Hop til indhold

HA/AA


Gæst Cæsar
 Share

Recommended Posts

Hej,

 

Nu er jeg jo ikke ekspert, men min berner han skal også HD og AA fotograferes;-).

 

HD er hofterne og AA er albuerne. Det er fordi Bernene kan døje lidt med begge dele.

 

Mener at Rikke har lavet et godt indlæg om det i dette forum.

 

Min opdrætter har dog sagt, at det tidligst skal være, når han er 1½, fordi det er en hanhund(kan ikke huske forklaringen:rolleyes:).

 

V.H.

Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Jeg ved ikke hvad det koster.

 

Men man siger, med berneren, at den kan tjekkes fra den er 12mdr. - både tæver og hanner. Det anbefaldes dog, at man venter til hunden er 1½år, da det er en stor race, der vokser længe...

 

Vi gav 1675 sidste år i Rønninge...og så hedder det AD og ikke AA, men men men jeg troede også, det hed AA...HD/AD lyder som et eller andet nogle menneskebørn og voksne lider af :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi gav 1675 sidste år i Rønninge...og så hedder det AD og ikke AA, men men men jeg troede også, det hed AA...HD/AD lyder som et eller andet nogle menneskebørn og voksne lider af :vedikke:

 

Det hed også AA engang - albueledsartrose.

 

Men fordi folk ikke kunne finde ud af det og alligevel kaldte det AD - jamen, så blev det også AD officielt, så nu heddet det åbenbart albueledsdysplasi... :lol:

 

Og tak for oplysning om pris - rart at vide, at jeg nok så kan forvente vel ca. 2000 :lol: Hvis de altså fortsætter stilen, som de har gjort med et par andre ting - man skulle ikke bo i Københavns Amt..!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det hed også AA engang - albueledsartrose.

 

Men fordi folk ikke kunne finde ud af det og alligevel kaldte det AD - jamen, så blev det også AD officielt, så nu heddet det åbenbart albueledsdysplasi... :lol:

 

Og tak for oplysning om pris - rart at vide, at jeg nok så kan forvente vel ca. 2000 :lol: Hvis de altså fortsætter stilen, som de har gjort med et par andre ting - man skulle ikke bo i Københavns Amt..!

 

Tak for forklaringen. Så er det da ikke hele galt med alle de gange jeg har plapret op om AA :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...