Hop til indhold

Snebilleder!


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Jeg synes ikke lige jeg kunne finde nogen tråd med snebilleder, så syntes lige jeg måtte oprette én nu hvor vi endelig har fået rigtig sne!

 

Her er lidt billeder fra Pero's morgengåtur!

 

 

2214_DSCN2708_1.jpg

2214_DSCN2710_1.jpg

2214_DSCN2713_1.jpg

 

Læg mærke til skægget :D

 

2214_DSCN2719_1.jpg

2214_DSCN2720_1.jpg

2214_DSCN2726_1.jpg

 

Og så de sidste vi tog da vi var kommet ind i varmen igen :)

 

2214_DSCN2728_1.jpg

2214_DSCN2729_1.jpg

2214_DSCN2731_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, hvor er Groa og Pero bare søde :) Et rigtig nuser skæg, som Pero har fået erhvervet sig :P

 

Vi har haft besøg af Azuro de sidste tre dage (han tog desværre allerede hjem her til morgen :( ), og vi har rigtig hygget os. Og snevejr må siges at være bernervejr, for selv den mindste lille klat, der har overlevet solens stråler, er guld værd for ham :lol:

1996_1_1.jpg

 

Altså, jeg har ikke lige tid, for jeg skal lige gnubbe min hals mod sneen!

1996_2_1.jpg

 

Uf, hvor er det bare godt det her :)

1996_3_1.jpg

 

Hvem siger man behøver at se voksen ud, bare fordi man er 3 år?

1996_7_1.jpg

 

Lykken for ham, var da vi så vågnede i morges og han kom ud igen:

1996_4_1.jpg

 

Uf, hvor er det bare dejligt!

1996_5_1.jpg

 

Sne er nu dejligt, også bare at ligge i... :)

1996_6_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det er ikke rigtigt til at tage gode billeder i det sne vi har idag, så jeg genbruger fra sidste år, her mine dejlige to tøser :D

Som man kan se forhindrer en smule sne ikke cairnpigerne i at grave og gå på musejagt :D

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_del_3_033_1.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_047_2.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_042_2.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_052_1.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_055_1.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_del_3_004_1.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_del_3_009_1.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_del_3_023_1.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_del_3_029_1.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_del_3_029_2.jpg

 

2145_Snevejr_i_februar_2007_del_3_043_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg elsker hende også over alt på jorden :D

 

Hun er en blanding af west highland white terrier, malteser og Cavalier king charles spaniel

:D

 

 

Kærlig hilsen Camilla

 

Hun ser osse skøn ud Camilla :D

 

Der er westie i, den er i tæt familie med cairnen, kunne godt se at der var et vist familieskab med mine tøser, jeg kan godt lide sådanne krydsninger :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor dejligt du har flere hunde sikke de leger :D hvor hyggeligt.

De er altså bare skønne, det er også bare en god hund, jeg kender flere der har carin terrier. :D De ser også ud til at elske sneen hi hi

 

ja jeg også glad for der er westi i hende, det gør også hun er lidt sin egen, nu skal jeg jo ikke tro jeg kan bestemme alt ting, men hun er nu god til at høre efter, men hvem ville ikke gerne havde sin vilje :D

 

Kærlig hilsen Camilla

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ej hvor dejligt du har flere hunde sikke de leger :D hvor hyggeligt.

De er altså bare skønne, det er også bare en god hund, jeg kender flere der har carin terrier. :D De ser også ud til at elske sneen hi hi

 

ja jeg også glad for der er westi i hende, det gør også hun er lidt sin egen, nu skal jeg jo ikke tro jeg kan bestemme alt ting, men hun er nu god til at høre efter, men hvem ville ikke gerne havde sin vilje :D

 

Kærlig hilsen Camilla

 

Ja, det er sjovt at have flere :D

 

Du er helt rigtigt indrettet til en selvstændig hund kan jeg se :lol:

 

Man skal ikke tage sig selv alt for højtideligt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

^ Ingen billeder, men en stump video blev det til :

 

http://www.123hjemmeside.dk/fasting-fuglsang/13504758

 

og jep, han var cute i sneen, den bette sluppert :)

 

Nå, jeg kan se at du har samme problem som mig med at lægge video op på 123.hjemmeside... Der er ikke noget på :cry: Det ser ud som om at det er ok når man opretter det, men i virkeligheden er der bare sort skærm. Møg irriterende! Og jeg sad lige og glædede mig til en berner-hvalp :cry:

 

Hvor bor du henne og hvor gammel er han? Måske han vil lege med en golden-pige på 12 uger??? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er snebilleder af Kency & Sitto <3

 

2232_DSC06408_2.jpg

 

2232_DSC06414_2.jpg

 

2232_DSC06419_2.jpg

 

2232_DSC03720_1.jpg

 

Det sidste billede af Sitto er fra sidste gang vi havde sne (men også her i 2008), men synes det er sådan et dejlig billede af hende så det kom også lige med. De tre andre er fra i morges.

Link til indlæg
Del på andre sites

^ Ingen billeder, men en stump video blev det til :

 

http://www.123hjemmeside.dk/fasting-fuglsang/13504758

 

og jep, han var cute i sneen, den bette sluppert :)

 

Nå, jeg kan se at du har samme problem som mig med at lægge video op på 123.hjemmeside... Der er ikke noget på :cry: Det ser ud som om at det er ok når man opretter det, men i virkeligheden er der bare sort skærm. Møg irriterende! Og jeg sad lige og glædede mig til en berner-hvalp :cry:

 

Hvor bor du henne og hvor gammel er han? Måske han vil lege med en golden-pige på 12 uger??? :D

 

Tror det er noget med den måde din puter er sat op på ? Mine omgivelser (familie osv), der popper forbi kan godt se videoerne ?!? Husker du at trykke for at sætte afspilningen igang ?

 

Vi er fra Odense og den lille Berner-basse ville uden tvivl elske at møde din lille golden, hvis vi er i nærheden af hinanden. Vores basse er 15 uger :D

Link til indlæg
Del på andre sites

^ Ingen billeder, men en stump video blev det til :

 

http://www.123hjemmeside.dk/fasting-fuglsang/13504758

 

og jep, han var cute i sneen, den bette sluppert :)

 

Nå, jeg kan se at du har samme problem som mig med at lægge video op på 123.hjemmeside... Der er ikke noget på :cry: Det ser ud som om at det er ok når man opretter det, men i virkeligheden er der bare sort skærm. Møg irriterende! Og jeg sad lige og glædede mig til en berner-hvalp :cry:

 

Hvor bor du henne og hvor gammel er han? Måske han vil lege med en golden-pige på 12 uger??? :D

 

Tror det er noget med den måde din puter er sat op på ? Mine omgivelser (familie osv), der popper forbi kan godt se videoerne ?!? Husker du at trykke for at sætte afspilningen igang ?

 

Vi er fra Odense og den lille Berner-basse ville uden tvivl elske at møde din lille golden, hvis vi er i nærheden af hinanden. Vores basse er 15 uger :D

 

Ja, jeg husker at trykke på "start" :lol: Det kan godt være at det er min computer den er gal med, men det gælder så også når jeg sender (det har dog kunnet lade sig gøre før.. fatter det ikke) for andre kan heller ikke se mine videoer :cry:

 

Nå, hvis du er fra Odense, så bliver det nok en lidt lang tur at tage for at lade de to bavianer lege, jeg er fra København :cry: Æv, det kunne ellers have været hyggeligt! (Og en oplagt chance for at få lov til at stikke fingrene i en berner-hvalpepels :wink: :D )

Link til indlæg
Del på andre sites

^ Ingen billeder, men en stump video blev det til :

 

http://www.123hjemmeside.dk/fasting-fuglsang/13504758

 

og jep, han var cute i sneen, den bette sluppert :)

 

Nå, jeg kan se at du har samme problem som mig med at lægge video op på 123.hjemmeside... Der er ikke noget på :cry: Det ser ud som om at det er ok når man opretter det, men i virkeligheden er der bare sort skærm. Møg irriterende! Og jeg sad lige og glædede mig til en berner-hvalp :cry:

 

Hvor bor du henne og hvor gammel er han? Måske han vil lege med en golden-pige på 12 uger??? :D

 

Tror det er noget med den måde din puter er sat op på ? Mine omgivelser (familie osv), der popper forbi kan godt se videoerne ?!? Husker du at trykke for at sætte afspilningen igang ?

 

Vi er fra Odense og den lille Berner-basse ville uden tvivl elske at møde din lille golden, hvis vi er i nærheden af hinanden. Vores basse er 15 uger :D

 

Ja, jeg husker at trykke på "start" :lol: Det kan godt være at det er min computer den er gal med, men det gælder så også når jeg sender (det har dog kunnet lade sig gøre før.. fatter det ikke) for andre kan heller ikke se mine videoer :cry:

 

Nå, hvis du er fra Odense, så bliver det nok en lidt lang tur at tage for at lade de to bavianer lege, jeg er fra København :cry: Æv, det kunne ellers have været hyggeligt! (Og en oplagt chance for at få lov til at stikke fingrene i en berner-hvalpepels :wink: :D )

 

Øv, ja Kbh er lidt langt væk. Kunne eller have været sjovt at ses med de små kræ. De kunne nok have leget ganske fint sammen. Og Berner-baby-pels...jep, den er blød og lækker, men jeg må nu indrømme, at som bæstet ser ud nu med sit strit-hår, minder han mig af en eller anden grund om Albert Einstein :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...