Ida_Asta Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Tænkte bare lige på, hvad der står i stambog udover hundens navn og forældre....? Står der f.eks. chipnummer? Eller hvordan ved man hvilken hund bogen hører til? :hmm: Jeg finder jo nok ud af det søndag, men det kunne være rart at vide inden:-D og jeg er sikker på en eller anden her, må vide det og kan svare hurtigt :blink: //Ida Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Der står både Chipnummer og DKK registeringsnummer -hvis det altså er en DKK stambog :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Der står både Chipnummer og DKK registeringsnummer -hvis det altså er en DKK stambog :blink: Okay. Det var også det vi tænkte herhjemme. Så helt dumme er vi ikke :blink: Så når min hvalp har stambog er han også chipmærket, når jeg får ham eller...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Okay. Det var også det vi tænkte herhjemme. Så helt dumme er vi ikke :blink: Så når min hvalp har stambog er han også chipmærket, når jeg får ham eller...? Ja da, i hvert fald hvis det er en DKK stambog, så er han chippet når I får ham hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Der står også sundhedsoplysninger (AD, HD og øjne) hos forældre, bedsteforældre og oldeforældre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Der står også sundhedsoplysninger (AD, HD og øjne) hos forældre, bedsteforældre og oldeforældre. Jeg syntes at jeg læste et eller andet sted at de holder op med at sætte de oplysninger på stambogen, da de kan ses på hundeweb.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Ja da, i hvert fald hvis det er en DKK stambog, så er han chippet når I får ham hjem Okay... Det var også vores konklusion.... Sorry, jeg ikke er så hurtig i dag.... Jetlaget er ondt ved min hjerne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Jeg syntes at jeg læste et eller andet sted at de holder op med at sætte de oplysninger på stambogen, da de kan ses på hundeweb.. Hmmm... oki.... men når det er sagt så synes jeg faktisk at det er dårligt hvis de undlader det... det er jo ikke alle som vælger at være medlem af DKK:vedikke:... men oki, lidt frivillig tvang skal der jo nok være en gang i mellem:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Skrev til kennelen i går.... Han er chippet og har DKK stambog... Som jeg regnede med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Skrev til kennelen i går.... Han er chippet og har DKK stambog... Som jeg regnede med Hvor er han fra? Hvilken kennel? Min gamle gravhunde han var opdrættet af kennel Taga's som nu opdrætter Kooikere, så tænkte om mon din vaps er derfra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Hvor er han fra? Hvilken kennel? Min gamle gravhunde han var opdrættet af kennel Taga's som nu opdrætter Kooikere, så tænkte om mon din vaps er derfra? Nej, min er ikke der fra. Men så vidt jeg har kunnet se, da jeg kiggede rundt er mange Kooikere i Danmark fra Kennel Taga og jeg ville gerne have noget andet blod :blink: Min er fra Kennel Toms i Vordingborg. Og har svensk vinderblod i årene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Får man egentlig adgang til hundeweb hvis man køber hund med en DKK stamtavle? Eller hører det ikke sammen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Med Kooiker på SØNDAG!!!! Det er snart!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Får man egentlig adgang til hundeweb hvis man køber hund med en DKK stamtavle? Eller hører det ikke sammen? Du skal være medlem af DKK (dig selv, ikke din hund :blink:) for at få adgang til hundedatabasen, men stortset resten af hundeweb mener jeg alle har adgang til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Du skal være medlem af DKK (dig selv, ikke din hund :blink:) for at få adgang til hundedatabasen, men stortset resten af hundeweb mener jeg alle har adgang til. :5up: Tak. Motor må heller ikke gå på nettet, så det kan jo være det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 Det er snart!! :klap: Ja, meget! Og der bliver kun kortere og kortere tid til fra nu af!!!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts