Hop til indhold

Så blev det min tur.


Gæst Mellon
 Share

Recommended Posts

Gæst Mellon

Hej.

 

Ja så er jeg blevet hunde ejer, d. 29 december flyttede Ludvig ind.

Ludvig er en 6 mdr. gammel Löwchen, som er helt overbevist om at verden kun er til for ham, og sådan skal det jo være.

Ludvig var ikke helt med på at dele stuen med mine to ilder, der blev skældt lidt ud, men det skal nok gå.

Ludvig klarede nytårs aften rigtig fint, larmen generede ham ikke, han var travlt beskæftiget med, at sørge for, at min søsters hund, også en löwchen, ikke kom i sofaen.

 

Godt nytår herfra:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykket med ham - han er skøn :hjerte:

 

Hvem er hunden på dit profilbillede? (eller hedder det avatar :vedikke:?)

Tak. Hunden på mit profil billede var min gamle hund, desværre måtte han aflives for 1 1/2 år siden. Jeg fik lige ændret profil billedet, bare hvis nogle bliver forvirret:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Tak. Hunden på mit profil billede var min gamle hund, desværre måtte han aflives for 1 1/2 år siden. Jeg fik lige ændret profil billedet, bare hvis nogle bliver forvirret:-D

 

Ok, undskyld jeg rippede op i det :oops:! Det må være svært for jer stadig....

 

Godt at I har fået en ny dejlig hund at elske.... :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med løven :-D

- og jeg tilslutter mig; der mangler billeder:-D - for din avatar ligner altså ikke ret godt en løve :lol:

 

Tak. Hunden på mit profil billede var min gamle hund, desværre måtte han aflives for 1 1/2 år siden. Jeg fik lige ændret profil billedet, bare hvis nogle bliver forvirret:-D

 

Ja, nu ligner det meget mere en løve :lol:

Gode billeder:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, undskyld jeg rippede op i det :oops:! Det må være svært for jer stadig....

 

Godt at I har fået en ny dejlig hund at elske.... :hjerte:

 

Det skal du ikke undskylde. Ludvig kan man vist ikke undgå at elske, han er bare en lille guldklump.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at se han allerede er faldet til :lun:

Ludvig har jo forøvrigt været din hund længe før Shabi og Bobo blev parret (hans mor og far) :mrgreen: Så han er vel bare kommet hjem :klap:

 

Ja det skal nok blive godt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Absolut..Jeg håber det er en familie svaghed - det der med at forelske sig i løver :hjerte::mrgreen:

Vi vil også se Stines løve- nå!! :banan::slem:

Jeg har på fornemmelsen at vi godt kan risikere at der kommer flere løver i familien i fremtiden:slem:

Jeg har sagt til Stine at hun skal ligge nogle billeder ind af Anton, så det kommer nok snart:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har på fornemmelsen at vi godt kan risikere at der kommer flere løver i familien i fremtiden:slem:

Jeg har sagt til Stine at hun skal ligge nogle billeder ind af Anton, så det kommer nok snart:-D

 

 

Hvad laver ham her: :slem:

 

Sandsynligheden for at Anton og Ludvig laver små løver til jer er rimelig meget ikke til stede ;D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad laver ham her: :slem:

 

Sandsynligheden for at Anton og Ludvig laver små løver til jer er rimelig meget ikke til stede ;D

 

Nej det tror jeg du har ret i:-D

Men min mor og hendes kæreste er helt vilde med Anton, og nu har de lige købt hus og snakker lidt om at få hund, og vi har i den forbindelse snakket om at en løve ville være et godt bud på en hund til dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Nu har jeg mødt Ludvig (og Anton) i weekenden ... iiihhh hvor han ik syntes det var fedt - men hvor er han dog kær :lun:

Nej det var ikke lige hittet, men vi kom også lidt dumt midt i det hele, han tøede heldigvis op til sidst, og fik hilst på nogle af de andre hunde:klap:

Men jo han er super skøn, en herre der ved hvad han.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...