Hop til indhold

Hvorfor hovedet på skrå?


Petrine
 Share

Recommended Posts

Når jeg siger noget Petrine kan lide at høre (hjem, far, mamse etc), så lægger hun hovedet på skrå - hvad er ideen med det? Udover at se overnuttet ud :lun:

 

Vil jeg også gerne vide - elsker når Mio gør det, hans ører de stritter ud til siden og så tilter han lige hovedet lidt frem og tilbage i små ryk :lun:

 

Men mon ikke det "bare" er nysgerrighed? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil jeg også gerne vide, Zacko gør det også, mest når jeg taler med ham (jep er nemlig sådan en tosse som små sludre med hunden:stupid:) sådan med meget sød/blød stemme og det er lige meget hvad jeg siger, så det er helt sikkert tonen, men hold kæft han ser kær ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil jeg også gerne vide, Zacko gør det også, mest når jeg taler med ham (jep er nemlig sådan en tosse som små sludre med hunden:stupid:) sådan med meget sød/blød stemme og det er lige meget hvad jeg siger, så det er helt sikkert tonen, men hold kæft han ser kær ud :lun:

 

Præcis! :klap: :lun:

 

Men det virker alligevel somom der er nogle (kendte?) ord der udløser større reaktion end andre, som Petrine er inde på... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis! :klap: :lun:

 

Men det virker alligevel somom der er nogle (kendte?) ord der udløser større reaktion end andre, som Petrine er inde på... :hmm:

Jo jo tur,have,guffer, og mange andre tænder dem helt sikkert mere :blink: men er sjovt som man kan sige det værste vrøvl i en bestemt tone og så er de ved at vælte helt på siden over det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jo tur,have,guffer, og mange andre tænder dem helt sikkert mere :blink: men er sjovt som man kan sige det værste vrøvl i en bestemt tone og så er de ved at vælte helt på siden over det :mrgreen:

 

Jup :lol:

 

Vores tidligere træner brugte også altid den der:

 

"du er en dum og grim hund" - sagt med en blid og hyggelig sankkende stemme

og

"du er en sød og dejlig hund" - sagt med en hård og kommanderende stemme..

 

For dem der ikke har prøvet: første sætning giver som regel altid logrende hale! :stupid: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

prøv og spil "ducktoy" med hampenberg for jeres hunde, så skal i se sjov reaktion...:-D

 

hmm.. Ikke nok til at vække dyrene her :hmm:

Tror Mio og Pippi er for vandt til alle de mærkelige lyde, der kommer fra vores pc! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

prøv og spil "ducktoy" med hampenberg for jeres hunde, så skal i se sjov reaktion...:-D

 

Tex kiggede en enkelt gang og besluttede at det ikke var et ordentligt stykke pivedyr. De andre....zzzZZZZzzzZZZzzzz. :mrgreen:

 

Næ du denne her får de fleste af hundene op af stolen.

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Tex kiggede en enkelt gang og besluttede at det ikke var et ordentligt stykke pivedyr. De andre....zzzZZZZzzzZZZzzzz. :mrgreen:

 

Næ du denne her får de fleste af hundene op af stolen.

 

[media]

[/media]

 

hmm.. mon Mio er normal?? :vedikke: stadigvæk ingen reaktion! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tex kiggede en enkelt gang og besluttede at det ikke var et ordentligt stykke pivedyr. De andre....zzzZZZZzzzZZZzzzz. :mrgreen:

 

Næ du denne her får de fleste af hundene op af stolen.

 

[media]

[/media]

 

:lol: Både Izzie og Miina stoppede op midt i det de lavede, og gloede på mig mens de lagde hovederne på skrå, skiftevis til den ene og den anden side :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Liva var igang med at lege med Balou. Hun stoppede totalt op og stod helt stille 1 minuts tid. Bestemte sig åbenbart for at det ikke var besværet værd og legede videre med Balou.

 

Hun plejer ikke at lægge hovedet på skrå, men logrer i stedet for. Hvis man taler med blid, glad stemme så går halen bare med 110 i timen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...