Hop til indhold

Hundejakke???


Gæst Jullejep
 Share

Recommended Posts

Gæst mariannaa

Altså min hun virker ikke som om hun fryser generalt ved lidt frostvejr (sådan som det var sidste år) men hvis det er meget koldt så får hun et dækken på (eller jakke) Er din en hvalp ? Hvis den er så er den jo ikke så behåret endnu, og så ville jeg give den en jakke på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er Molly? (tænker på hvor meget pels hun har udvilklet), ser hun ud til at fryse, når I er ude? (Står hun tit stille (f.eks til hundetræning) og skutter sig? Eller er hun sådan en lille energisk én der vimser rundt hele tiden)?

 

 

Jeg synes nemlig det er lidt forskelligt om cavalierer har brug for et dækken eller ej. Nogle fryser, andre gør ikke. Men det er altid rart at have et til nogle bestemte situationer, synes jeg.

 

Smilla er en frossenpind, og vi bruger fleece-dækken til hundetræning (hvor der er meget venten på hinanden og det er sent på aftenen og koldt). Hun var simpelthen ikke til at komme i kontakt med og ville bare op i klubhuset/ hjem. Hvis hun fik snoren af løb hun direkte derop.

 

Jeg synes det er fleecedækkenet, hun viser mindst ubehag ved at have på. Hun er nemlig som de fleste hunde helst fri for dækken og den bevæge-indskrænkning som det giver.

 

Så har hun et tyndere softshell dækken som vi bruger når det regner.

 

Og endelig har jeg et meget tykt dækken med mavevarmer, som hun har på i cykelkurv og når hun sidder i bilen og venter. Det er sidstnævnte vi bruger mest (dagligt).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...