Hop til indhold

Polarløverne


Oskar-løwen
 Share

Recommended Posts

Luffe og Oskar har været i haven og slås i sne - og i dag huskede jeg kameraet.:-D

De havde det rigtig sjovt - men Oskar ville gerne have holdt gang i legen lidt længere. Både Luffe og jeg synes at 15 min var nok....det var sindsygt koldt.:shock:

 

Billede 1+2+3: Oskar kæmper for at få Luffe med i en snekamp

Billede 4: Luffe er løbet ind, og Oskar prøver stædigt at lokke ham ud igen

Billede 5: Luffe tigger om, at vi nu går ind i varmen - og han fik sin vilje :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan man vel snart få solgt nogle flere løver til Blenstup... De 2 der er vel nogle gode reklamesøjler så nuttede som de ser ud :engel:

 

Faktisk så tror jeg, at der er en reel mulighed for, at der kunne komme et par nye hvalpekøbere. :-D

Vi møder tit en dame, der er meget vild med dem. Hun vil altid snakke, men der har været for koldt de sidste par uger, så det er indtil videre blevet til nogle ret korte samtaler.

 

Vores nabo har tabt sit hjerte til Luffe, fordi han troligt stiller sig logrende ved hegnet, når de er ude samtidig. Så får de lige en lille snak :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk så tror jeg, at der er en reel mulighed for, at der kunne komme et par nye hvalpekøbere. :-D

Vi møder tit en dame, der er meget vild med dem. Hun vil altid snakke, men der har været for koldt de sidste par uger, så det er indtil videre blevet til nogle ret korte samtaler.

 

Vores nabo har tabt sit hjerte til Luffe, fordi han troligt stiller sig logrende ved hegnet, når de er ude samtidig. Så får de lige en lille snak :lol:

Det lyder godt..Der mangler løver i Nordjylland :mrgreen:

Luffe er godt opdraget..Han er uddannet Lions of Denmark ambassadør - ligesom Toffee :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt..Der mangler løver i Nordjylland :mrgreen:

Luffe er godt opdraget..Han er uddannet Lions of Denmark ambassadør - ligesom Toffee :klap:

 

Ja, han kan da virkelig charme sig ind :lol:

Han har et meget vedvarende blik kombineret med en voldsom logrende hale.

- og hvis han kan komme til det, så kan han helt fantomagtigt slikke folk på munden, helt uden at de når at se eller reagere....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, han kan da virkelig charme sig ind :lol:

Han har et meget vedvarende blik kombineret med en voldsom logrende hale.

- og hvis han kan komme til det, så kan han helt fantomagtigt slikke folk på munden, helt uden at de når at se eller reagere....

Løverne kan "stirre-tricket"..Hvadenten det handler om at få folk til at kæle en eller mad til at hoppe ned af bordet fra en tallerken :mrgreen:

:slem: nå ja..du bryder dig ikke om hundene kysser på munden - det har jeg lagt mærke til.. :genert: Han kan vel vænnes fra det..Jeg tror kun Oskar kysser vildt på munden når han er heroppe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Løverne kan "stirre-tricket"..Hvadenten det handler om at få folk til at kæle en eller mad til at hoppe ned af bordet fra en tallerken :mrgreen:

:slem: nå ja..du bryder dig ikke om hundene kysser på munden - det har jeg lagt mærke til.. :genert: Han kan vel vænnes fra det..Jeg tror kun Oskar kysser vildt på munden når han er heroppe :mrgreen:

 

haha - Luffe sniger sig til at slikke - han gør det kun en gang ad gangen. Jeg har lært at aflæse ham, så jeg ved, hvornår det sker:mrgreen: Det sker ikke ret tit, men gæsterne kan godt få en tur :klap: Det er helt vildt, så hurtig han er - tungen ud og tungen ind - kombineret med et pokerfjæs.

Oskar er mere vild, og når han slikker i hovedet, så gør han det ret grundigt :lol: Det er altså noget man både ser og opdager

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...