Hop til indhold

Yndingslegetøjet for tiden :)


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Min kærestes hund har en rød bold fra pedigree som han er totalt besat af. det er kun denne bold der dur! Bolden er imidlertid ved at være nogle år gammel og er så småt ved at gå lidt i stykker. Derfor er jeg på jagt efter en ny... indtil videre har jeg desværre ikke haft held til at finde den i nogen butikker.

Er det muligt at jeg kan få at vide hvor denne bold evt. kan skaffes.

 

Bolden er rød, rund og med huller igennem midten, Se dette link http://www.petplanet.co.uk/shop_dev/assets/new_product_images/%5Cpedigree%5Cped_ball_with_holes.jpg

 

2707_5Cpedigree5Cped_ball_with_holes_1.jpg

 

ja der hvor jeg arbejde, findes der også en enkelt eller to tilbage:)

 

Nu skal jeg altså have stillet min nysgerrighed :oops: - hvor er det lige præcis du arbejder :?:- svar gerne på PB hvis hele verden ikke skal vide det

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da tid til at se hvilket legetøj der er vapsens yndlings for tiden :) Oscar er helt klart hans Kong Wuppa, den er bare god.

 

Han stiftede først bekendskab med en da han rodede hele Stella's legetøjskurv ud på gulvet, midt imellem alle sagerne var Stella's lyserøde wuppa :love:

 

2572_251282_1.jpg

 

Jeg var jo nødt til fluks at købe en der var helt hans egen efter vi havde været på besøg hos Stella :)

 

Her er han faldet i søvn efter at have leget med sin wuppa, den er go' :D

 

2572_wup_1.jpg

 

Alice har også en Kong Wubba i lyserød, men der gik ikke længe før hun havde ødelagt pivemekanismen.

Hun går tiltider bevidst efter at ødelægge pivemekanismen, men legetøjet er stadig lige så godt, selvom det ikke kan sige noget.

 

Alice termiinator the second :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Det er da tid til at se hvilket legetøj der er vapsens yndlings for tiden :) Oscar er helt klart hans Kong Wuppa, den er bare god.

 

Han stiftede først bekendskab med en da han rodede hele Stella's legetøjskurv ud på gulvet, midt imellem alle sagerne var Stella's lyserøde wuppa :love:

 

 

Jeg var jo nødt til fluks at købe en der var helt hans egen efter vi havde været på besøg hos Stella :)

 

Her er han faldet i søvn efter at have leget med sin wuppa, den er go' :D

 

 

Alice har også en Kong Wubba i lyserød, men der gik ikke længe før hun havde ødelagt pivemekanismen.

Hun går tiltider bevidst efter at ødelægge pivemekanismen, men legetøjet er stadig lige så godt, selvom det ikke kan sige noget.

 

Alice termiinator the second :D

 

:lol:

 

Jaa, og hvis man kan finde syningen i bamsen, så kan man få den op ved hjælp af snude og kløer og på den måde få pivebolden ud :lol:

Og kan det ikke lade sig gøre, kan man jo gøre brug af sin specielle bideteknik og på den måde punktere pivebolden :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Pelles pt. bedste legetøj er en hjemmelavet "dulle" = engangsvaskeklude rullet sammen med en sok trukket henover og tilbage igen så man har en "dummy".

 

Ganske billig lege/træningsdims.

 

Det er lige nu den han ynder at ligge og gufle i og give mig, så jeg kan gemme den i huset. Imens sidder han og "tæller til 100" i køkkenet, så han ikke kan følge med i hvor dullen gemmes.

 

Jep, min hund sætter MIG i gang med aktivitet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pelles pt. bedste legetøj er en hjemmelavet "dulle" = engangsvaskeklude rullet sammen med en sok trukket henover og tilbage igen så man har en "dummy".

 

Ganske billig lege/træningsdims.

 

Det er lige nu den han ynder at ligge og gufle i og give mig, så jeg kan gemme den i huset. Imens sidder han og "tæller til 100" i køkkenet, så han ikke kan følge med i hvor dullen gemmes.

 

Jep, min hund sætter MIG i gang med aktivitet :lol:

 

Hvor sødt! :)

 

Oscar gør også noget i den stil, men det er som regel mere når det involvere mad. Han henter sin kong og kommer og vil have den fyldt op. Eller sit blå buster ben, der er blevet tomt. Eller Leo'en der ligeledes er blevet tom. Og så må det altså gerne blive fyldt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hej

 

Min kærestes hund har en rød bold fra pedigree som han er totalt besat af. det er kun denne bold der dur! Bolden er imidlertid ved at være nogle år gammel og er så småt ved at gå lidt i stykker. Derfor er jeg på jagt efter en ny... indtil videre har jeg desværre ikke haft held til at finde den i nogen butikker.

