Hop til indhold

Alto og Sookie´s dejlige lørdag


FOX
 Share

Recommended Posts

Alto og Sookie havde en rigtig dejlig dag igår :5up: Først kom Luna-hurtigfræser på besøg :lun: Hun var stadigvæk lige så pjattet med Alto som hun har været lige siden hun var helt lille bitte hvalp. Sookie ville hun også gerne lege med. Da vi sad indenfor og drak kaffe syntes Luna at Alto da skulle have flere møsser - men han gad ikke mere, og nøj hvor så det altså sjovt ud :lol: Luna slikkede ham i mundvigen og så stod han helt stille med hovedet løftet, åben mund og prøvede at gø, for at fortælle hende at han ikke gad mere :lol::lol: Hvor forsigtig kan man så lige være :stupid:

 

Om aftenen kom Freja, Mille og Tex så på besøg - og det var ren glæde for alle 5 hunde :hjerte: Da de faldt i søvn syntes Alto han skulle hjælpe Freja med at holde varmen i bagpartiet, så hendes gigt kunne få det bedre :lun: Freja syntes derimod det var rigtig dejligt, at hvile de trætte gamle bagben på hans hale :hjerte:

 

Nå, må hellere smide nogle billeder på :mrgreen: (og nej, jeg kommer aldrig til at tjene penge på at være fotogra :oops:)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fordi de har forbudt mig at lægge billeder af dem på nettet :mrgreen: så i må altså nøjes :engel:

 

Ligesom at der heller ikke kommer billeder af Hr. og Fru FOX :mrgreen:

 

Dejlige billeder og dejlig aften :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna havde også en dejlig dag, som vi fortalte lidt om i går :-D

 

Luna har haft en fantastisk dag, og nu er hun godt nok træt :-D

 

Først var vi ude og gå en lang tur i skoven, og derefter har vi været ude og besøge Sokie og Alto (FOX) :5up:

 

Sokie og Alto er så søde imod hende, hun får lov at tyvstjæle al deres legetøj og deres tyggeben, dog stjæler de det tilbage igen så snart hun vender ryggen til :lol:

 

Og Alto og Luna har stormet rundt ude i haven og leget, og selv Sokie sneg sig til at være lidt med, det plejer hun ellers ikke, men i dag var hun åbenbart i godt humør.

 

Det sjoveste var (for os mennesker) da Sokie hørte genboen cykle forbi, hverken Alto eller Luna opdagede noget, men da Sokie begyndte at gø, så mente de to andre at de nok også hellere måtte gø og løbe forvildet rundt, og det på trods af at de overhovedet ikke anede hvorfor :lol:

 

Så Luna vil gerne sige tak for en dejlig dag, og lige nu ligger hun som sagt fuldstændig mæt af oplevelser og sover på sofaen :-D

 

ps. Og nu venter vi så bare på at Fox logger på og smider nogle billeder herind :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Diskret indtil fox kom med kameraet :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

:lol:

 

Nu føler Luna sig altså lidt stødt, her prøvede hun at være diskret, men først så lægger FOX billedet på nettet, hvorefter Aslan skynder sig højlydt at gøre opmærksom på at hun sidder med røven bar, så er det sgu ikke let at være en pæn dame :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

Nu føler Luna sig altså lidt stødt, her prøvede hun at være diskret, men først så lægger FOX billedet på nettet, hvorefter Aslan skynder sig højlydt at gøre opmærksom på at hun sidder med røven bar, så er det sgu ikke let at være en pæn dame :fornaermet:

 

 

 

Men havde fox ikke taget det, så havde jeg ikke nævnt det, ergo er det hele fox' s skyld :mrgreen:

 

 

 

(så fik jeg lige fralagt mig al skyld :drille::drille::drille: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...