Hop til indhold

Lukullus


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nogen der kender til dette foder?

 

 

Ingredients

Beef meal (28%), brown rice, trout meal (6%), cold-pressed rapeseed oil, algae, alfalfa, beets, rice germs, herbs, pears, apples, egg yolk powder, caraway, linseed oil, carob, silica, kieselgur, yucca schidigera, bilberries, trace elements, vitamins

 

 

 

 

Continuation of Product Description:

 

The fine meat of the French Charolais cattle is known for tenderness and juicy flavour. Charolais beef combined with trout in this recipe provides valuable proteins and omega-3 fatty acids. Rounded out with brown rice, premium rapeseed and linseed oil, and healthy fruits, Lukullus is a unique and ideal complete dry dog food.

Advantages of Lukullus dry food at a glance:

  • from 19 carefully selected ingredients
  • cold-pressed, careful processing
  • naturally preserved with herbs
  • no genetically-modified ingredients

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nogen der kender til dette foder?

 

 

Ingredients

Beef meal (28%), brown rice, trout meal (6%), cold-pressed rapeseed oil, algae, alfalfa, beets, rice germs, herbs, pears, apples, egg yolk powder, caraway, linseed oil, carob, silica, kieselgur, yucca schidigera, bilberries, trace elements, vitamins

 

 

 

 

Continuation of Product Description:

 

The fine meat of the French Charolais cattle is known for tenderness and juicy flavour. Charolais beef combined with trout in this recipe provides valuable proteins and omega-3 fatty acids. Rounded out with brown rice, premium rapeseed and linseed oil, and healthy fruits, Lukullus is a unique and ideal complete dry dog food.

 

Advantages of Lukullus dry food at a glance:

  • from 19 carefully selected ingredients
  • cold-pressed, careful processing
  • naturally preserved with herbs
  • no genetically-modified ingredients

 

 

hehe...voldtægtsfrø

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu har vi fået smagsprøver med hjem fra martins veninde. Og over hos hende, faldt det godt i aslans smagsløg, men der var jo også en anden hund, en konkurrent. Så nu har vi fået ca 2 kilo med hjem som jeg bruger som guffer, og så regenr jeg med at lave samme ting, som med MM, at bruge dem som godbider ind ´til det andet foder er spist op og så regner jeg med at gå over og prøve det her.

 

 

Håber Aslan bevare sin dejlige bløde pels som han har fået af MM :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har vi fået smagsprøver med hjem fra martins veninde. Og over hos hende, faldt det godt i aslans smagsløg, men der var jo også en anden hund, en konkurrent. Så nu har vi fået ca 2 kilo med hjem som jeg bruger som guffer, og så regenr jeg med at lave samme ting, som med MM, at bruge dem som godbider ind ´til det andet foder er spist op og så regner jeg med at gå over og prøve det her.

 

 

Håber Aslan bevare sin dejlige bløde pels som han har fået af MM :lun:

Hvad er MM :oops:? Og hvorfor skifte hvis MM er så godt?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Mette1107
Det er ikke ankommet endnu :megaked:

 

Ej da :cry: - det er da helt vildt længe!!! Dumme dem :evil:!

 

Er spændt på at høre om det når det engang når frem....

 

Her lige bestilt nogle andre ting til Coco på zooplus.de

 

Den engelske udgave af hjemmesiden plejer at være billigst - også i porto, men de har lige sat portoen op til 10 pund til Danmark :shock:!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Han kunne godt li det, men tabte sig.

 

Han begyndte også at få opstød, vand blandet med lidt opløst foder.

 

 

Men mener det var et af de fodre han godt kunne li.

 

 

det skal siges at vi har prøvet mange og det er ved at være lang tid siden nu, så kan ikke helt huske det.

 

I dag barfer vi :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han kunne godt li det, men tabte sig.

 

Han begyndte også at få opstød, vand blandet med lidt opløst foder.

 

 

Men mener det var et af de fodre han godt kunne li.

 

 

det skal siges at vi har prøvet mange og det er ved at være lang tid siden nu, så kan ikke helt huske det.

 

I dag barfer vi :mrgreen:

 

Vi er også så småt gået igang med Barf. (kallun og "menneskekød" indtil videre - altså ikke vores naboer osv., men fx. osso bucco, sild osv:lol:). Goofy har bare en frygtelig sart mave, så vi vil give en kombi af barf og tørfoder. Nu har vores faste "dealer" imidlertid skiftet mærke, så vi har forsøgt selv at finde et godt tørfoder uden for meget skidt og skrammel i. Markus Muhle er godt for Goofys mave (konsistensen), men han er "på toilettet" hele tiden og i rå mængder, så derfor stødte jeg på Lukullus, som måske var et alternativ.. Hmm hvis Aslan kastede op af det er det måske ikke noget for Prins Goofy med den sarte mave.. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er også så småt gået igang med Barf. (kallun og "menneskekød" indtil videre - altså ikke vores naboer osv., men fx. osso bucco, sild osv:lol:). Goofy har bare en frygtelig sart mave, så vi vil give en kombi af barf og tørfoder. Nu har vores faste "dealer" imidlertid skiftet mærke, så vi har forsøgt selv at finde et godt tørfoder uden for meget skidt og skrammel i. Markus Muhle er godt for Goofys mave (konsistensen), men han er "på toilettet" hele tiden og i rå mængder, så derfor stødte jeg på Lukullus, som måske var et alternativ.. Hmm hvis Aslan kastede op af det er det måske ikke noget for Prins Goofy med den sarte mave.. :vedikke:

 

 

Det var ikke opkast som sådan, det var en form for....... bøvs hvor der kom lidt vand og mad med op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lukullus har kun 10% fedt, det for lidt, så jeg bruger de 2 foderprøver til godbidder, og de er ret populære.:-D

Tholo er begyndt at sælge dansk produceret foder uden korn, det har jeg skiftet til efter jeg har kørt med acana. forskellen er prisen og produktionslandet. der er også kingsmoor som er rigtig godt, men deres storkøbsrabat er ikke nær så attraktiv som hos tholo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...