Gæst Buddha Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 (rettet) [media] [/media] :lun: Redigeret Januar 12, 2010 af Buddha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 [media]http://www.youtube.com/watch?v=ffIIav_5-88[/media]:lun: Æv, linket virker ikke for mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Æv, linket virker ikke for mig Det youtube, havde lige tjekket at det virkede men nu virker det ikke mere Undskyld, øjeblik prøver lige at rette det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Nu sku' den virke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Nu sku' den virke! Nu står der at: This video has been removed by user Dumme bøvle-internet :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Nu står der at: This video has been removed by user Dumme bøvle-internet :damn: I det første indlæg? Prøv at tryk opdater i din browser, jeg slettede videoen på youtube og oploadede den igen. Og lagde det nye link herind :hmm: EJ virk så - han siger oouuuhh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mie med Laika Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 :klap::klap::klap: Uh, hvor er han bare !!! Der er ikke noget så dejligt, som når de gir lyd fra sig (bortset fra gøen ) Laika er slem til at gø, men vi arbejder på at få hende til at snakke/synge i stedet. Det er simpelthen så nuser når de sidder og synger de kære samoer:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 I det første indlæg? Prøv at tryk opdater i din browser, jeg slettede videoen på youtube og oploadede den igen. Og lagde det nye link herind :hmm: EJ virk så - han siger oouuuhh Så lykkedes det :klap::klap: Nårh, han er dygtig :klap: Og sød:lun: Skal lige bide lidt i dine bukser ind i mellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Jeg elsker at han lige skal bide lidt i mors ben ind imellem. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 :klap::klap::klap:Uh, hvor er han bare !!! Der er ikke noget så dejligt, som når de gir lyd fra sig (bortset fra gøen ) Laika er slem til at gø, men vi arbejder på at få hende til at snakke/synge i stedet. Det er simpelthen så nuser når de sidder og synger de kære samoer:hjerte: Jaaa synes også det er så sjovt med alle de lyde han kan! Vi stor roser også for alt andet end gøen Hvor ér Laika blevet stor og fin! Hvor gammel er hun nu? Så lykkedes det :klap::klap: Nårh, han er dygtig :klap: Og sød:lun: Skal lige bide lidt i dine bukser ind i mellem Ja ben smager dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Jeg har altid været misundelig på dem, der har fået lært deres hunde at gø på komando Men at hyle på komando, det slår da det meste. Godt gået Motor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Jeg har altid været misundelig på dem, der har fået lært deres hunde at gø på komando Men at hyle på komando, det slår da det meste. Godt gået Motor Har du prøvet? Jeg læste om det på et tidspunkt, der stod noget om at man skulle drille og pirre dem med deres yndlingslegetøj, mener jeg.. Ellers flyt hjem til os lidt, vi er gode til at få hundene til at gø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Scorpio Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Årh, hvor er han bare kær! Og dygtig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Ååååååhr! :hjerte: auououoouuuuuuuuuuu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Hvor er han sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Han er ret ukontrolleret, men det går lige i hjertet når der så kommer et hyl ud af ham :hjerte: Lige nu ligger bøffen og bjæffer ned i en dyne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 :klap::klap::klap:Uh, hvor er han bare !!! Der er ikke noget så dejligt, som når de gir lyd fra sig (bortset fra gøen ) Laika er slem til at gø, men vi arbejder på at få hende til at snakke/synge i stedet. Det er simpelthen så nuser når de sidder og synger de kære samoer:hjerte: Jeg tror det ligger til familien for Laikas bror Alfa gør også hele tiden:lol:.... har lige været i Sverige med ejer, Laikas bror og far.. og jeps... Alfa holder af at holde koncert... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Hvor er han bare sød ham Motor:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Jeg kan desværre ikke se den:megaked::megaked: den står bare og oplaoder men der sker ikke noget - JEG VIL SE MOTOR HYLE. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Nååååååårh Men i hve godt at det kan ramme jer i røven ikk? Bare vent indtil han dufter sin første tæve i løb efter han er blevet kønsmoden :blink: Men da optager i lige igen, for så er det knap så hvalpet kan jeg foretille mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Jeg kan desværre ikke se den:megaked::megaked: den står bare og oplaoder men der sker ikke noget - JEG VIL SE MOTOR HYLE. :ae: Virker youtube videoer ellers hos dig? For kan være din flash player der skal opdateres? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 :ae: Virker youtube videoer ellers hos dig? For kan være din flash player der skal opdateres? Ja jeg har lige set nogle videoer af Petrine og der vikede det fint. Jeg må prøve iegn senere og se hvad der sker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Nu har jeg ladet den stå og køre i 10 min og så kom denne meddelse op "An error occurred, please try again later" Mystisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Har du prøvet? Jeg læste om det på et tidspunkt, der stod noget om at man skulle drille og pirre dem med deres yndlingslegetøj, mener jeg.. Ellers flyt hjem til os lidt, vi er gode til at få hundene til at gø Ja, men mine to Boston Terrier har absolut ingen tendens til at gø, hverken i leg eller når nogle kommer til døren. Og de to Cavalierblandinger, der kunne have godt af at lære, hvornår man skal tale og hvornår man bør tie, er så glad for at høre deres egen stemmer, at de starter før jeg overhoved når at sige gø :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Så lykkedes det:banan::banan::banan: Hold op hvor er han bare herlig. Er helt vild med de der pivgø lyde han kommer med. Misserne her hjemme er også meget opps på lydene. Alle vågnede og spidsede øre. Borg han var helt henne ved computren og sad med hovedet på skrå:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts