Hop til indhold

Bare lige et hurtigt spørgsmål...


Gæst Mette1107
 Share

Recommended Posts

Gæst Mette1107

:vinken:

 

Kan den røde originale "Kong" tåle og blive frosset? Så jeg evt kan putte leverpostej i og fryse? Så Coco kan få sig sådan en lækker lever-is :-D....

 

Sidder lige og kigger på aktiveringslegetøj på zooplus.de

 

Er der nogen der har erfaring med denne:

 

 

60593_karlie_doggy_brain_train_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken:

 

Kan den røde originale "Kong" tåle og blive frosset? Så jeg evt kan putte leverpostej i og fryse? Så Coco kan få sig sådan en lækker lever-is :-D....

 

Sidder lige og kigger på aktiveringslegetøj på zooplus.de

 

Er der nogen der har erfaring med denne:

 

 

60593_karlie_doggy_brain_train_1.jpg

 

Den røde kong kan sagtens tåles at puttes i fryseren, det tager den bestemt ingen skade af - den kan også puttes i opvaskeren ;-)

 

Kan desværre ikke se billedet af spillet, så kan ikke hjælpe dig der :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Den røde kong kan sagtens tåles at puttes i fryseren, det tager den bestemt ingen skade af - den kan også puttes i opvaskeren ;-)

 

Kan desværre ikke se billedet af spillet, så kan ikke hjælpe dig der :genert:

 

Tak skal du have :-D - så vil jeg bestille sådan èn!

 

Kan desværre ikke få lov at kopiere billedet over på den anden ting... :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Er det det fra Karlie :hmm:

 

Amocca har det til hendes Karla, og de er super glade for det :-D

 

 

Lige præcis :5up: - det står der på med grøn skrift... Der findes en lille (25 cm) og en stor (32 cm) udgave. De har bare kun den lille hjemme, så ved ikke om den bliver for lille til min labber :hmm:?

 

Men det er godt nok billigt frem for herhjemme. Har en enkelt gang bestilt fra den engelske udgave af zooplus, men nu har de pludselig fået 10 pund i porto til Danmark :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
afhænger af hunden jo, men nogle måneder holder den nok inden hunden er kørt træt i det, men der findes jo så mange ting man kan aktivere hunden med udover spil :blink:

 

Helt bestemt :-) - og har også fået mange gode ideer herinde....

 

Vi trængte bare til lidt nyt, og så så det meget sjovt ud.

 

Men nye ideer til aktivering modtages altid med glæde :-)!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Spillet var en nogenlunde succes her - men den er absolut ikke skabt til større hunde!

 

Den side, hvor nogle brædder skal skubbes væk var perfekt til Møffe, også da han blev stor (der vidste han så bare godt, hvad han skulle, så der var ingenudfordring der) - han så bare lidt overproportioneret ud. Men den anden side, altså, træklodserne, som skal løftes væk, havde Møffe lidt for nemt ved, da han var stor. Han brugte absolut ingen hjerneceller, men var bare totalt klodset og fik alligevel alle godbidderne inden for ½min (og kun fordi han havde svært ved at nå godbidderne) :stupid: Første gang! Jeps, vi introducerede den side sent :mrgreen:

 

Så forærede vi den væk :engel:

 

Jeg kan desværre ikke huske præcist hvor stor han var på daværende tidspunkt :genert: Men det var vel ca. et par måneder siden, måske lidt senere igen, så omkring 30kg vejede han.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den side med træklodserne er ikke super - og det er ikke kun fordi Møffe er stor og klodset - det er fordi de ikke står fast nok. Så det kræver ikke nødvendigvis at hunden løfter klodsen op :evil: Karla vil nemlig helst ikke bruge munden, så hun poter bare klodserne indtil de vælter...

 

Men den anden side, hvor man skal flytte plader frem og tilbage - den elsker hun. Her kan man så gøre den lidt sværere ved at sætte klodserne i - så de skal flyttes før man kan skubbe pladen - men igen, fordi klodserne står så ustabilt, så er det ikke voldsomt svært at få dem fjernet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...