Gæst Dorthe V-M Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Hej derude! Ja jeg er ny herinde og tænke at dette forum lige præsist var hvad jeg søgte. Jeg er den lykkelige ejer af en rød storpuddel på lidt over et år. Mit spørgsmål er nu hvilke shampoo og balsam i bruger til jeres pudler? Jeg har brugt noget der hedder PLC til at starte med med ville gerne prøve noget nyt. Jeg har hørt at KW (kan også få brun shampoo, netop til en pudel som min) skulle være godt, men lad mig høre jeres mening og evt. andre erfaringer. Vuf herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst skovtrold Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Hej - Velkommen til. Jeg har en hvid ml puddel. Jeg bruger kw minkolie shampo og deres balsam. Jeg er godt tilfreds. men har ikke prøvet andet. hvor er du fra? vh Irena Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dorthe V-M Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Ok, jamen det er så én for og ingen imod - tal for det. Rent geografisk kommer jeg fra Lejre, tæt på Roskilde (Sjælland) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Hej - Velkommen til. Jeg har en hvid ml puddel. Jeg bruger kw minkolie shampo og deres balsam. Jeg er godt tilfreds. men har ikke prøvet andet. hvor er du fra? vh Irena Synes også den shampoo er god. Dog liver Groa ikke badet så tit. VELKOMMEN DORTHE V-M, jeg har en sort dværgpudel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts