Hop til indhold

Forsikring


Gæst Canis
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg skal have min schæfer forsikret. Og så vil jeg gerne høre om jeres erfaringer :-D Dem jeg selv lige er faldet på er Dyrekassen Dk og Alm. Brand.Jeg vil gerne have sygeforsikringen med :-D Håber at høre fra nogle:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Jeg bruger dyrekassen og er helt tilfreds, har desværre haft alt for meget brug for den.

 

Alm. brand har lidt lavere selvrisiko, men også lavere årligt dækningsbeløb, så det er en vuderings sag, hvad man vælger.

 

For mig vil et højt årligt dækningsbeløb altid vægte højt, men ok jeg har desværre også haft en del regninger og ved hvor hurtigt det kan løbe op

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej René

Tak for sit svar. Det er nok også dem jeg måske hælder mest til, da jeg har læst på nettet at alm brand ik er sååå glad for schæfere... Men ved ik om det vil sige at der er en speciel forsikring til dem, inde hos dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Jeg skal have min schæfer forsikret. Og så vil jeg gerne høre om jeres erfaringer :-D Dem jeg selv lige er faldet på er Dyrekassen Dk og Alm. Brand.Jeg vil gerne have sygeforsikringen med :-D Håber at høre fra nogle:-D

 

 

Vi bruger Tryg forsikring hvor vi både har ansvars på hende og en hunde sygekasse eller hvad det nu hedder.. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi bruger dyrekassen, og har faktisk lige skulle gøre brug af dem.

 

Har ikke sendt regningen ind endnu, men har kun hørt positivt, så forventer ikke der skulle blive noget bøvl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej René

Tak for sit svar. Det er nok også dem jeg måske hælder mest til, da jeg har læst på nettet at alm brand ik er sååå glad for schæfere... Men ved ik om det vil sige at der er en speciel forsikring til dem, inde hos dem...

 

Jeg har en schæfer :lun: men ingen problemer med Alm. Brand, og det er desværre ikke fordi jeg ikke har haft brug for at bruge sygeforsikringen :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige forsikret min 11 uger gamle schæferhvalp hos alm. brand. Lagde godt mærke til at der ingen dækning er, hvis fx en schæfer får allergi (en af 5-10 racer der var benævnt ved navn i forhold til ingen dækning ved allergi).

 

Men har ellers kun hørt godt om dem fra andre hunde-bekendte (også med schæferhunde), ingen problemer med udbetalingen, når det har været påkrævet.... Men krydser fingre for at jeg denne gang får en sund vaps, så det er en ren proforma-forsikring :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine har været forsikret hos Gartnernes forsikring. Det er min nye også. De er rigtig gode, og ikke ret dyre. Jeg giver ca. 1900 for udvidet ansvar og sygesikring. De betaler 80% af regningen. De dækker meget. Selvrisikoen er på 645 og noget. De har hunden hele dens liv. Betaler hurtigt og dækker også det medicin som man på recept skal have på apoteket. :klap:

 

Her et link.

 

http://www.garfors.dk/index.php?id=313

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...