Hop til indhold

Yndingslegetøjet for tiden :)


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Det er da tid til at se hvilket legetøj der er vapsens yndlings for tiden :) Oscar er helt klart hans Kong Wuppa, den er bare god.

 

Han stiftede først bekendskab med en da han rodede hele Stella's legetøjskurv ud på gulvet, midt imellem alle sagerne var Stella's lyserøde wuppa :love:

 

2572_251282_1.jpg

 

Jeg var jo nødt til fluks at købe en der var helt hans egen efter vi havde været på besøg hos Stella :)

 

Her er han faldet i søvn efter at have leget med sin wuppa, den er go' :D

 

2572_wup_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han sød :oops:

 

Man kan ikke putte noget i den kong vel?

Ja undskyld hvis jeg spør' dumt 8)

 

Der findes ingen dumme spørgsmål ;)

 

Nej man kan ikke putte noget i den, men den kan pive. Det er en af de piv-tennisbolde kong laver der er i, og så en alm bold også.

 

Og det staves wubba kan jeg se :oops: :

 

Den ser god ud :D

 

Måske jeg skulle prøve sådan en til at træne med, den kan hun også ruske nemlig :wink: Og Lua æææælsker piv.

 

Alt med piv i er FORBUDT indendørs herhjemme :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han sød :oops:

 

Man kan ikke putte noget i den kong vel?

Ja undskyld hvis jeg spør' dumt 8)

 

Der findes ingen dumme spørgsmål ;)

 

Nej man kan ikke putte noget i den, men den kan pive. Det er en af de piv-tennisbolde kong laver der er i, og så en alm bold også.

 

Og det staves wubba kan jeg se :oops: :

 

Den ser god ud :D

 

Måske jeg skulle prøve sådan en til at træne med, den kan hun også ruske nemlig :wink: Og Lua æææælsker piv.

 

Alt med piv i er FORBUDT indendørs herhjemme :wink:

 

Jeg har brugt den lidt til træning herhjemme også, det virker i hvert fald fint :) Oscar elsker også piv, men jeg gider ikke alle piv lyde, så legetøj tjekkes før det bliver købt :D Den store af disse har dobbeltpiv :shock: Den er ikke til at holde ud af høre på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi siger at Lua må få hendes, hun gider den nemlig ikke... Næ, her er det rotten der er et hit :lol:

 

2227_Noomi_240308_022_1.jpg

 

Er det den fra Ikea?

Den var godt nok også et hit her - lige indtil en vis gæstehund rev først hale og så hoved af den :lol:

 

Hej Stella.

Hvad er det da for gæster du har, der ødelægger dit legetøj?

Vov fra Groa

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hej Stella.

Hvad er det da for gæster du har, der ødelægger dit legetøj?

Vov fra Groa

 

Små ballademagere der elsker bamseblod :lol:

 

Den var ikke gået hos mig, jeg skal nok selv ødelægge mit legetøj.

Nå, men jeg må lige have min mor til at tage et billede af mig med "raffe", den bliver vist svær at ødelægge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi siger at Lua må få hendes, hun gider den nemlig ikke... Næ, her er det rotten der er et hit :lol:

 

2227_Noomi_240308_022_1.jpg

 

Er det den fra Ikea?

Den var godt nok også et hit her - lige indtil en vis gæstehund rev først hale og så hoved af den :lol:

 

 

Stakkels Stella, man kan da ikke heller ikke have gæster uden at få dræbt en bamse eller et pivdyr...

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hej Stella.

Hvad er det da for gæster du har, der ødelægger dit legetøj?

Vov fra Groa

 

Små ballademagere der elsker bamseblod :lol:

 

Den var ikke gået hos mig, jeg skal nok selv ødelægge mit legetøj.

Nå, men jeg må lige have min mor til at tage et billede af mig med "raffe", den bliver vist svær at ødelægge.

 

Kom endelig med billeder af legetøj der er svært at få gjort kål på... :D Det kunne jeg godt bruge til min terminator der hjemme :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi siger at Lua må få hendes, hun gider den nemlig ikke... Næ, her er det rotten der er et hit :lol:

 

2227_Noomi_240308_022_1.jpg

 

Er det den fra Ikea?

Den var godt nok også et hit her - lige indtil en vis gæstehund rev først hale og så hoved af den :lol:

 

Øj, kan jeg lige få et tip om, hvem den gæstehund er? For så skal Rotte vist lige pakkes laaaangt væk inden den kommer på besøg :wink: Ellers bliver der dømt landesorg! *GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Stella, man kan da ikke heller ikke have gæster uden at få dræbt en bamse eller et pivdyr...

 

Det er nu meget godt for Stellas moar - ellers ville hun jo aldrig have en undskyldning for at købe nyt legetøj :lol:

 

Rotten røg på bekostning af en sort cocker-tæve unghund, pivdyret (som hun endda HELT selv havde fundet og slæbt over 1 km hjem) tog Oscar livet af og så er der kaninen som bedste-venindehunden splittede ad for nyligt. Hovedet ligger begravet i sandkassen ude i haven :?

 

RIP

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nu meget godt for Stellas moar - ellers ville hun jo aldrig have en undskyldning for at købe nyt legetøj :lol:

 

Rotten røg på bekostning af en sort cocker-tæve unghund, pivdyret (som hun endda HELT selv havde fundet og slæbt over 1 km hjem) tog Oscar livet af og så er der kaninen som bedste-venindehunden splittede ad for nyligt. Hovedet ligger begravet i sandkassen ude i haven :?

 

RIP

 

Pyh, det lader til at man skal være påpasselig når man inviterer gæster... :shock: Godt at Thailo ikke har de tendenser, Noomi synes at det er slemt nok når han snupper de guffer hun ikke kan finde :lol: Hvis han så tilmed slog Rotte ihjel, så tror jeg at det ville være slut med Thailos stjernestatus :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyh, det lader til at man skal være påpasselig når man inviterer gæster... :shock: Godt at Thailo ikke har de tendenser, Noomi synes at det er slemt nok når han snupper de guffer hun ikke kan finde :lol: Hvis han så tilmed slog Rotte ihjel, så tror jeg at det ville være slut med Thailos stjernestatus :lol:

 

:lol: Man lever bare livet farligt, når man lever det som et hundelegetøj :lol:

Hvis det ikke er hunden, så er det hundens legekammerater.. Det ER bare svært!

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Stella, man kan da ikke heller ikke have gæster uden at få dræbt en bamse eller et pivdyr...

 

Det er nu meget godt for Stellas moar - ellers ville hun jo aldrig have en undskyldning for at købe nyt legetøj :lol:

 

Rotten røg på bekostning af en sort cocker-tæve unghund, pivdyret (som hun endda HELT selv havde fundet og slæbt over 1 km hjem) tog Oscar livet af og så er der kaninen som bedste-venindehunden splittede ad for nyligt. Hovedet ligger begravet i sandkassen ude i haven :?

 

RIP

 

Synes lige vi skal have 2 minutters tavshed på vegne at de afgåede bamser og pivdyr....

 

:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Stakkels Stella, man kan da ikke heller ikke have gæster uden at få dræbt en bamse eller et pivdyr...

 

Det er nu meget godt for Stellas moar - ellers ville hun jo aldrig have en undskyldning for at købe nyt legetøj :lol:

 

Rotten røg på bekostning af en sort cocker-tæve unghund, pivdyret (som hun endda HELT selv havde fundet og slæbt over 1 km hjem) tog Oscar livet af og så er der kaninen som bedste-venindehunden splittede ad for nyligt. Hovedet ligger begravet i sandkassen ude i haven :?

 

RIP

 

Synes lige vi skal have 2 minutters tavshed på vegne at de afgåede bamser og pivdyr....

 

:D

 

Ja, det synes jeg også, shyyyyyy................................................

 

Her står gæster som regel også for også for drabene og drabsforsøgene ;)

 

Susi har altid fået et eller to nye pindsvin hvert år, hun elsker de tøjdyr, så vi mange generationer, slidte men ''levende'', og Mika kan også nøjes med bare at slide almindeligt på dem, men da Muff boede her i 2½ uge døde der en del af de små uskyldigheder, jeg reddede dog en del op på skabet og således har vi stadig en bestand :lol:

 

Oskar ser som altid dejlig ud, smukt pivdyr a044.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schaefer

Hej

 

Min kærestes hund har en rød bold fra pedigree som han er totalt besat af. det er kun denne bold der dur! Bolden er imidlertid ved at være nogle år gammel og er så småt ved at gå lidt i stykker. Derfor er jeg på jagt efter en ny... indtil videre har jeg desværre ikke haft held til at finde den i nogen butikker.

Er det muligt at jeg kan få at vide hvor denne bold evt. kan skaffes.

 

Bolden er rød, rund og med huller igennem midten, Se dette link http://www.petplanet.co.uk/shop_dev/assets/new_product_images/%5Cpedigree%5Cped_ball_with_holes.jpg

 

2707_5Cpedigree5Cped_ball_with_holes_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Min kærestes hund har en rød bold fra pedigree som han er totalt besat af. det er kun denne bold der dur! Bolden er imidlertid ved at være nogle år gammel og er så småt ved at gå lidt i stykker. Derfor er jeg på jagt efter en ny... indtil videre har jeg desværre ikke haft held til at finde den i nogen butikker.

Er det muligt at jeg kan få at vide hvor denne bold evt. kan skaffes.

 

Bolden er rød, rund og med huller igennem midten, Se dette link http://www.petplanet.co.uk/shop_dev/assets/new_product_images/%5Cpedigree%5Cped_ball_with_holes.jpg

 

2707_5Cpedigree5Cped_ball_with_holes_1.jpg

 

ja der hvor jeg arbejde, findes der også en enkelt eller to tilbage:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Det er da tid til at se hvilket legetøj der er vapsens yndlings for tiden :) Oscar er helt klart hans Kong Wuppa, den er bare god.

 

Han stiftede først bekendskab med en da han rodede hele Stella's legetøjskurv ud på gulvet, midt imellem alle sagerne var Stella's lyserøde wuppa :love:

 

2572_251282_1.jpg

 

Jeg var jo nødt til fluks at købe en der var helt hans egen efter vi havde været på besøg hos Stella :)

 

Her er han faldet i søvn efter at have leget med sin wuppa, den er go' :D

 

2572_wup_1.jpg

 

Alice har også en Kong Wubba i lyserød, men der gik ikke længe før hun havde ødelagt pivemekanismen.

Hun går tiltider bevidst efter at ødelægge pivemekanismen, men legetøjet er stadig lige så godt, selvom det ikke kan sige noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...