Hop til indhold

Motor lærer at hyle


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Nu står der at: This video has been removed by user :confused:

Dumme bøvle-internet :damn:

 

:confused: I det første indlæg? Prøv at tryk opdater i din browser, jeg slettede videoen på youtube og oploadede den igen. Og lagde det nye link herind :hmm:

 

EJ virk så - han siger oouuuhh :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mie med Laika

:klap::klap::klap:

Uh, hvor er han bare :lun: !!!

Der er ikke noget så dejligt, som når de gir lyd fra sig (bortset fra gøen :oops:)

Laika er slem til at gø, men vi arbejder på at få hende til at snakke/synge i stedet. Det er simpelthen så nuser når de sidder og synger de kære samoer:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused: I det første indlæg? Prøv at tryk opdater i din browser, jeg slettede videoen på youtube og oploadede den igen. Og lagde det nye link herind :hmm:

 

EJ virk så - han siger oouuuhh :lun:

 

Så lykkedes det :klap::klap: Nårh, han er dygtig :klap: Og sød:lun: Skal lige bide lidt i dine bukser ind i mellem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap::klap:

Uh, hvor er han bare :lun: !!!

Der er ikke noget så dejligt, som når de gir lyd fra sig (bortset fra gøen :oops:)

Laika er slem til at gø, men vi arbejder på at få hende til at snakke/synge i stedet. Det er simpelthen så nuser når de sidder og synger de kære samoer:hjerte:

 

Jaaa synes også det er så sjovt med alle de lyde han kan! Vi stor roser også for alt andet end gøen :mrgreen:

Hvor ér Laika blevet stor og fin! Hvor gammel er hun nu?

 

Så lykkedes det :klap::klap: Nårh, han er dygtig :klap: Og sød:lun: Skal lige bide lidt i dine bukser ind i mellem :lun:

 

Ja ben smager dejligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altid været misundelig på dem, der har fået lært deres hunde at gø på komando :oops: Men at hyle på komando, det slår da det meste. Godt gået Motor :vinder:

Har du prøvet? Jeg læste om det på et tidspunkt, der stod noget om at man skulle drille og pirre dem med deres yndlingslegetøj, mener jeg..

 

Ellers flyt hjem til os lidt, vi er gode til at få hundene til at gø :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:klap::klap::klap:

Uh, hvor er han bare :lun: !!!

Der er ikke noget så dejligt, som når de gir lyd fra sig (bortset fra gøen :oops:)

Laika er slem til at gø, men vi arbejder på at få hende til at snakke/synge i stedet. Det er simpelthen så nuser når de sidder og synger de kære samoer:hjerte:

 

Jeg tror det ligger til familien for Laikas bror Alfa gør også hele tiden:lol:.... har lige været i Sverige med ejer, Laikas bror og far.. og jeps... Alfa holder af at holde koncert...:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke se den:megaked::megaked::megaked: den står bare og oplaoder men der sker ikke noget - JEG VIL SE MOTOR HYLE.

 

:ae: Virker youtube videoer ellers hos dig? For kan være din flash player der skal opdateres?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst k9lover
:ae: Virker youtube videoer ellers hos dig? For kan være din flash player der skal opdateres?

 

Ja jeg har lige set nogle videoer af Petrine og der vikede det fint. Jeg må prøve iegn senere og se hvad der sker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Har du prøvet? Jeg læste om det på et tidspunkt, der stod noget om at man skulle drille og pirre dem med deres yndlingslegetøj, mener jeg..

 

Ellers flyt hjem til os lidt, vi er gode til at få hundene til at gø :genert:

 

Ja, men mine to Boston Terrier har absolut ingen tendens til at gø, hverken i leg eller når nogle kommer til døren. Og de to Cavalierblandinger, der kunne have godt af at lære, hvornår man skal tale og hvornår man bør tie, er så glad for at høre deres egen stemmer, at de starter før jeg overhoved når at sige gø :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst k9lover

Så lykkedes det:banan::banan::banan:

 

Hold op hvor er han bare herlig. Er helt vild med de der pivgø lyde han kommer med. Misserne her hjemme er også meget opps på lydene. Alle vågnede og spidsede øre. Borg han var helt henne ved computren og sad med hovedet på skrå:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...