Hop til indhold

Hundepension til salg


Gæst Vicktor
 Share

Recommended Posts

Faldt lige over denne besked hos www.midtjysk-hundecenter.dk

 

KÆRE ENGAGEREDE HUNDEFOLK…

 

Går du med en drøm i maven om at blive selvstændig erhvervsdrivende, at gøre din store hundehobby til din levevej og at være omgivet af lutter glade øjne og logrende haler fra morgen til aften, er muligheden her nu!

 

Grundet helbredsmæssige årsager er vi desværre nødt til at sælge vores fantastiske sted Midtjysk Hundecenter.

 

Det er vores håb og ønske at gode, engagerede hundefolk har lyst til at drive stedet videre. Vi har p.t. en stor kreds af faste kunder fra hele Jylland og enkelte tilbagevendende gæster fra både Fyn og Sjælland. Her er desuden en jævn tilgang af nye kunder.

 

Belægningen i hundepensionen ligger lidt over 70 % i gennemsnit ud over året, og det samme gør sig gældende for vores hundesvømmebad. Der er således et solidt kundegrundlag at bygge videre på.

 

Hvis vi har vakt din interesse, kan du læse mere her:

 

www.edc.dk sagsnummer 95205909 eller kontakte EDC-mæglerne Søren Jensen, Hobro på tlf. 98525511.

 

Det kunne jo være der var en herinde som lige gik og tænkte på at blive selvstændig. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

ja vi kiggede også på den sidst den var til salg, men valgte at starte noget op fra bunden i stedet.

Vi har nu levet af vores lille pension i snart 3 år og vi har ikke noget "ret specielt" vi har nogle ordentlige forhold, og tager os kærligt af vores gæster, samt søger for at de får massere af motion og kærlig pleje.

Midjydsk hundecenter er vist ret populær og har reservationer 2 år frem i tiden, så hop da ud i det Drentsche hvis du har lyst :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia

Altså ejendommen er da oplagt, hvis drømmen lurer i maven.

 

Jeg er bare personligt meget mere til det lidt ældre landbrug - ikke så finpudset. Jeg ville klart helst sætte mit eget præg, og klart gerne selv lave pensionen efter mit hovede og mine standarder..

 

Men der skal da nok være en glad køber!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Sad lige og kiggede billederne igennem, og synes de så noget så bekendte ud.. Totalt Deja-vu el noget - Vi har købt Mios første halsbånd+line der, før vi fik ham! Den dejlige men laaange ventetid gik med masser af indkøb :lun:

Er lidt nysgerrig, ved du hvorfor det er til salg/fraflyttet, for de havde da en hel Golden-kennel der også?! :hmm:

Redigeret af n1nna
Fandt selv svaret =]
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst MariePylaia
Sad lige og kiggede billederne igennem, og synes de så noget så bekendte ud.. Totalt Deja-vu el noget - Vi har købt Mios første halsbånd+line der, før vi fik ham! Den dejlige men laaange ventetid gik med masser af indkøb :lun:

Er lidt nysgerrig, ved du hvorfor det er til salg/fraflyttet, for de havde da en hel Golden-kennel der også?! :hmm:

 

Har først set dit spørgsmål nu.. :oops:

 

Jeg aner ikke noget om noget, jeg fandt bare annoncen. Men spøjst du kender stedet! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...