min indre paranoia siger mig, ja :genert:

MEN jeg frasiger mig alt ansvar for mine udtalelser, jeg var sindssyg i gernings¢jeblikket :mrgreen: (i tilfælde af at de IKKE kom her bare for den grund, og nu synes jeg er en dum kælling :lol:)

Hmm..... :hmm: (du kan tåle det )

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites