Hop til indhold

Lexus var til hundesvømning i dag *GGGG*


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

For første gang skulle Bette-mand prøve kræfter med det våde element. Pyha. Det er godt noik noget farligt noget det der vand-noget :shock::lol:

 

2705__MG_6227_1.jpg

2705__MG_6228_1.jpg

2705__MG_6231_1.jpg

2705__MG_6233_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er I onde ved ham :)

Onde!!? Du skulle bare vide *GG* Han har et usædvanlig hårdt liv...Mandag, tirsdag, torsdag og fredag skal man ud og møde andre hunde på lange ture hvor man løber løs Onsdag hundetræning, Lørdag sportræning.. Og mindsandtden om amn ikke også nu skal til at gå til svømning.. Ok du har nok ret, vi ER onde *GGGGG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Årh hvor er I onde ved ham :)

Onde!!? Du skulle bare vide *GG* Han har et usædvanlig hårdt liv...Mandag, tirsdag, torsdag og fredag skal man ud og møde andre hunde på lange ture hvor man løber løs Onsdag hundetræning, Lørdag sportræning.. Og mindsandtden om amn ikke også nu skal til at gå til svømning.. Ok du har nok ret, vi ER onde *GGGGG*

GODT man ikke er hund hjemme hos jer!! :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er I onde ved ham :)

Onde!!? Du skulle bare vide *GG* Han har et usædvanlig hårdt liv...Mandag, tirsdag, torsdag og fredag skal man ud og møde andre hunde på lange ture hvor man løber løs Onsdag hundetræning, Lørdag sportræning.. Og mindsandtden om amn ikke også nu skal til at gå til svømning.. Ok du har nok ret, vi ER onde *GGGGG*

 

Ej I egner jer bare sletter ikke til at have hund... Hvor er det bare syyyynd for lækkerbassen!! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad søren!!! Lexus ligner da en dogue de basset på det første billede. Tror I skal skære lidt ned på gåturene, hvis det stakkels dyr ikke skal ende med at bevæge sig rundt som pingvinerne (glidende på maven). :lol:

 

Supergode billeder. Jeg kan især godt lide de himmelvendte øjne der nærmest siger:... det er da klart at jeg ikke kommer nogen vegne når du holder fast i hanken..... iiiiih guuuder, ham der har jeg da ikke været heldig med.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Annette

Ha hvor er det da dejlige billeder, det er bare lækkeror dem, og trættende:lol: Jeg var faktisk afsted med mine 4 i fredags, for første gang.... de var MEGET stille på vejen hjem :mrgreen: Men det var en fed oplevelse både for mig og hundene... og prøver næste gang om jeg kan tage nogle billeder, for sidst var jeg lige så våd som hundene:oops::pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

Ha. det kender jeg godt. Det er ikke til at se hvem der har været i vandet.. Mollie eller mig.. Jeg er plaskvåd!

 

Men i skal altså være gode ved ham Lexus der, eller henter vi ham bare. Så kan han blive lillebror til Mollie og storebror til Bailey :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha. det kender jeg godt. Det er ikke til at se hvem der har været i vandet.. Mollie eller mig.. Jeg er plaskvåd!

 

Men i skal altså være gode ved ham Lexus der, eller henter vi ham bare. Så kan han blive lillebror til Mollie og storebror til Bailey :-P

Jeg er da sikker på at han gerne vil lege lillebror og storebror i nogle timer en dag ;) Men du får ham ikke med hjem:twisted: :lol:;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...