Gæst Tessa&Molly Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Jeg har ikke været herinde de sidste mange dage.. Af flere årsager, den ene er at jeg har (eller vi, vi er jo to) gået og tænkt over hvad der skal ske med Sine.. Og det er en svær beslutning.. Hun er jo fantastisk sød og nem at omgås.. Hun passer også rigtig godt sammen med vores hundepiger.. Men - for der er et men.. Vi står for at skulle igennem nogle rigtig hårde ting nu her.. Nogle ret uventede, alvorlige ting, og hvis jeg skal se på tingene med fornuften (og ikke hjertet), så må vi erkende at vi ikke kan tage en hund mere til os på nuværende tidspunkt.. Det ville ikke være rimeligt overfor hende - selvom hun helt sikkert kunne tilpasse sig det - men det vil heller ikke være fair overfor Tessa og Molly.. Så jeg skal have snakket med min veninde og have fortalt hende hvordan tingene er og så må hun tage stilling til om hun vil have Sine hjem eller om vi må finde et hjem til hende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 :ae: Det er hårdt, når hjernen veto'er hjertet :ae: Håber I kommer godt igennem alt :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Nej, hvor ærgeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 :ae: Alt det bedste til Jer og Sine. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Tak.. Jeg kan næsten ikke nænne det.. Især ikke når hun passer så godt sammen med de to andre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Tak.. Jeg kan næsten ikke nænne det.. Især ikke når hun passer så godt sammen med de to andre... Nej, jeg ville heller ikke kunne gøre det.. Når hunden først er kommet inden for døren, kommer den ikke ret gerne ud igen Men det skal nok gå, I gør det jo for hundenes skyld :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 :ae: Ihh hvor trist... Men det er stort af dig, at du tænker på hunden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts