Hop til indhold

Som hund og kat!?!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Izzie og Chaplin er bedste venner :lun: behøver jeg sige mere :hjerte:

 

Beklager kvaliteten :oops: det hele er taget med mobilen! :genert:

 

Bissen eeelsker katten, når vi kommer ind af døren eller når vi står op er det første hun gør at tjekke hvor Chapper er og gir ham en kysser :kys: :lol:

 

Billede 1 og 2: sådan deler man en vindueskarm i frem og ro :hjerte: det er også her de ligger og holder øje med mig når jeg kommer hjem :mrgreen:

 

Billede 3: Chaplins hale ligger hen over bissens kæmpe store okseben :genert: men utroligt nok fik han lov til at blive liggende :lun:

 

Billede 4: Chaplin lagde sig på mit skød, men så var der jo ikke plads til Izzie :vedikke: heldigvis kan man ALTID finde en måde at komme tættere på :engel:

 

Billede 5: her får Chapper lov til at blive liggende så længe bissen kan se ham :mrgreen:

 

Video: bedste venner der leger :lun:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare søde sammen. Må jeg spørge hvem du havde først? Og hvor lang tid tog før de accepterede hinanden?

 

Jeg havde først hunden, hun er 10 måneder gammel :blink:

 

Jeg fik katten kort før jul :hjerte: så ret hurtigt, jeg lod dem bare ordne tingene selv :mrgreen: og smed hunden ned fra sofaen når hun gøede og knurrede af katten :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det sødt, der hvor du sidder med én i hver arm. :lun:Så bliver man bare ikke lykkeligere, vel? :hjerte:

 

Hvor er det flot de er blevet venner så hurtigt. :5up:

 

Nemlig! :lun: Katten mistede dog tålmodigheden efter noget tid, fordi Izzie forsøgte at mase sig op på skødet til ham :stupid::lol:

 

Tak :mrgreen: er også bare SÅ stolt af mine dyr :hjerte: ved ikke om det er mine evner som ejer/"moar" eller om jeg bare har nemme dyr! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig! :lun: Katten mistede dog tålmodigheden efter noget tid, fordi Izzie forsøgte at mase sig op på skødet til ham :stupid::lol:

 

Tak :mrgreen: er også bare SÅ stolt af mine dyr :hjerte: ved ikke om det er mine evner som ejer/"moar" eller om jeg bare har nemme dyr! :lol:

 

Det er nok begge dele, hvis du er rolig smitter det sikkert af.:lun: Tror også meget det kommer an på om det er en rolig/ tryg (ikke for sky kat). Det kan jeg se på mine 2 katte, som er meget forskellige. Den ene går ligeså stille rundt, og hende løber Smilla aldrig efter (vil bare gerne vaske hendes ører/ møfle. Så stopper hende nogle gange for katten siger ikke selv fra). Den anden kat er meget på vagt overfor Smilla og de 2 taler bare helt forbi hinanden. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok begge dele, hvis du er rolig smitter det sikkert af.:lun: Tror også meget det kommer an på om det er en rolig/ tryg (ikke for sky kat). Det kan jeg se på mine 2 katte, som er meget forskellige. Den ene går ligeså stille rundt, og hende løber Smilla aldrig efter (vil bare gerne vaske hendes ører/ møfle. Så stopper hende nogle gange for katten siger ikke selv fra). Den anden kat er meget på vagt overfor Smilla og de 2 taler bare helt forbi hinanden. :???:

 

hehe...det kan godt ske det er det :blink:

 

Chapper er en sjov blanding af dine to, for han er rolig og fredelig. Men skal skam nok sige fra, når han ikke gider mere :cool:

 

Og de er bare SÅ søde når de leger sammen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sød video. :hjerte: :lun:

 

Er Chaplin begyndt at komme ud på egen hånd, eller skal han blive inde?

 

Jo han er begyndt at komme ud :mrgreen: men hver gang følger han efter mig ind igen :lol:

 

Men idag var han ikke helt så hurtig, så han blev lidt forvirret over hvor han skulle komme ind henne :vedikke: men vil forsøge at lære ham at han kan komme ud og ind af vinduet :5up:

 

Han lærer faktisk hurtigt :mrgreen: han har allerede lært at man ikke går på bordet, man tager ikke selv og bide/kradse leg er ikke sjov :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo han er begyndt at komme ud :mrgreen: men hver gang følger han efter mig ind igen :lol:

 

Men idag var han ikke helt så hurtig, så han blev lidt forvirret over hvor han skulle komme ind henne :vedikke: men vil forsøge at lære ham at han kan komme ud og ind af vinduet :5up:

 

Han lærer faktisk hurtigt :mrgreen: han har allerede lært at man ikke går på bordet, man tager ikke selv og bide/kradse leg er ikke sjov :lol:

 

Nårhh. :hjerte: God idé med vinduet, kan dog godt blive lidt koldt i lejligheden.:lol: Måske kan du lære ham at banke på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårhh. :hjerte: God idé med vinduet, kan dog godt blive lidt koldt i lejligheden.:lol: Måske kan du lære ham at banke på.

 

Jaaa...men tænker han finder ud af at hoppe op på kanten udenfor vinduet :engel: så jeg kan se ham og SÅ lukke ham ind :mrgreen: for JA, det ville være en aaaanelse for koldt :genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...