Besvaret December 28, 200916 år comment_285705 Hilser pænt på alle her på Hunde-forum! Har aldrig prøvet dette før, men nu skulle det til :blink: Jeg har en dejlig tæve blandingshund (golden/lab) på 3½ år som jeg træner DCH´s lydighedsprogram med. Jeg er ivrig bruger af positiv forstærkning og føler mig helt "afklædt" uden en klikker på mig :blink: Min hund bliver fodret efter BARF-principper og er blevet det i det sidste år eller lidt mere - og det er bare SÅ godt! Var i tvivl om jeg kunne styre det, men det har vist sig ikke at være så svært endda Når jeg ikke træner hund (hvilket jeg gør ret ofte) er jeg sammen med min forlovede og hygger mig. Vi har også kat - en psykomis som vi kalder ham. Han er ikke som alle andre normale katte, men det er det der gør ham speciel! Håber at kunne bidrage med erfaringer herinde og gøre hundenes 10 bud nemmere at opfylde Vi skrives ved Rapporter
Besvaret December 28, 200916 år comment_285715 Velkommen til :klap: Min Liva er samme blanding. Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_285838 Velkommen Hvad gør psyko missen?? Han er bare ikke som katte er flest:lol:. Han er en meget nervøs kat og så har han det med at sætte kløerne i én når han bliver overstimuleret - f.eks. hvis han ligger hos én og bliver nusset. Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_285843 Han er bare ikke som katte er flest:lol:. Han er en meget nervøs kat og så har han det med at sætte kløerne i én når han bliver overstimuleret - f.eks. hvis han ligger hos én og bliver nusset. Nååårh Sød psykomis! Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_285941 Nååårh Sød psykomis! Ja ja da - kan godt se at ordvalget måske kunne opfattes negativt.....min fejl! :stupid: Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_285942 Velkommen til :klap: Min Liva er samme blanding. Mange tak! Det ser ud til at være en rigtig lækker hund du har dig Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_285947 Ja ja da - kan godt se at ordvalget måske kunne opfattes negativt.....min fejl! :stupid: Bare rolig, min sidste kat hed Killer Attack :blink: Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_285949 Han er bare ikke som katte er flest:lol:. Han er en meget nervøs kat og så har han det med at sætte kløerne i én når han bliver overstimuleret - f.eks. hvis han ligger hos én og bliver nusset. Skrækkelig kat (er bange for den slags), men velkommen til - vi barf'er også med stor succes Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_285953 Skrækkelig kat (er bange for den slags), men velkommen til - vi barf'er også med stor succes Det er også derfor jeg kalder ham en "psykomis", men han er ny også en hyggelig missekat - når det passer ham Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_285954 Bare rolig, min sidste kat hed Killer Attack :blink: Ti hi - det lyder som om at din tidligere kat går videre i min kat :blink: Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_285958 Ti hi - det lyder som om at din tidligere kat går videre i min kat :blink: Forhåbentligt ikke Ej, hun er ikke død, hun er bare sendt på landet til friheden. Men lød vist ikke helt sådan ups. Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_286042 Velkommen herfra også Tag evt denne test for at være helt sikker ang. missen! How to Tell if Your Cat is Plotting to Kill You Rapporter
Besvaret December 29, 200916 år comment_286172 Velkommen herfra også Tag evt denne test for at være helt sikker ang. missen! How to Tell if Your Cat is Plotting to Kill You ti hi - jeg leer stadig - den var go´ Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.