Hop til indhold

Læsetip: Twilight-bøgerne


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Jeg tillader mig lige at gå i über teenmode (midt i min egen personlige lille job-krise) og sige: Iiiiiiiiiiiiiih, jeg glæder mig til klokken bliver 15.00 :klap:

 

Jeg tillader mig at gå med!! Ihhhhhh!!! :klap::banan:

 

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tillader mig lige at gå i über teenmode (midt i min egen personlige lille job-krise) og sige: Iiiiiiiiiiiiiih, jeg glæder mig til klokken bliver 15.00 :klap:

 

Jeg tillader mig at gå med!! Ihhhhhh!!! :klap::banan:

 

I am already there! Endte jo på den officielle youtube kanal for Twilight. Det var en fejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

okay..jeg er MÅSKE ved at blive omvendt mht Kristen Stewart :hmm: synes bedre og bedre om hende :hmm: for hun er køn men ikke over meget køn :vedikke:

 

Nja... jeg synes, at hun spiller godt. Men hun ligner ikke min Bella (men ok, Rob ligner heller ikke min Edward). Og jeg synes faktisk ikke, at hun er særlig køn. Det er hendes næse, den irriterer mig voldsomt af en eller anden grund. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nja... jeg synes, at hun spiller godt. Men hun ligner ikke min Bella (men ok, Rob ligner heller ikke min Edward). Og jeg synes faktisk ikke, at hun er særlig køn. Det er hendes næse, den irriterer mig voldsomt af en eller anden grund. :oops:

 

:lol: Bella synes jo heller ikke hun er specielt køn...nærmere almindelig end smuk :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Bella synes jo heller ikke hun er specielt køn...nærmere almindelig end smuk :blink:

 

Ja, men det er jo bare hendes selvbillede... Edward og alle andre fyre synes jo, at hun er læks. Jeg forestiller mig heller ikke en modella-type, men klart en køn pige.

 

Men jeg må indrømme at jeg synes godt om film Alice :mrsgreen: hun svarer 100% til mit indre billede og har lige hugget hendes frisure lidt :engel: synes den var liiidt smart :lol:

 

Ja, Alice er også ramt ret godt for mit vedkommende. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...