Hop til indhold

Sådan finde rman ud af om ens labrador har en blød mund...


Agnete87
 Share

Recommended Posts

Emma fik den fantastiske ide at hun gerne ville finde ud af hvad min far havde fået i julegave af hans arbejde, så derfor gik der James Bond i hende:mrgreen:

 

Min mor havde stillet gaven (som var en papirspose, med en æske og en portvin) i virktoralerummet eller hvorn faen man staver til sådan et rum, nå men hun havde glemt at lukke døren efter sig, og i ly af at være alene hjemme tog Emma og slæbte hele posen ind i hendes seng der står godt en 20 meter fra rummet. Derefter fik hun trukket æsken ud og prøvede at pille låget af, dette kunne hun dog ikke, da æsken var af tin og tapet fast i låget, men hun var tæt på at få det op. Nå portvinen gad hun ikke at røre ved så den blev i posen, og må eg igen understrege at ingen papirsposer, flasker eller tinæsker kom tilskade under dette stunt. Om jeg begriber hvordan hun gjorde det:vedikke:

 

Men heldigt for Emma at hun ikke fik æsken op, der er nemlig schokolade i den:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...