Er det muligt at jeg kan få at vide hvor denne bold evt. kan skaffes.

 

Bolden er rød, rund og med huller igennem midten, Se dette link http://www.petplanet.co.uk/shop_dev/assets/new_product_images/%5Cpedigree%5Cped_ball_with_holes.jpg

 

2707_5Cpedigree5Cped_ball_with_holes_1.jpg

 

ja der hvor jeg arbejde, findes der også en enkelt eller to tilbage:)

 

Nu skal jeg altså have stillet min nysgerrighed :oops: - hvor er det lige præcis du arbejder :?:- svar gerne på PB hvis hele verden ikke skal vide det

 

Jeg vil da oss vide det :oops::D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kencys ynglings legetøj er helt klart aktiverings jordbærret. Jeg fik den i julegave af min søster, og meningen er at den skal bruges til aktivering - men den er simpelthen for let til vovserne, så nu har de den til legetøj, og det er helt klart kencys ynglings, hun bruger meget tid på den, for den kan nemlig hoppe. Så hun smider den ned i gulvet, så hopper den og hun render efter den, så smider hun den igen, og fanger den igen og sådan kan hun fortsætte i lang tid! :lol: Tog nogle billeder af hende i går med jordbærret, men kan ikke finde mit kabel til mit kamera, så i kan desværre ikke få billederne.. men i kan få et links til jordbærret så i kan se det: http://trenddog.dk/shop/orbee-strawberry-aktivitetsbold-3416p.html

 

Sittos ynglings legetøj er helt klart kency - hun elsker kencys pels, som hun kan bide sig fast i :D og kency finder sig bare i det, og sitto ser virkelig ud til at more sig.. :lol: haha.. ellers leger sitto ikke med så meget legetøj længere, det er hun vidst blevet for gammel til, hun er jo en voksen dame på snart 5 år. :wink: Men hun kan godt lide at rulle sig i sit legetøj, og ellers det som hun leger mest med (når hun endelig leger) så er det sådan et blå eller rødt pivedyr formet som et kødben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vitas yndlingslegetøj er og har været i mange år........ en kost - en god udendørs kost :lol:

 

Det skyldes nok at Vita som lille har kastet sig begejstret over kosten når min mor har fejet udenfor. Det har så udviklet sig til en leg, hvor Vita knurrer af kosten og bider sig fast i den. Mens min mor bevæger eller bare holder fast i kosten.

 

Når Vita keder sig ude i forhaven så stiller hun sig foran kosten - kigger fra den hen til den der nu er i nærheden og hen på kosten - og hun bliver ved til personen fatter hvad det er Vita vil :lol: Vita kan også finde på at knurre af kosten mens hun står og stirrer på den.

 

Når jeg endelig forbarmer mig er Vita jublende lykkelig.

Selvom Vita allerhelst vil mule kosten så har hun lært at den tiltider skal bruges til dens oprindelige formål - at feje, hvor kedeligt det så end er.

Nogle gange laver jeg også pause - det er lidt hårdt at gøre en kæme kost levende :oops::lol: Så sidder Vita helt stille og nedstirrer kosten - ready, steady, GOOO! Hun hopper rundt om kosten, knurrer af den, bider sig fast, logrer vildt og har det fantastisk. Til sidst må kosten dø(=jeg bliver træt i armen) og den falder til jorden :shock: Vita bider fem sekunder længere, slipper så og kigger på kosten "er den død?" Så er Vita parat til at jagte og dræbe kosten igen - og kosten genopstår fra de døde kostes grav :D

 

Så hvad musejagter er for nogle hunde er kostejagte for Vita - vi taler jagt og koldblodigt kostemord. (Allerede en kost har måttet lade livet 8) )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

 

Hvor sødt! :)

 

Oscar gør også noget i den stil, men det er som regel mere når det involvere mad. Han henter sin kong og kommer og vil have den fyldt op. Eller sit blå buster ben, der er blevet tomt. Eller Leo'en der ligeledes er blevet tom. Og så må det altså gerne blive fyldt :D

 

Det gør Pelle også - og han får stort set hver gang. Jeg regner med han bedre end jeg ved, når han er sulten :)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hvor sødt! :)

 

Oscar gør også noget i den stil, men det er som regel mere når det involvere mad. Han henter sin kong og kommer og vil have den fyldt op. Eller sit blå buster ben, der er blevet tomt. Eller Leo'en der ligeledes er blevet tom. Og så må det altså gerne blive fyldt :D

 

Det gør Pelle også - og han får stort set hver gang. Jeg regner med han bedre end jeg ved, når han er sulten :)

 

Oscar får også altid noget i når han kommer på den måde. Som du også siger, så tror jeg han gør det fordi han er sulten :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...