Hop til indhold

Billede som signatur, hvordan?


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne have et lille billede ind som signatur, hvodden gør man det, admin?

 

Jeg har skrevet  og før og efter billedets navn.

Jeg har sat billedet ind på Toffi´s hjemmeside, da jeg går ud fra at jeg ikke kan sætte et billede ind direkte fra min computers billedmappe.

 

Og jeg har brugt det navn billedet har i sine egenskaber. Men billedet vil ikke vises?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg kender ikke photobucket, men hvis egenskaben er en URL, burde det vel egentlig være ligegyldigt om billedet ligger det ene eller andet sted på nettet?

Jeg må gøre et eller andet forkert...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg kender ikke photobucket, men hvis egenskaben er en URL, burde det vel egentlig være ligegyldigt om billedet ligger det ene eller andet sted på nettet?

Jeg må gøre et eller andet forkert...

 

Det er fordi din URL ikke er dirrekte til et billede - men til et sted i en database ... linket skal slutte på .gif eller .jpg - eller måske .png for at du kan lægge det ind som billede i et [img ]-tag ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne have et lille billede ind som signatur, hvodden gør man det, admin?

 

Jeg har skrevet  og før og efter billedets navn.

Jeg har sat billedet ind på Toffi´s hjemmeside, da jeg går ud fra at jeg ikke kan sætte et billede ind direkte fra min computers billedmappe.

 

Og jeg har brugt det navn billedet har i sine egenskaber. Men billedet vil ikke vises?

 

Det er korrekt som Freudika siger, det er ikke en ægte billed url, jeg har uploadet billedet til hunde-forum.dk og aktiveret det på din profil.

 

Samtidig rettede jeg lige din profil til sommertid ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hjælpen allesammen, især Admin, som nu også hoster signaturbilleder :D .

 

Nu mangler vi så bare at finde ud af om ideen er god, for det kan selvfølgelig godt være at signaturbilleder rundt omkring i trådene kan hæmme læsevenligheden.

 

Men det må vi jo se på, og hver især give en mening om en dag, når vi har afprøvet og vænnet os til "fænomenet".

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hjælpen allesammen, især Admin, som nu også hoster signaturbilleder :D .

 

Nu mangler vi så bare at finde ud af om ideen er god, for det kan selvfølgelig godt være at signaturbilleder rundt omkring i trådene kan hæmme læsevenligheden.

 

Men det må vi jo se på, og hver især give en mening om en dag, når vi har afprøvet og vænnet os til "fænomenet".

 

Så længe de ikke bliver for store så synes jeg det er fint fint, ligeså meget fordi det kan tage en evighed at loade en masse store billeder..

 

Hvor er din forresten fin,Vivi :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hjælpen allesammen' date=' især Admin, som nu også hoster signaturbilleder :D .

 

Nu mangler vi så bare at finde ud af om ideen er god, for det kan selvfølgelig godt være at signaturbilleder rundt omkring i trådene kan hæmme læsevenligheden.

 

Men det må vi jo se på, og hver især give en mening om en dag, når vi har afprøvet og vænnet os til "fænomenet".[/quote']

 

Så længe de ikke bliver for store så synes jeg det er fint fint, ligeså meget fordi det kan tage en evighed at loade en masse store billeder..

 

Hvor er din forresten fin,Vivi :D

 

Det er din godt nok også, han smiler jo sødt og sjovt, den kære Dolphemand!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad nu hvis billedet ligger på pc'eren, men IKKE på nettet??

 

Du kan f.eks bruge http://imageshack.us/

- du behøver ikke indtaste din mail eller registere eller andet

 

1) Vælg dit billed i gennemse - tryk host it - Forskellige muligheder kommer frem

2) Fjern flueben i include details

3) Marker og kopier link i hotlink for forums

4) Indsæt link i signatur herinde og vupti

 

Denne metode har jeg brugt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Hvad nu hvis billedet ligger på pc'eren, men IKKE på nettet??

 

Du kan f.eks bruge http://imageshack.us/

- du behøver ikke indtaste din mail eller registere eller andet

 

1) Vælg dit billed i gennemse - tryk host it - Forskellige muligheder kommer frem

2) Fjern flueben i include details

3) Marker og kopier link i hotlink for forums

4) Indsæt link i signatur herinde og vupti

 

Denne metode har jeg brugt

 

Prøver lige :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...