Hop til indhold

Nu kan jeg squette komme uden om det længere


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Møffe HAR store poter :shock:

 

:mrgreen:

 

Jeg har alle dage påstået, at Møffes poter da passer godt til hans størrelse, synes han ser meget harmonisk ud. Mens alle andre har sagt "NØJ! Nogle store poter!" :confused:

 

Men det er jo nok det samme, som at jeg faktisk stadig ikke synes han er særlig stor, men ret lille... Til gengæld er alle andre bernere til gengæld pludselig krympet inden for de sidste 4 måneder :confused:

 

Men altså. Sad så med ham her i går eller i forgårs - hans poter er dælme ca. lige så store/brede(+) som min hånd! :shock:

 

Fik så taget et billede af det i dag :lol:

 

[ATTACH]17225[/ATTACH]

 

Og så lige et par billeder jeg tog ved lejligheden af mit vidunderlige kræ :hjerte:

 

[ATTACH]17226[/ATTACH]

 

[ATTACH]17227[/ATTACH]

 

[ATTACH]17228[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Han er bare en rigtig bøv-røv :klap::lun:

 

Altså jeg tror dig når du siger han har store poter. Her i huset bor der jo netop en med gigantiske poter. De har givet mig mange blå mærker og hvis han træder på mig med een pote, gør det knald hamrende ONDT :megaked:

 

Mht til det med størrelsen, så synes jeg også Emil er en bette skid og fatter ikke hvad andre mener når de siger han er kæmpe :mrgreen: Inderst inde ved jeg jo godt han ER stor men for mig er han en bette skid :vedikke:

 

Hvordan går det ellers med Møffe-dyret....Er han blevet bedre til at falde ned og sådan? Han ser skideskøn ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

:scared: nøj for nogle monster poter :klap:

 

hihi...eeelsker altså bare hans fjæs :hjerte: han er så dejlig teenage bøvet :lun::lol:

 

Han er ogs' bare daaaajlig :lun:

 

Han her da ikke store poter, det er dig der har små hænder :mrgreen:

 

Han er bare dejlig og såååå smuk.

 

Dejlig hund.

 

Det er så sandt nok, mine hænder ER ikke de største.

 

Men du er så den første ikke-mig, der har påstået, at han poter ikke er store :mrgreen: Selv de bernerejere vi har mødt, har synes det :lol:

 

Han er bare en rigtig bøv-røv :klap::lun:

 

Altså jeg tror dig når du siger han har store poter. Her i huset bor der jo netop en med gigantiske poter. De har givet mig mange blå mærker og hvis han træder på mig med een pote, gør det knald hamrende ONDT :megaked:

 

Mht til det med størrelsen, så synes jeg også Emil er en bette skid og fatter ikke hvad andre mener når de siger han er kæmpe :mrgreen: Inderst inde ved jeg jo godt han ER stor men for mig er han en bette skid :vedikke:

 

Hvordan går det ellers med Møffe-dyret....Er han blevet bedre til at falde ned og sådan? Han ser skideskøn ud!

 

Uha, glæder mig heller ikke helt til vægten og muskelstyrken følger med, for ja, så kan man få nogle ordentlige slag, hvis man ikke passer på :mrgreen:

 

Hvor er han drenget at se på - bare vent til resten af kroppen kommer i harmoni med fødderne :-D

 

Uha, men ja, glæder mig til han er en stor, RIGTIG berner :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

hi hi.. jeg håber der står noget bag ham på billede 2?

 

Det ser ud som om han har hanekam? :klap::mrgreen::banan:

 

Men lækker - ingen tvivl! :5up:

 

Han har faktisk hanekam :mrgreen:

 

Bare ikke SÅ voldsom, for ja, der står vidst noget bag ham :lol:

 

Men tror det ligger til familien.. Han har ligesom en lille bule på kraniet, så i stedet for at gå sådan her __, så går det sådan her -\_

 

Tror det ligger til familien, for hende, som jeg til at starte med, skulle have en hvalp fra, havde en strittot på baghovedet... Og hun havde en far fra Møffes opdrætter. Må få gransket stamtavlen for at tjekke det :hmm:

 

Ja så snakker vi mindst 80kg!! :shock: Lille bitte Møffe! :mrgreen: Smuksakken.. :lun:

 

Nooooo! :shock: SÅ stor må han squette bliver! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...