Aina B Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Har prøvet at lege i Movie Maker med billeder af Lumi og Tyson - har ikke prøvet det før, men synes da det blev ok godt... [media] [/media] :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Jeg spilder tiiiimer med det program når jeg først kommer igang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Åhr, den var sød De er altså bare herlige sammen de to! Og ås synes jeg, det er fedt, sådan som nogle af billederne er lavet om til malerier :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Århhh, det er jo vores søde muslere. Hvor er videoen sød, jeg blev helt rørt, da jeg så den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Århhh, det er jo vores søde muslere. Hvor er videoen sød, jeg blev helt rørt, da jeg så den. Hehe - er glad for du kan li den...de er sgu også kære sammen :hjerte: Og synes sangen passede perfekt på dem...hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Åhr, den var sød De er altså bare herlige sammen de to! Og ås synes jeg, det er fedt, sådan som nogle af billederne er lavet om til malerier :hjerte: prøvede at lege lidt med det med billederne - vidste ikke helt om det var godt eller skidt, så fedt du kan li det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Hvor er den god De ser godt nok også ud til at være bedste venner, hvor må det være dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Hvor er den god De ser godt nok også ud til at være bedste venner, hvor må det være dejligt Tak Ja de er virkelig også glade for hinanden - det er så hyggeligt Før de to blev venner vidste jeg faktisk ikke at to hunde, som ikke bor sammen kunne elske hinanden SÅ højt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 Weee...vi passede Tyson tidligere idag :hjerte: Og trænede hundene lidt for sjov [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 Hvor er de dygtige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 tak Det sjoveste er hvor jeg siger sit og tyson så dækker - og jeg så siger sit igen og så bytter de om, så tyson sitter og lumi dækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Så har jeg leget igen En video af videoklip med Hakuna Matata. Der er lidt mange gentagelser, men havde ikke noget videoer at tage af..hehe. Og det passer ikke helt nogle gange med musikken, men kunne bare ik overskue mere...hmm...må filme vapserne mere og lave en ny [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Den er rigtig sød :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Rigtig søde videoer! Lumi og Tyson er tydeligvis bedsteste venner og de klæ´r altså hinanden rigtig godt. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Januar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Rigtig søde videoer! Lumi og Tyson er tydeligvis bedsteste venner og de klæ´r altså hinanden rigtig godt. :hjerte: Tak :oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts