Hop til indhold

Oskar virker nedtrykt.


Jane
 Share

Recommended Posts

I torsdags blev Oskar kastereret. Han var som man kunne forvente påvirket af nakosen og fik selvfølgelig masser af ro og tid til at komme til hægterne.

Natten var et mareridt. Hvilket jeg har beskrevet i et andet indlæg.

 

Fredag gik fredelig, han var med ude og gå en lille tur i snor, da han ikke måtte fare for meget omkring det første døgn. Han virkede noget nedtrykt. Hvilket han også gjorde den første dag. Men jeg kan læse i papirene, som jeg fik med hjem at det er helt naturlig den første dag. Men her er det bare fortsat.

 

I dag lørdag er han mere nedtrykt end de andre dage og han vil helst have ro og være sig selv. Han spiser sin mad, men kommer ikke hen til os, når vi spiser eller laver mad. Jeg plejer normalt at have 2 hunde ved mig, når jeg laver mad. De ved at de får en skive ost hver morgen og de sidder pænt på hver sidde af mig og venter til de får deres ost. Men i dag var der ingen Oskar.

 

Han har kun været med ude at gå en lille morgentur i dag og han trykkede sig opad mig på hele turen. Ellers har det kun været haven, så han har fået tisset. Men han vil gerne ligge derude i kulden. Jeg tror at det er pga at han kan være sig selv.

 

Såret ser fin ud og der er ingen tegn på hævelse eller betændelse.

 

Her i eftermiddag, da vi fik gæster, da var han ikke ude og hilse på dem. Hvilket ikke ligner ham.

 

Victor lader ham have ro. Han fornemmer helt sikker, at Oskar ikke har det godt.

 

Det gør ondt at se på hans bedende hundeøjne.

 

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan jeres hunde havde det efter de blev kastereret.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Allerførst undskyld, at jeg først ser jeres svar nu. :oops:

 

Min egen tanke var også om han havde ondt. Han fik metacam med hjem, hvor han skulle have 1 tablet 2 gange daglig. Han er nu på 1½ tablet 2 gange daglig efter at jeg har snakket med dyrlægen.

 

Han er nu næsten den gode gamle Oskar igen. :-D

 

Så det har været fordi han havde ondt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...