Hop til indhold

Kender I dette tilskud fra Marcus Mühle producenterne?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Jeg bruger den der hedder

 

Flåt væk (eller noget)

Ledkraft (glucosamin produktet er det den du linker til :hmm:)

 

Begge fra luposan

 

Flåt pulveret synes jeg virker, det andet har jeg ikke givet så længe men håber det virker, det bedste ved begge er at Zacko elsker at spise det :klap: så det ikke skal blandes med noget for at ryge ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

det andet har jeg ikke givet så længe men håber det virker, det bedste ved begge er at Zacko elsker at spise det :klap: så det ikke skal blandes med noget for at ryge ned.

 

Fordi det er i form af foderpiller?

 

Det lyder umiddelbart rigtig godt! Vi tænker så, at købe Wolles eller NDS (hed det det?), til at give sammen med. I stedet for hokamix gelenk som har fucket spiserytmen så meget op, at Motor skal lave småkager midt om natten nu :evil:

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi det er i form af foderpiller?

 

Det lyder umiddelbart rigtig godt! Vi tænker så, at købe Wolles eller NDS (hed det det?), til at give sammen med. I stedet for hokamix gelenk som har fucket spiserytmen så meget op, at Motor skal lave småkager midt om natten nu :evil:

Begge dele vi har er pulver, men ja jeg har også set det led noget beskrevet som piller, men vores er pulver Wolles el NDS :vedikke: giver ikke noget sammen med :shock:

 

Luposan ledkraft

Luposan flåt væk

 

er de 2 ting vi giver :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Begge dele vi har er pulver, men ja jeg har også set det led noget beskrevet som piller, men vores er pulver Wolles el NDS :vedikke: giver ikke noget sammen med :shock:

 

Luposan ledkraft

Luposan flåt væk

 

er de 2 ting vi giver :-D

 

Aaahh ok :-D Det er kun fordi at Motor er hvalp og vi barfer ham, at vi gerne vil have de ekstra ting (glycosamin og chondrio....sulfat ting).

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaahh ok :-D Det er kun fordi at Motor er hvalp og vi barfer ham, at vi gerne vil have de ekstra ting (glycosamin og chondrio....sulfat ting).

Begge ting mener jeg er i Ledkraft derfor jeg valgte det for skal begge ikke være der for at de kan optage det??? :hmm: var ihvertfald sådan jeg har forstået at begge ting er deri, hvis du undersøger vil jeg gerne høre hvis jeg er galt på den :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Begge ting mener jeg er i Ledkraft derfor jeg valgte det for skal begge ikke være der for at de kan optage det??? :hmm: var ihvertfald sådan jeg har forstået at begge ting er deri, hvis du undersøger vil jeg gerne høre hvis jeg er galt på den :blink:

 

Hey nu forstår jeg forvirringen - luposan ledkraft indeholder ikke vitaminer som sådan (A, B osv), men det indeholder de to ting der nemlig ikke findes i diverse andre tilskud (glucosamin og chondio-tingen).

 

Det var det jeg mente med at vi vil give noget ved siden af - for vitaminernes skyld. Men nok ikke resten af livet, bare indtil han er ved at være færdig med at gro :-D

 

Og apropo luposan i pilleform, Motor eeeelsker dem :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey nu forstår jeg forvirringen - luposan ledkraft indeholder ikke vitaminer som sådan (A, B osv), men det indeholder de to ting der nemlig ikke findes i diverse andre tilskud (glucosamin og chondio-tingen).

 

Det var det jeg mente med at vi vil give noget ved siden af - for vitaminernes skyld. Men nok ikke resten af livet, bare indtil han er ved at være færdig med at gro :-D

 

Og apropo luposan i pilleform, Motor eeeelsker dem :5up:

Tak jeg var lidt urolig for om de 2 ting begge var deri mente det var men det er det så :mrgreen:

 

Zacko får det i pulver og det er han helt tosset med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak jeg var lidt urolig for om de 2 ting begge var deri mente det var men det er det så :mrgreen:

 

Zacko får det i pulver og det er han helt tosset med :blink:

 

Motor hader pulver, det skal jeg aldrig i livet købe mere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt det og fik det på zooplus i tyskland en kæmpe dåse til den samme pris som jeg skulle give hos petfoods.dk for det halve, jeg så så godt nok ikke lige om de havde det i pille form, men tror det måske

 

Bare lige info hvis I skal til at bestille :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...