Hop til indhold

Bassil - nu med potesving


BassilBerner
 Share

Recommended Posts

Så er freden forbi :slem:

 

Imorges på morgenturen, gik han i ned hvalpetissestilling (som mest af alt ligner en kalv der står og p.....! :damn:) og lur mig om tissetåren ikke blev afsluttet med høøøøøjt venstre benløft :lun:

 

Han var squ lige ved at vælte og så helt forskrækket ud selv :hjerte::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, sådan Bassil! :mrgreen:

 

Se, det er mere end hvad Møffe kan præstere. Jeg tror efterhånden at den ene gang han løftede benet for maaaaange uger siden nu var rent og skær tilfældighed - han har ikke haft bare en antydning af det siden :lol:

 

Tillykke med drengen der blev stor :mrgreen:

 

Tak :5up:

 

Det lignede nu mest af alt også et slut-svirp med det ben :stupid::engel: Det så meget ubevidst ud.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nix - ingen nye forsøg på tre ben :hmm:

 

Men vi mødte også hele 2 lækre bernere igår på lufteturen, så jeg tror bestemt at der var andre ting der optog den unge herre :banan:

 

Så nu kender vi Simba (4½ år) og Albert (1½år) :vuf:

 

Eller også omvendt mht navnene :confused:

 

De er sq nogle værre nogle de fyre :mrgreen:

 

Og hey, det var da vidst ikke værst - at møde fire bernere :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja.. der er nu altså noget om snakken alligevel :5up:

 

Weekenden bragte endnu et par løft, dog kun når man går alene :stupid: - jeg tror han er genert?! :engel:

 

 

 

Bare vent, om kort tid tænker du ilbage på denne søde tid , for så får de et tissemonster, som letter ben op ad AAAAAAAAAAAAAAAAAAALT!

 

"Er der mus?"

 

Det ved jeg ikk, men jeg kan da lette ben, så kommer de vil op for at undgå at drukne!

 

 

 

 

Og så kommer den dag hvor han letter ben op ad dig, fordi han i hans ofrvirring "bare skal lette" og så bliver du et træ i hans verden :rolleyes:

 

 

Jow jow, nyd det nu, imens der er ro på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt sikkert - kender godt det sjat-p.......! - så nyder bare at han stadig kan lette sig for en liters penge på een gang :mrgreen:

 

Igår skulle han så for første gang osse liiiige se om ikke hende den skønne damehund kunne humpes (har aldrig set ham humpe noget som helst før :confused:)

 

Men hun var en sippe som satte sig ned og brummede... :slem:

 

Han nåede dog ikke at få gang i noget - Mor sagde: 'Nej!' (dumme mor) - prøvede bare lige at 'skrabe' hende ind under sig..

 

Jow jow.. der er hormonella i luften :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...