Hop til indhold

Et studie i Asta...


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

hehe borderne ligner godt nok nogle der finder hende en anelse belastende:lol:

 

men ellers så har sheila faktisk en veninde hund, der gør meget af det samme. Så hvis det er nogen trøst, så er asta ikke helt alene:blink:

 

Hun vasker også rask væk sheilas tænder, slikker kødben og pinde ud af munden på hende og i det hele taget bruger det som overtagelse til hvad som helst.

Og gizmo her får da jævnligt noget ud af det, så det virker vel.. Faktisk ender det som regel med at det er sheila der opgiver at forsøge at sige fra eller at hun virkelig får nok og som den ene gang jeg har set det klappede tænderne sammen en 5-6 gange i træk millimeter fra Gizmos snude.

Det fik da slikkedyret til at holde inde et øjeblik;-)

 

tricket er vel at når en hund pacificerer så grundigt, så bliver den anden hunds aggression jo hæmmet og det kan de jo så udnytte til fulde til at komme helt tæt på.

 

Så mit gæt er at Asta tidligt har erfaret at bliver de andre hunde bare lidt afvisende, så skal man bare slikke og slikke og mase sig tæt på... Det er vel mere forstærkende for asta at gøre end at trække sig.

 

Gør hun egentlig det samme ved mennesker?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tit set dem samme med Lumi og Tyson, når jeg passer Lumi. Nogle gange vil Tyson gerne ligge i fred, men Lumi kan finde på at blive ved og ved med at mase rundt ved ham og slikke ham om munden - også selvom Tyson viser tænder eller knurrer af hende. Til sidst kan han blive så træt af det, at han pinner hende, men det får hende bare til at intensivere slikningen. :lol: Nogle gange giver han op og giver sig til at gumle i hendes krøller, og ellers går han til sidst et andet sted hen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg vil også have en Asta. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...