Hop til indhold

ensom Grand Danois tæve


Gæst grand01
 Share

Recommended Posts

Gæst grand01

søger legekammerat.

Luna er 2 år og for 8 mdr siden mistede vi vores ruhårede hønsehund han i et trafikuheld. Hun er først på nuværende tidspunkt begyndt at give udtryk for sit savn - måske på grund af mørket og de fleste andre hunde der bor i byen er for små til hende.

 

Vi bor i Silkeborg området men vil gerne køre til Århus/Hammel/Skanderborg hvis der bor nogle rolige hanhunde/ evt. voksne tæver der er gode til hundesprog og hvor ejer er klar på vi går tur i starten indtil de har set hinanden an osv.

 

Skriv til os....

Du kan se min yndige tæve på mine billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa,

 

Vi har netop mistet vores skønne hønsehunde blanding og vores Collie, Maika bliver/er lidt ensom. Så vi er helt sikkert med på at mødes i Silkeborg området. Evt. i Engesvang, hvor vi har en dejlig hundeskov.

 

Maika er vandt til at tumle en stor hund og har tidligere leget godt med en anden grand danois.

 

Skriv gerne tilbage.

 

Kh Heidi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
søger legekammerat.

Luna er 2 år og for 8 mdr siden mistede vi vores ruhårede hønsehund han i et trafikuheld. Hun er først på nuværende tidspunkt begyndt at give udtryk for sit savn - måske på grund af mørket og de fleste andre hunde der bor i byen er for små til hende.

 

Vi bor i Silkeborg området men vil gerne køre til Århus/Hammel/Skanderborg hvis der bor nogle rolige hanhunde/ evt. voksne tæver der er gode til hundesprog og hvor ejer er klar på vi går tur i starten indtil de har set hinanden an osv.

 

Skriv til os....

Du kan se min yndige tæve på mine billeder

 

snak med dogue1... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hejsa,

 

Vi har netop mistet vores skønne hønsehunde blanding og vores Collie, Maika bliver/er lidt ensom. Så vi er helt sikkert med på at mødes i Silkeborg området. Evt. i Engesvang, hvor vi har en dejlig hundeskov.

 

Maika er vandt til at tumle en stor hund og har tidligere leget godt med en anden grand danois.

 

Skriv gerne tilbage.

 

Kh Heidi

 

Du bliver liiige nød til at beskrive den hundeskov lidt nærmere...

 

Den har vi endnu ikke besøgt og leder efter en "åben" hundeskov, i ikast/brande/herning området, hvor hundende ikke er tvunget til at gå direkte imod hinanden, som de er i den i Ikast....

 

Bamse er nemlig liidt for hys med "rigtigt" hundesprog og synes det er meget uhøfligt at man render direkte imod hinanden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du bliver liiige nød til at beskrive den hundeskov lidt nærmere...

 

Den har vi endnu ikke besøgt og leder efter en "åben" hundeskov, i ikast/brande/herning området, hvor hundende ikke er tvunget til at gå direkte imod hinanden, som de er i den i Ikast....

 

Bamse er nemlig liidt for hys med "rigtigt" hundesprog og synes det er meget uhøfligt at man render direkte imod hinanden :mrgreen:

 

Jeg kender ikke den i Ikast :) Men den i Hampen, ved Hampen Sø er også rigtig god og stor.

 

Og i Engesvang ligger den forbi Bølling Sø og sø til venstre ved Klosterlund museet. (Er du kendt derude?) og så er det første "vej"/åbning til venstre.

Søg på hundeskov Bøllingsø, så finder du den.

 

Vi er stadig meget interesseret i at mødes med andre hunde ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst grand01

ja, så havde jeg glemt denne i julestressen... ;(((( :oops::oops:

 

 

Undskyld - Luna har i julen hilst på to hunde og har klaret det så godt at jeg har mod på mere hilsen på hendes vegne ;)

 

En hvalpehan og en border tæve der er jævnaldrende. Pt er vejret bare ikke så fedt ifht. GD og være ude meget men når foråret kommer springende vil Luna gerne lege igen....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hej Heidi

 

Som ny hundeejer med en 8-9 måneder gammel broholmerhvalp er jeg meget interesseret i at mødes nær engesvang i hundeskove. Har nogen lyst at mødes en gang imellem?

 

vh Nina

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...