Hop til indhold

Hunden vil ud og tisse hele tiden.


Gæst Nicklas
 Share

Recommended Posts

Gæst Nicklas

Hej ;)

 

Vores hund har et lille problem, jeg ved simple hen ikke hvad der sker for den, men der sker da noget :S

 

Vores hund skal hele tiden ud og tisse (hver ~1 time)

 

Problemet ligger også i den nogle gange sover hos min far og mor og der tisser den i sengen, men vis den sover i køkkenet så tisser den slet ikke.

 

Det er ligesom vis der er mennesker og der går ~4-6 timer så tisser den på gulvet. Men den kan godt være alene og så slet ikke tisse i de 4-6 timer vis ikke mere.

 

Hunden er over et år gammel, den har lige haft blærebetændelse og hun fik piller for det i 8-9 dage. Problemet er opstået lige efter det.

 

Nogle ide hvordan man kan løse det? det er ret så træls at hunden skal ud hele tiden. - den har kunne holde sig i et døgn før problemet opstod.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hej ;)

 

Vores hund har et lille problem, jeg ved simple hen ikke hvad der sker for den, men der sker da noget :S

 

Vores hund skal hele tiden ud og tisse (hver ~1 time)

 

Problemet ligger også i den nogle gange sover hos min far og mor og der tisser den i sengen, men vis den sover i køkkenet så tisser den slet ikke.

 

Det er ligesom vis der er mennesker og der går ~4-6 timer så tisser den på gulvet. Men den kan godt være alene og så slet ikke tisse i de 4-6 timer vis ikke mere.

 

Hunden er over et år gammel, den har lige haft blærebetændelse og hun fik piller for det i 8-9 dage. Problemet er opstået lige efter det.

 

Nogle ide hvordan man kan løse det? det er ret så træls at hunden skal ud hele tiden. - den har kunne holde sig i et døgn før problemet opstod.

 

 

:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så tror jeg altså ikke det er særlig sundt at lade hunden holde sig et helt døgn :genert:

 

 

Vi lader den kun holde sig et døgn vis vi nu fx skal noget og det mentes ikke som et helt døgn (24timer) men omkring 12 timer højst.

 

Vi har også ofte folk til at lufte den vis vi er væk mere end det.

 

Vi elsker vores hund, vi gør det bedste for den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...