Hop til indhold

Portræt af Møffe


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Møffe synes, at det er yderst interessant, når min far bruger tandstik til at rense tænder - det gav mig lige en mulighed for nogle portrætbilleder af kræet, da han også lige blev afledt et par gange - og jeg har ikke sorteret, så er I advaret ;-)

 

[ATTACH]20429[/ATTACH]

 

[ATTACH]20430[/ATTACH]

 

[ATTACH]20431[/ATTACH]

 

[ATTACH]20432[/ATTACH]

 

[ATTACH]20433[/ATTACH]

 

[ATTACH]20434[/ATTACH]

 

[ATTACH]20435[/ATTACH]

 

[ATTACH]20436[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bertram

Hvor er han skøn.

Jeg har lige væert ved Dr. Lone, og kan forstå du også kommer der.:cool: Det er et dejligt sted at komme.

 

Hvor plejer du at gå tur? måske kunne vi mødes? der er nemmlig ingen Bernere lige her hvor jeg bor, og Bertram vill have godt af at "møfle" men en anden af samme tunge type:-D

 

Vh Marianne

Link til indlæg
Del på andre sites

Det første og det sidste billed er klart favoritter, jeg elsker nemlig billeder hvor hudne ser ret uintiligente ud (de passer så godt til mig :blink: )

 

 

Han er gået fra at være nuttet til at være en flot ung herre :lun:

Men damn et gab, tror altså at det er størrer end Aslans! :mrgreen:

 

 

 

Dejlige møffe :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han skøn.

Jeg har lige væert ved Dr. Lone, og kan forstå du også kommer der.:cool: Det er et dejligt sted at komme.

 

Hvor plejer du at gå tur? måske kunne vi mødes? der er nemmlig ingen Bernere lige her hvor jeg bor, og Bertram vill have godt af at "møfle" men en anden af samme tunge type:-D

 

Vh Marianne

 

Næh, kommer du også der :mrgreen: Og hvis du lige har været der, så må der jo have været en veterinærsygeplejerske, som var helt og aldeles fuldstændig forgabt i Bertram :hjerte: Har lige glemt hvad hun hedder, men hun er der om torsdagen :mrgreen:

 

Jeg går normalt bare i Vigerslevparken med Møffe, men det hænder, at jeg kører i Brøndbyskoven - men jeg er helt klart med på at mødes! :5up: Og har bil de fleste dage, så kan godt køre ud til hvor du går :-D

 

Ved ikke hvornår du kan/helst vil være?

 

Det første og det sidste billed er klart favoritter, jeg elsker nemlig billeder hvor hudne ser ret uintiligente ud (de passer så godt til mig :blink: )

 

 

Han er gået fra at være nuttet til at være en flot ung herre :lun:

Men damn et gab, tror altså at det er størrer end Aslans! :mrgreen:

 

 

 

Dejlige møffe :hjerte:

 

Er du HELT sikker på, at Møffes gab er større? Prøv lige, om du kan fange Aslan i et virkelig inderligt gab, så kan vi måske sammenligne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bertram
Næh, kommer du også der :mrgreen: Og hvis du lige har været der, så må der jo have været en veterinærsygeplejerske, som var helt og aldeles fuldstændig forgabt i Bertram :hjerte: Har lige glemt hvad hun hedder, men hun er der om torsdagen :mrgreen:

 

Jeg går normalt bare i Vigerslevparken med Møffe, men det hænder, at jeg kører i Brøndbyskoven - men jeg er helt klart med på at mødes! :5up: Og har bil de fleste dage, så kan godt køre ud til hvor du går :-D

 

Ved ikke hvornår du kan/helst vil være?

 

Hej

 

Engen, ved kirken eller din park, så kunne Bertram se noget nyt :hmm:

 

jeg har også bil så det er nemt for mig:banan:

hvad med en søndags morgen tur, ca 9-10.

 

Nu er parken jo lang, så ca hvor er der parkeringsmulighed, for en alto, der snart bliver lavet om til en stadions car:-D

 

Vh marianne

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Engen, ved kirken eller din park, så kunne Bertram se noget nyt :hmm:

 

jeg har også bil så det er nemt for mig:banan:

hvad med en søndags morgen tur, ca 9-10.

 

Nu er parken jo lang, så ca hvor er der parkeringsmulighed, for en alto, der snart bliver lavet om til en stadions car:-D

 

Vh marianne

 

Jeg tror at engen vil være bedre, der er vist nok noget med, at man må have hunden løs på noget af den? Jeg ved ikke, hvordan du har det med løs hund i "hund-i-snor"-områder? Derudover, så tager jeg ofte Møffe i snor, hvis det skal være i Vigerslevparken, da han bare ikke må være til gene på nogen måde, når der ellers er snorepåbud.

 

Derudover, så er søndag nok ikke det bedste, hvis det skal være inden for den nærmeste tid, da vi der er optaget. Så umiddelbart ville jeg foretrække en hverdag?

 

Og så er kl. 9 om morgenen aaalt for tidligt til mig :oops: 10 kan dog gå an :mrgreen:

 

Jeg har intet arbejde, så tidspunkt er derudover fuldstændig ligegyldigt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bertram
Jeg tror at engen vil være bedre, der er vist nok noget med, at man må have hunden løs på noget af den? Jeg ved ikke, hvordan du har det med løs hund i "hund-i-snor"-områder? Derudover, så tager jeg ofte Møffe i snor, hvis det skal være i Vigerslevparken, da han bare ikke må være til gene på nogen måde, når der ellers er snorepåbud.

 

Derudover, så er søndag nok ikke det bedste, hvis det skal være inden for den nærmeste tid, da vi der er optaget. Så umiddelbart ville jeg foretrække en hverdag?

 

Og så er kl. 9 om morgenen aaalt for tidligt til mig :oops: 10 kan dog gå an :mrgreen:

 

Jeg har intet arbejde, så tidspunkt er derudover fuldstændig ligegyldigt :lol:

 

Jeg overholder de regler de er , alså løs hund, de steder man må, ellers snor på.:roll:

Kan møffe holde sig så længe:hmm:Bertram kalder 5.30:damn:

 

Hverdage kan jeg slet ikke, jeg har arbejde. Lørdag går jeg til hvalpetræning, og så er han for træt pt. bagefter.

Men skriv når du kan

Vh Marianne:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overholder de regler de er , alså løs hund, de steder man må, ellers snor på.:roll:

Kan møffe holde sig så længe:hmm:Bertram kalder 5.30:damn:

 

Hverdage kan jeg slet ikke, jeg har arbejde. Lørdag går jeg til hvalpetræning, og så er han for træt pt. bagefter.

Men skriv når du kan

Vh Marianne:vuf:

 

Jep :mrgreen: Han har faktisk altid været god til at holde sig! Da han var 3½måned kunne jeg snildt få mine hellige 8 timers søvn uden afbrydelse (jeg kunne endda sove over mig, uden problemer fra hans side).

 

Da han lige var flyttet ind havde han det med at vække mig kl. 5:30, men det viste sig ene og alene at være fordi kræet var sulten :mrgreen: Så han skulle bare have nogle foderpiller kastet på gulvet og så sov han lykkeligt videre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...