Hop til indhold

Stambog...


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Tænkte bare lige på, hvad der står i stambog udover hundens navn og forældre....?

 

Står der f.eks. chipnummer? Eller hvordan ved man hvilken hund bogen hører til?

 

:hmm:

 

Jeg finder jo nok ud af det søndag, men det kunne være rart at vide inden:-D og jeg er sikker på en eller anden her, må vide det og kan svare hurtigt :blink:

 

 

//Ida

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg syntes at jeg læste et eller andet sted at de holder op med at sætte de oplysninger på stambogen, da de kan ses på hundeweb..

 

Hmmm... oki.... men når det er sagt så synes jeg faktisk at det er dårligt hvis de undlader det... det er jo ikke alle som vælger at være medlem af DKK:vedikke:... men oki, lidt frivillig tvang skal der jo nok være en gang i mellem:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han fra? Hvilken kennel?

Min gamle gravhunde han var opdrættet af kennel Taga's som nu opdrætter Kooikere, så tænkte om mon din vaps er derfra?

 

 

Nej, min er ikke der fra. Men så vidt jeg har kunnet se, da jeg kiggede rundt er mange Kooikere i Danmark fra Kennel Taga og jeg ville gerne have noget andet blod :blink:

 

Min er fra Kennel Toms i Vordingborg. Og har svensk vinderblod i årene :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal være medlem af DKK (dig selv, ikke din hund :blink:) for at få adgang til hundedatabasen, men stortset resten af hundeweb mener jeg alle har adgang til.

 

:5up: Tak.

 

Motor må heller ikke gå på nettet, så det kan jo være det samme :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...