Hop til indhold

Rævegrav


Petrine
 Share

Recommended Posts

Findes det overhovedet stadig? Nogen der dyrker det? Mon de tager andre end de egnede racer?

 

Gik til det for mange år siden og det var ret sjovt, selvom jeg aldrig ville have nerver til at sende min hund ned til en vild ræv, tænkte måske det var noget for Petrine, her til aften har vi 'jagtet' en ræv ovre i parken og hun syntes det var ret spænende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det findes stadig, dog er rævene ikke vilde og de er trænede til at sidde pænt i graven og "lave lyde" imod hunden.

Gravhundeklubben har flere steder hvor de træner, men jeg mener kun det er gravhunde og terrierer der har lov at være med.

 

Her er et link til deres side hvor de fortæller lidt om hvordan det foregår.

 

Dansk Gravhundeklub

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det findes stadig, dog er rævene ikke vilde og de er trænede til at sidde pænt i graven og "lave lyde" imod hunden.

Gravhundeklubben har flere steder hvor de træner, men jeg mener kun det er gravhunde og terrierer der har lov at være med.

 

Her er et link til deres side hvor de fortæller lidt om hvordan det foregår.

 

Dansk Gravhundeklub

 

Vil prøve at høre, kan jo højst få et nej - behøver vel ikke sige det er en hilton-hund :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for link, det var godt nok et grumt billede :evil: men der står at alle gravgående hunde er velkomne...så må jeg jo teste om det passer eller der hersker racisme.

 

staevne%20kurt%20t.jpg

 

en papillon er vel ikke en gravgående hund? så jo, jeg tror godt du kan regne med at der hersker "raceisme" - dte har de jo allerede sagt på siden...

Link til indlæg
Del på andre sites

en papillon er vel ikke en gravgående hund? så jo, jeg tror godt du kan regne med at der hersker "raceisme" - dte har de jo allerede sagt på siden...

 

Du kan tro Petrine er gravgående :klap: men nej, jagtfolk er MEGET racistiske (kamphunde-folket nok de mindst racistiske uanset hvor man møder dem) - men hvis jeg sådan faker at hun måske er en blanding, muligvis med lidt terrier i sig... arj, jeg prøver!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...