Hop til indhold

Løverne i Nyborg - billeder


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Og måske begge dele burde dyrkes noget mere?
Ja Natascha burde tage med oftere... Men hvis du havde set vores hjem i dag... Jesper skulle passe hunde :hmm: De var da passet..og havde haft krig på toilettet... 25 lokumsruller splittet i atomer.. 3 pakker (ubrugte) bind lavet til konfetti... Nå ja og en sort farve jokket ud på hele gulvet... Gudskelov er kun 2 af hvalpene hvide... :hmm: eller skulle jeg sige var :slem:...

 

Jeg går kun i ringen med "problemhunde".. Hvem skulle ellers groome alle hundene før ringen? eller stresse totalt op og råbe af jer andre? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

At vise hvilke gode, racetypiske og harmoniske repræsentanter for racen man laver.. Tror jeg :mrgreen:

På kritikken skrev dommeren hvertfald Harmoniske, racetypiske og meget smukke repræsentanter for racen.. Og han krydsede af i "tildelt ærespræmie".. ANer ikke hvad det betyder men det lyder da meget godt :klap:

 

Ja det lyder da super godt:5up::5up::5up:

 

Men det er så en klasse, hvor alle racer kan mødes....

Jeg studsede, fordi jeg synes du skrev, at der var 10 løver, og de 9 var Lions of D. opdræt. - Så tænkte jeg, at der jo heller ikke var så mange opdrættere at kæmpe imod:lol:

Men det er der jo så, hvis det er alle racer, der kan være med:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Natascha burde tage med oftere... Men hvis du havde set vores hjem i dag... Jesper skulle passe hunde :hmm: De var da passet..og havde haft krig på toilettet... 25 lokumsruller splittet i atomer.. 3 pakker (ubrugte) bind lavet til konfetti... Nå ja og en sort farve jokket ud på hele gulvet... Gudskelov er kun 2 af hvalpene hvide... :hmm: eller skulle jeg sige var :slem:...

 

Jeg går kun i ringen med "problemhunde".. Hvem skulle ellers groome alle hundene før ringen? eller stresse totalt op og råbe af jer andre? :slem:

 

Åhja - jeg glemte lige den meget vigtige opgave du har der ;D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det må man godt nok sige. Spørgsmålet er så, om du har overnaturlige evner, eller om der er et gram af selvopfyldende profetier ind over.....:lol:

 

Men navnene på mine hunde passer helt perfekt til typerne:mrgreen:

Men det der Naughty behøver ikke at blive ved med at klæbe sådan til ham - det må gerne blødgøres lidt:lol:

Overnaturlige evner selvfølgelig :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det lyder da super godt:5up::5up::5up:

 

Men det er så en klasse, hvor alle racer kan mødes....

Jeg studsede, fordi jeg synes du skrev, at der var 10 løver, og de 9 var Lions of D. opdræt. - Så tænkte jeg, at der jo heller ikke var så mange opdrættere at kæmpe imod:lol:

Men det er der jo så, hvis det er alle racer, der kan være med:5up:

Alle racer... Kun en opdrætsgruppe i hver race går videre...

Vi blev slået af tibetansk spaniel.. Til gengæld slog vi coton de tulear og Shih tzu.. Den sidste race kan jeg ikke huske hvad var for en :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvis ikke jeg klarede det, så ville I stå og slappe alt for meget af.. Der ville gå ædegilde i det hele simpel hen :engel:

 

hehe - vi ville fuldstændig glemme, at vi rent faktisk også var der for at vise hundende frem ...

Jeg tror du har ret ...

 

Men du må indrømme, det er et alternativt reklamefremstød for racen, at folk ser, hvor meget man hygger sig (læs æder) på udstillingerne, når man har en löwchen ...

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe - vi ville fuldstændig glemme, at vi rent faktisk også var der for at vise hundende frem ...

Jeg tror du har ret ...

 

Men du må indrømme, det er et alternativt reklamefremstød for racen, at folk ser, hvor meget man hygger sig (læs æder) på udstillingerne, når man har en löwchen ...

Ja bestemt... Jeg hørte flere i dag sige de måske burde overveje en Löwchen som næste race :blink: Og fremover vil jeg sige til hvalpekøberne at de bør udstille.. Lækker mad, dejligt selskab og hvad ved jeg :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan ser sådan en l¢ve ud hvis man klipper den over hele kroppen/hovedet/benene?? Det ser jo næsten ud som om der er en helt smart lille hund gemt under alt det fe-hår :mrgreen:

 

Der ligger et billede af en temmelig klippet løve på Jannis hjemmeside:

 

ollie%20640x480-1.JPG

 

 

Desuden er der et billede af en supersød korthårs-løve - en absolut fejl - men lækker-lækker hund :)

 

P9139000.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Fiiiine løver :klap:
Ja og nu har du snart selv en fiiiin en af slagsen... Hun ved snart hvem du er (tak for blusen) og alene hjemme har hun trænet i vildskab..Kom med nogle flere idéer til hvor vi kan træne.. Camoingvognen og bilen er der ikke problemer i..Og hun har været på "ferie" hos Jesper.. Ingen problemer.. Ingen piveri, gnaven i ting.. Hun var både i kassen og løs i hele hans lejlighed.. :klap:
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og nu har du snart selv en fiiiin en af slagsen... Hun ved snart hvem du er (tak for blusen) og alene hjemme har hun trænet i vildskab..Kom med nogle flere idéer til hvor vi kan træne.. Camoingvognen og bilen er der ikke problemer i..Og hun har været på "ferie" hos Jesper.. Ingen problemer.. Ingen piveri, gnaven i ting.. Hun var både i kassen og løs i hele hans lejlighed.. :klap:

 

Det lyder godt! :5up: Dejligt at hun kunne være løs i hele Jespers lejlighed, det tyder godt. :-) Jeg har altid et bur stående, som hundene kan gå ind i, hvis de trænger til at ligge i hule, men jeg kan ikke lukke døre i lejligheden, når de er alene, for så brokker Tyson sig. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Eyecatcher
Og her kommer grunden til hvorfor vi altid render på udstillinger :mrgreen:

 

Mad, mad, mad, mad, mad, kage, kage, kage.. Nævnte jeg egentlig mad og kage? :stupid:

...... OG handlerbolsjer leveret af Freudika .. Og hvis hun har glemt dem bliver hun black-listet , så hun nemlig bare slet ikke velkommen ved os :fornaermet::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...